Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 27 Jul 2017, 22:50

Astazi, la implinerea a 10 mii de km pe drumurile patriei, s-a finalizat schimbarea amortizoarelor si arcurilor pe spate si a bieletelor antiruliu. Am castigat 4 cm diferenta ca si garda la sol si am scapat de pocnetele pe care le auzeam pe fata.

Prin Noiembrie-Decembrie o sa fie schimbate si pe fata si atunci o sa se cunoasca diferenta total.

Maine revin cu poze pentru a se vedea si mai bine diferenta.
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby gfery » 28 Jul 2017, 07:07

ho cu tata, da inapoi

tu vrei sa zici ca ai inlocuit suspensia spate cu un tip de combinatie amortizor-arc care modifica garda la sol (banuiesc ca o coboara) si ai facut asta DOAR pe una dintre punti??

ai idee la ce pericole te expui modificand centrul de simetrie al masinii, din punct de vedere al stabilitatii dinamice + comportamentul la franarea de urgenta?

nu zic nimic, dar oamenii devin din ce in ce mai creativi
gfery
Master
 
Posts: 294
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby manole74 » 28 Jul 2017, 08:16

Eu din cele descrise, am inteles ca le ridica...... asa este booster?
Saab 9-5 Aero 2006 Hirsch
User avatar
manole74
Master
 
Posts: 284
Joined: 10 Mar 2012, 21:47
Location: Bucuresti

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 28 Jul 2017, 11:18

Am pus un amortizor sport(B6) cu un arc stock(KYB). Din cauza uzurii ansamblului vechi amortizor-arc, masina s-a ridicat cu 4 cm. Nu cred ca se poate comporta mai rau acum decat inainte, dar nu am cine stie ce cunostinte asa ca nu sunt foarte sigur pe asta.
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby gfery » 28 Jul 2017, 19:34

nu dau sfaturi nimanui in materie de siguranta, ca fiecare moare pe mana lui, dar cand schimbi suspensii cu unele sport, pai faci bine sa le pui pe amandoua puntile deodata.

Motive tehnice sunt destule, nu stau sa le enumar. Mult succes si grija mare.
gfery
Master
 
Posts: 294
Joined: 25 Sep 2015, 09:56
Location: Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby mariansro » 28 Jul 2017, 20:50

Da asa se face. Dar cum costurile operatiunii nu sunt de neglijat si cum banui ca nu se duce pe circuit...nu cred ca e mai grav decat cu cele uzate.
93 Vector tid cu aroma de hirsch si dpf off
mariansro
Invatacel
 
Posts: 84
Joined: 15 Apr 2017, 12:14

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby andybumbu » 28 Jul 2017, 22:10

Intr-o lume ideala, Fery are dreptate :idea: ..Dar, nu oricine poate cumpara un second, cu x euro si apoi sa aloce pt consumabile/strict necesar si eventualele surprize, inca >20% din pretul de achizitionare...asta in caz fericit... :roll:

Mai periculos e invers, sa montezi pe fata noi....poate pleca de spate violent si adio...Ai facut treaba buna booster, km multi fara probleme majore pe mai departe :wink:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 29 Jul 2017, 02:10

Afland chestiile astea o sa fiu mult mai atent ca nu vreau sa se intample ceva. Cam astea sunt diferentele vizuale intre nou si vechi.
Attachments
IMG_20170728_133921.jpg
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 04 Aug 2017, 22:07

Capota la 9-5 este de aluminiu?
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby andybumbu » 04 Aug 2017, 22:54

La 93/95 NG da, la tine e de tabla, pune un magnet :lol:
Amortizoarele vechi iti erau zob, se vede pe poza postata vis a vis de impamantare, scurse, muci ce mai..deci diferenta trebuie sa fie uriasa...Pe de alta parte, idealul de garda la sol e undeva intre before/after...ma refer la poza postata de tine..probabil ca ai facut poza chiar dupa schimbarea realizata si de aceea nu au apucat sa se aseze amortizorul/arcul... :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 04 Aug 2017, 23:26

Da, e facuta exact dupa montaj. Dupa cum am mers cu masina inainte si nu am atins nimic chiar si cu 5 oameni in masina, ma gandesc ca la urmatorul schimb sa iau B8 si sa o cobor 3 cm.
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 10 Aug 2017, 00:21

Astazi am schimbat uleiul(218500km) dupa 7500 de km tot cu Shell Helix Ultra 5w-40 numai ca de data asta e cu Pure Plus Technology si nu cu Active Cleansing Technology, ca urmeaza un drum lung si nu mai voiam sa ajunga iar pe la 14-15 mii.
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 13 Aug 2017, 21:55

Dupa 1600 de km totul e bine si frumos in afara de P1132 care apare mai des daca se merge foarte mult cu masina, dar in afara de asta totul e super. Mai urmeaza inca vreo 4000-5000 mii de km in compania suedezei.

Poate cineva sa ma ajute cu o lista de statii cu E85 din Europa, In special Croatia, Italia, Austria, Germania si Ungaria?
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 20 Aug 2017, 14:30

2300 de km, medie 61km facuti cu un consum de 10.4l pe drumuri diverse, nu doar autostrazi, iar 580km intre P*la si Firenze cu 9.2l. Eu zic ca e super bine.

In Croatia toti din masina avem impresia ca se fura la pompa la gpl. Cu doua liniute la gaz au mai intrat inca 67 de litri intr-un rezervor unde nu incap decat 73-74 si alimentarea nu a decurs normal ca sa zic asa, adica sa scada treptat cantitatea de gaz introdus, ci s-a oprit brusc ceea ce nu e normal.
La ultima alimentare au mai intrat inca 50 de litri pe cand trebuiau sa intri maxim 40 si astia cu rugaciuni. Acum o sa merg pana cand se termina ca sa vad si eu care e realitatea de la ultima alimentare.
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

Postby booster » 23 Aug 2017, 21:43

Din pacate dupa ce am vazut plinul la gaz, a incetat sa mai functioneze si din aceasta cauza nu am mai ajuns pe Stelvio ca nu mai ieseau calculele cu pretul la benzina din Italia. Am o ciuda de numa, dar asta e.
Saab 9-5 2008 Vector 2.0t
booster
Master
 
Posts: 414
Joined: 16 May 2016, 22:12
Location: Piatra Neamt/Cluj-Napoca

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron