Incearca pe un elevator/groapa, scutul jos porneste motorul si lasa-o minim 20-30min sa se incalzeasca..
In mod cert e ceva bulit in zona de jos dupa cum reiese de pe video +ai spus ca ai radiatorul original inca..
Eu zic ca nu ai nici o problema pe partea de chiulasa inca! Mai ales ca spui ca nu miroase/culoare sau bule, dar nu e exclus..
Totodata, daca ai senzorul de temperatura inca cel original sa-l schimbi, iar termostatul ai spus ca e nou
Dupa cum am mai spus mai sus, problema zic eu ca e radiatorul, posibil si termostatul..Totodata e posibil ca atunci cand ai detectat aburul, sa fi coincis chiar cu cedarea unui reper acolo jos..Eu cand am schimbat senzorul de temperatura motorul era cald, numa' ce ajunsesem de ceva minute, iar pe eSID imi arata 84grade..Am schimbat senzorul instant, in 20'' si eSID arata doar 79de grade
deci ceva diferenta era..
Deci, daca ai posibilitate fa ce ti-am scris, in functie de ceea ce a-ti detectat vezi ce si cum..