Page 10 of 27

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 05 Jul 2017, 14:42
by booster
Din pacate e pompa. Pana la anu cand schimbam si rezervorul o sa mai mergem asa cu ea pana se duce de tot si apoi continuam pe benzina.

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 14 Jul 2017, 17:41
by booster
Poate cineva sa imi dea EPC-ul? Nu il mai gasesc pe nicaieri.

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 14 Jul 2017, 19:12
by dhoom
booster wrote:Poate cineva sa imi dea EPC-ul? Nu il mai gasesc pe nicaieri.

lasa o adresa de mail.

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 14 Jul 2017, 20:21
by manole74

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 15 Jul 2017, 02:38
by booster
Multumesc mult.

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 15 Jul 2017, 20:15
by booster
Saptamana care vine o sa schimb amortizoarele pe spate cu Bilstein B6 si o sa verific franele. Daca franele nu necesita schimbare, atunci o sa schimb si arcurile.

Pe fata o sa fie schimbate tot cu B6 numai ca in viitorul apropiat.

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 16 Jul 2017, 22:21
by andybumbu
Bravo! Nu vei regreta..
Mi-ar fi placut sa intalnesc un saabist in TM...am ajuns in Ro doar pt 24h, maybe next time.. :wink:

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 18 Jul 2017, 16:49
by booster
Stie cineva daca la Vector, arcurile pe spate sunt de 382mm sau de 396mm?

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 18 Jul 2017, 18:18
by manole74
Ma gandesc ca sunt cele mai inalte..... neavand suspensie sport :idea:

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 19 Jul 2017, 00:48
by booster
Si acum daca pun B6, as putea sa le pun pe cele mai scurte un pic? Ar afecta cu ceva manevrabilitatea pana la schimb si pe cele de fata? Ar sta amortizorul un pic comprimat?

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 19 Jul 2017, 05:40
by manole74
B6 este un amortizor care se imperecheaza cu arcul stoc al masinii, avand o cursa mai lunga. Ceea ce se imbunatateste simtitor este miscarea pe comprimare si destindere a amortizorului. B8 se pun pe masinile cu suspensie mai joasa pentru ca desi in esenta sunt niste B6, au o cursa mult mai scurta . Asa ca imperecherea fericita este B6 cu suspensie(arcuri) standard si B8 cu suspensie(arcuri) sport, ce reduc garda masinii!

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 20 Jul 2017, 00:34
by booster
Din pacate nu o sa reusim sa schimbam si arcurile inainte sa plecam ca nu ajung la timp. O sa montam amortizoarele pe vechile arcuri si dupa ce ne intoarcem, o sa le schimbal si pe ele.

Nu cred ca o sa se intampla nimic cu ele in 5-6 mii de kilometri :)

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 21 Jul 2017, 23:32
by booster
Am fost astazi la service. Franele sunt in perfecta stare, aproape noi. Placutele pe spate sunt ceva mai uzate. S-au mai gasit bieletele antiruliu pe care o sa le schimb tot acum. Joi o sa fie realizata operatiune de schimb.

In total o sa fie asa:

Arcuri KYB - 180 lei bucata(am reusit sa gasesc pe stoc)

Bilstein B6(spate) - 591 lei bucata(comandate de la service)

Bielete antiruliu Lemforder - 63 lei bucata

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 22 Jul 2017, 18:48
by manole74
De la ce Service ai comandat tu B6 pentru 9-5 cu pretul asta?

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 23 Jul 2017, 02:32
by booster
Am scris ca pe fata din greseala. Amortizoarele sunt pe spate.