Page 18 of 27

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 13 Jan 2018, 03:38
by alex_xxo
Ai mai găsit New life ? Sau inlocuitorul lui ,care seamănă la etichetă dar nu mai scrie New life si nu mai are nici normele Saab ,Gm, Nissan Gtr, etc.

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 13 Jan 2018, 14:19
by booster
Prima data am dat comanda de New Life de la Emag si mi-a venit inlocuitorul si apoi am tot cautat si am gasit la Epiesa la bidon de un litru. M-a ajuns 220 de lei.

Am verificat nivelul astazi si totul este in regula. Nu a mai fost nevoie sa completez.

Mi-am amintit ca am pastrat ambreiajul vechi si azi i-am facut cateva poze. Se poate sa fie ambreiajul original?

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 17 Jan 2018, 21:06
by andybumbu
Eu zic ca da, e ambreiajul original..
Nu cred ca NMotors sau Saab Budapest/AutoCobalcescu, poate/pot sa depisteze toate problemele sau altii...
Multe le rezolva proprietarul....la fel cum toate masinile noi, din ultimii ani, din pacate, se testeaza gratis cu ajutorul primilor clienti, misto :lol: ...

Cand faci lucrari mai complexe e musai sa ai un loc acoperit, nu sa schimbi piese pe trotuar.. :mrgreen:

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 17 Jan 2018, 22:17
by booster
Ne descurcam si noi cum putem :mrgreen:

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 25 Jan 2018, 00:51
by booster
Care din tuneri foloseste sistemul de upgrade prin OBD? Cea mai buna oferta pe care am gasit-o pana acum e de la Nordic(225/340 pe etanol) de 250 de euro, dar parca nu as vrea sa trimit nici propriul ECU, dar nici sa ma complic sa cumpar altul.

As dori sa pot sa ma intorc oricand la softul original, de asta inclin spre varianta cu obd.

Daca e sa cumpar un ECU pe care sa pun softu, conteaza de la ce motorizare e atata timp cat e T7?

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 25 Jan 2018, 09:18
by gfery
nimeni nu face peste OBD, softul la saab se rescrie peste CAN-BUS, acuma ca poate ai doua fire de CAN in mufa de diagnoza functie de anul masinii, aia nu inseamna ca este prin protocolul OBD.

orice ECU T7 face exact aceeasi treaba, deci nu conteaza ce cumperi.

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 25 Jan 2018, 19:19
by booster
Exact la asta ma refeream, ca se foloseste mufas de sub volan. Ce parere aveti de acest ulei https://products.liqui-moly.com/leichtl ... -40-5.html? E bun chiar daca nu are si norma Opel GM-LL-A-025 pentru benzina ci doar norma Opel GM-LL-B-025 pentru diesel?

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 27 Jan 2018, 22:00
by booster
Ar fi vreo problema daca il folosesc?

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 28 Jan 2018, 19:58
by Cris9-5
Eu am folosit : LIQUI MOLY TOP TEC 4600 5W30 . Am simtit motorul mai silentios. Poti cauta aici uleiul recomandat pt masina ta: https://products.liqui-moly.com/olyslag ... f3cbc57123

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 29 Jan 2018, 01:15
by booster
Asa am ajuns si eu la ala. Nu as vrea sa folosesc 5W-30 deoarece este prea subtire pentru turbo.

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 29 Jan 2018, 15:46
by Cris9-5
Eu am gasit o lista de uleiuri aprobate dexos 2: http://www.centerforqa.com/dexos-brand2/ . Pentru ca a mea consuma 24% +100g% de ulei , chiar si dupa ce am schimbat tot sistemul de epurare gaze, vreau sa trec la ceva mai dens gen 5W40, si oscilez intre: Mobil Super 3000 XE1 / Motul 8100 X-clean/ Castrol Magnatec C3/ Castrol Magnatec Professional OE. Astept pareri. :?:

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 29 Jan 2018, 20:42
by pisic88
eu am mers pe mobil si la masina veche. nu mi-a mancat un gram de ulei. am verificat si la saab dupa 3000 de km, uleiul e la acelasi nivel. cred ca cel mai mult depinde de motor in ce stare e. cat despre ulei, iti recomand un 5w30 mobil1.

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 31 Jan 2018, 23:50
by booster
Cand o sa schimbam gazul prin vara, exista o mare posibilitate sa trecem de la Lpi la LiquidSI. Motivul principal il constituie softul si scrierea de harti care poate fi facuta de dealer. La Lpi daca se doreste o crestere de putere a masinii schimband harta din Ecu masinii, trebuie facut Log, trimis la Vialle si abia apoi pusa noua harta in Ecu gazului.

La LiquidSI totul se face pe loc, este un sistem mai simplu din acest punct de vedere, dar care functioneaza dupa acelasi principiu si tehnologie ca si Lpi. Consumabilele sunt mai ieftine la SI, iar intretinrea consta in schimbarea a doua filtre la 50000 de mii de km.

Costurile ar fi cam asa:

Lpi:

Pompa + rezervor: 900 euro

Injectoare mai mari(in caz ca o sa fie o crestere de putere la masina): 360 euro

Log: 100 euro

Total:1360 euro

LiquidSI: 1400 euro instalatia cu tot cu manopera

Pompa + rezervor: 600 euro

Injectoare la fel ca la Lpi

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 05 Feb 2018, 23:49
by booster
Astazi am avut ceva timp la dispozitie si m-am jucat un pic cu sigurantele incat sa am curent la bricheta in orice situatie. Am facut asta ca sa pot lasa camera in modul parcare.

Re: Saab 9-5 2.0t Vector Biopower a.k.a The Pretty

PostPosted: 06 Feb 2018, 01:29
by andybumbu
E posibil sa ramai fara curent...Ce camera ai montat? Eu o sa-mi cumpar cablul ala special de la Vicovation cu protectie la descarcarea bateriei..Pune ceva poze cu camera, detalii :roll: