Mdea, ghinion.
Azi am lasat masina la mecanic de dimineata, pt schimbul de furtune, schimbul de ulei si filtre.
Pe la 12 ma suna, clar, ceva nu e in regula. Mi-a schimbat furtunule, turbo are un pic de joc si transversal si longitudinal. Filtru de motorina nu s-a potrivit. Nu mi-a mai facut nici schimbul de ulei, ca bla bla bla, ca daca il schimb , asta e mai subtire, ca turbo o sa mi-l bage in filtru ...
Ma cam razgandisem sa ii anulez DPF-ul. Ca mai cerusem pareri ici colo, si am tras concluzia sa il mai tin pana sunt sigur ca trebuie anulat. Bine, parerea care conteaza cel mai mult e a mecanicului din Romania. El mi-a si explicat de ce nu.
In schimb azi, cat pe ce sa zic da la anulare, cand m-am dus sa iau masina de la mecanic, si a inceput sa-mi explice parerea lui, si doar parerea lui, ca m-a cam luat de fraier. Eu ii ziceam una, el tot cu anularea. Eu ca turbina poate fii si reparata, el cu schimbarea. Adica nu mi se pare genul de om care sa caute solutia fiabila pt amandoi, ci doar pt el. Cam greu cu astia si eu fug de ei. Ca trebuie anutal DPF-ul, ca nu mai pot sa merg cu masina mult, ca turbina nu mai duce ... ca aia ca aia ... imi venea sa si-l intreb daca vorbeste de masina mea sau citeste o carte cu probleme la masini.
L-am pus la incercare sa vad daca e baiat. Cand anulezi DPF-ul, anulezi filtru de particule. Adica tai catalizatorul, scoti ceramica, pui capac si sudezi. Ehh, eu i-am cerut in cazul asta sa imi scoata ceramica de-a-ntregul, ca ceramica aia se poate vinde(sunt baieti care se ocupa cu catalizatoare), si un 200 de euro nu strica. Raspuns "vedem". Deci, nu. El imi ceruse pentru anulare 250 euro, centralina si soft, +150 pentru partea de catalizator si manopera, 400euro. Dar se pare ca nu renunta la ideea ca eu vreau ceramica, deci renunt la idee pentru moment, si la mecanic pentru totdeauna.
Ahhh, ieri am dat o tura pana la el, pana la mecanic masina a mers in toanele ei, impinsa de vant, greu. La plecare nici o problema, nu s-a umblat deloc la ea, doar ca a mers jale, ca si cand ar avea totul in regula. Azi dimineata, acuma cand am adus-o de la mecanic, la fel, nici o problema.
In concluzie, sunt 95% convins ca este de vina filtru de particule infundat. Toate problemele astea sunt de acolo, logic, ca mecanic nu am de gand sa ma apuc de toate.