Turbez. Saptamana asta a inceput sa faca la fel. Intra in protectie, de nebuna, si imi apare martorul in bord. Bine mi-a aparut de luni, de atunci nu a mai disparut. Desi la repornire merge brici.
Azi am zis sa o iau de la capat cu o curatare, intradevar, senzorul MAF era iar la fel de murdar. Clapeta si ea murdara. Am cumparat 3L de benzina de data asta si le-am spalat bine pe toate. Problema e ca nu am rezolvat mai nimica, erroarea persista, intra in protectie, senzorul in bord.
Explic mai pe larg simptomele. Daca merg cu masina, in a 2a, a 3a, a 4a ... nu conteaza, daca o tin constant la o turatie , gen 2500 rtm, dupa 10-15 secunde intra in protectie si imi anuleaza turbo, merge ca o caruta cu panzele sus. Daca merg cu ea, de la pornire, doar in variatii de turatie, nu o tin constanta deloc, accelerez- o sala moale si iar accelerez, nu imi intra in protectie. Trage de zici ca e totul ok, pana cand trebuie sa o tii constant, mort. Am schimbat si la 4500-5000 de ture, zic sa-i dau sa crape dracii in ea ... pe o portiune am tinut-o constant in 5000 (sau cat s-a dus saraca maxim) ... a mers 10 secunde in 5000 de ture dupa care a intrat iar protectia si m-a limitat in 3000 maxim. deci nu conteaza la ce turatie o mentin constanta, moare oricum.
singurul lucru care s-a schimbat dupa curatarea de astazi e ca atunci cand o mentineam la 2000 si vroiam sa accelerez, simteam un soc mic, parca se infunda pe moment, dar se tura imediat, era ceva insesizabil in vitezele mai mari (a 3a si a 4a), in schimb in a 2a se simtea destul de nasol, se balbaia un pic dar o lua repede. asta daca o tineai la 2000 (sau in zona aia de turatie). acuma dupa curatare nu se mai balbaie, nu mai face figuri ... in schimb daca o tii 15 secunde in 2000 de ture, intra protectia si papa caluti. parca pleaca birjaru si nu mai trag toti caii, nasol sa stii ca ar trebuii sa ai 150 de cai, si vezica mergi doar cu 2 si aia trag in directii diferite.
E foarte stresanta chestia asta, mai ales ca nu a apucat sa faca masina nici 1 an ... si deja ma scoate din sarite.
Va rog da-ti-mi o solutie, ce sa schimb, ce sa verific, ca deja imi vine sa fac corsa ... desi are doar 45 de cp , macar nu m-au lasat niciodata aia, cred ca is mai fideli caluti de la gm decat astia de la fiat