by pisic88 » 11 Aug 2019, 22:24
Salutare, dupa o buna perioada de lipsa de prin zona forumului. Pierdusem parole, mail, forum ... intram doar de pe tel si e imposibil sa postezi ceva de pe telefon, asa ca doar am urmarit ce se intampla prin zona.
Buna, acuma durerile. Pt ca am depasit pragul de 12.000 km, asa ca vine revizia, ulei si altele. Comanda am dat-o miercuri, cum prin Italia nu gasesti ulei Mobil, decat pe comanda, am de asteptat. Joi, intorcandu-ma acasa, pe autostrada la 170, imi intra in protectie motorul, canci putere, se limitase la 3000, nici martorul nu se aprinsese. Cum mai aveam doar 5 km pana acasa (3 pana la iesire de pe autostrada) ca sa nu trag pe banda de urgenta ... am zis sa opresc dupa ce ies de pe autostrada. Trag pe dreapta la iesire, astept 2 minute ca era totul incins si sa protejez motorul, opresc, ridic capota, in mare totul in regula, vizibil nu aveam nici o problema. mai stau vreo 5 minute, dau sa pornesc, nu vroia. Am incercat de vreo 10 ori, nimica. Dau telefoane pe la cunostinte, ba turbina, ba una ba alta. scot mutele la toti senzorii, mai mult nu aveam ce face ca nu am nici o scula cu mine, decat o cheie de roti. Pun mufele la loc, dau sa pornesc, din alte 5 incercari, imi pornea dar imi statea 3-4 secunde la 500 de ture si murea. Pana la urma a pornit cu pedala de acceleratie pana la fund.
Problema nu a persistat, zilele urmatoare a mers brici, nici o problema, pornire la sfert, mers cu masina in toate regimurile (o testam sa vad cand face mofturi) si nimica.
Toate bune si frumoase pana astazi, duminica. Na, ies cu familia si dupa vreo 3 km bordul masinii a zis ca e craciunul si s-au aprins toate becurile. Navigatia s-a stins, semnalizarile nu mai mergeau, motorul functiona perfect, nu trepida, nu a dat sa moara. Luminile si stopurile mergeau, dar fara semnalizari. Si cum instalatia de lumini mai si ""joaca" asa a inceput si bordul meu. Se stingea abs-ul se aprindea esp-ul si frana de mana, ori se stingea bordul, se aprindeau iar toate, acurile de la turatie-viteza-rezervor-apa functionau ok. Ca sa semnalizeze masina trebuia sa apas frana. Adica fara sa apesi frana nu incepea sa clipaie nici lumina in bord si nici becurile afara, dupa frana mergeau toate. Am mers asa vreo 1 ora, timp in care am si pornit-o de vreo 4 ori. Cum eu merg tot timpul cu lumina aprinsa, nu cred ca e 100% alternatorul. Cred ca dupa 3 porniri, fara sa se balbaie, ma lasa bateria.
Ceva idei, de unde sa incep? Ms anticipat!
Saab 95/2007 - masina care m-a facut mecanic de weekend
Opel Corsa B '96