Page 10 of 16

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 06 Nov 2018, 22:39
by mariansro
Ma repet ca televizorul.e 150 lei in op com. Sunt baieti prin ro care trimit si extern ca nu ii doare mana.e 100 lei cu dpd.
Da tu da-i inainte cu torque ai deplhi.
Succes si bafta

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 07 Nov 2018, 00:10
by pisic88
mariansro wrote:Ma repet ca televizorul.e 150 lei in op com. Sunt baieti prin ro care trimit si extern ca nu ii doare mana.e 100 lei cu dpd.
Da tu da-i inainte cu torque ai deplhi.
Succes si bafta

mariane, calm. aste-s ultimele teste facute. pe unde am fost, pe tester, nu au descoperit baietii nimica, ori nu s-au bagat ca e anulat dpf-ul si is ei dobitoci si nu se baga.

toate teste;e facute, masina ok. in mers, inregistrate, comparate ... rahat pe perje. concluzia, trebuie sa ma apuc de schimbat piese, asta e. trebuie luate prin eliminare. o sa incep cu o pompas noua ... si vedem.

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 08 Nov 2018, 07:10
by mariansro
Eu is calm.
Pregateste vreo 1000 euro daca te apuci de schimbat piese prin eliminare

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 09 Nov 2018, 06:39
by pisic88
Ehhh, nu chiar. In afara de pompa de motorina, restu le iau dupa un 9-3 abandonat. Are acelasi motor si cred ca 99% se potrivesc piesele. Cel putin sticlele de la oglinzi s-au potrivit, si ma bucur. In seara asta ii salt capota sa ii vad starea motorului si daca are toate piesele. Ca doar nu-s nebun sa cumpar o pompa de inalte noua, e vreo 1500 euro (7600 lei). Iau nou ce trebuie sigur, schimb cu sh uri si vedem diferentele.

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 10 Nov 2018, 20:06
by pisic88
cine poate sa-mi dea si mie un cod de la pompa de combustibil? am cautat si am gasit 2 modele, dubios. 2 coduri diferite pe aceasi masina, si ce marca recomandati. sper sa nu ziceti toti valeo care n-am gasit decat o varianta la vreo 2100 de lei. mi se pare cam mare diferenta dintre preturi, de la 350 la 2100.

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 10 Nov 2018, 21:10
by andybumbu

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 25 Nov 2018, 11:08
by pisic88
revenire , dar nu revine bine masina.
de 3 saptamani caut mecanici, am fost din service in service. de la service de italieni, albaneji, romani am ajuns si la chineji. ori am fost refuzat direct ca am dpf-ul anulat, pentru ca ei prima data imi ziceau ca si cauza ar fii filtru de patricule, iar cand ziceam ca "nu am" ... nu ne bagam. cativa au zis macar sa vada, dupa lungi programari, gen de azi pentru ... peste 2 saptamani. si cand ajungeam, si puneau testerul, canci, nu se connecta. am incercat cu mai multe variante de masini, care au acelasi cod de motor, gen saab93, opel astra, chervolet ... n-a mers. nu am gasit pe nimeni cu TECH2, numai testere de tot rasul. asta-i Italia. Masina face din ce in ce mai rau. si pe autostrada da sa moara, merge in suturi, de parca in loc de motorina baga pietre. cateodata raman fara acceleratie si 3-4 secunde, scade turatia, eu calcand la maxim pe ea ca poate o ia. si cand o ia ... porneste locomotiva pe aburi. se face un fumalau negru in spate ca de 2-3 ori ala din spate a tras pe dreapta ca nu mai vedea nimica.
ieri, cand am fost la ultimul service, dupa o asteptare de 3 ore ca sa vina cineva sa puna amaratul de tester pe masina, a venit pana la urma un chinez (service de chinezi) care dupa 20 de minute imi zice ca nu se poate connecta la calculator. oricum povestea e lunga si aici, ca sunt dobitoci. el imi zice ca e o treaba usoara, ca are nevoie de mapa originala si cea de pe masina ca sa stie de unde sa se apuce. dar el sa nu se connecteze la masina, si degeaba avea mapele daca el nu putea sa vada anomalia actuala. sunt sigur ca modificarile facute in croatia la mapa nu are nici o vina. el nu, ca pot aparea probleme si dupa 2 luni, bla bla bla.
oricum, l-am sunat pe Eli (croatia) si mai bine apuc drumul spre croatia. decat sa stau la dobitocii astia, sa dai bani pt nimica, sa astepti pentru nimica ... mai bine 200euro, atat ma costa drumul si aia e.

tind sa cred ca nu e vroba pana la urma de mare branza... din ce am inteles din discutia cu Eli, daca era pompa de inalte (care una noua costa cat juma din masina 1700 euro), masina nu mai pornea. turbina nu cred ca e, pentru ca probleme imi facea doar cu motorul cald, cand e la mijloc acul de temperatura. masina trage de numa, ieri de suparare i-am dat numai sa garaie, am schimbat din ambitie la 5000, mananca asfaltul. deci eliminam turbina. sigur problema e pe alimentarea cu motorina. ieri am facut vreo 100 de km pe autostrada, si tot ieri am trecut la rotile de iarna. pt ca au stat mult si-au cam pierdut din presiune. asa ca am oprit la un peco pe autostrada (ca doar acolo exista peco nonstop in italia) si am cumparat un cacat dinala de aditiv. am facut cu ea aproximativ alti 40 de km dupa ce i-am bagat aditivul ala, o singura data a dat semne de "stricaciune" dar foarte slab. fiind pe autostrada, accelerand (160km/ora) a dat sa se innece de vreo 2 ori dar slabut, adica nu am calcat acceleratia pana in fund ca sa-si revina. s-a balbait de 2 ori si i-am dat 180 ca poate nu-i convenea. n-a mai marait.

maine ramane sa vad daca ma duc vineri in croatia.

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 25 Nov 2018, 13:26
by andybumbu
Daca ai bagat 15litrii/Corsa..iti dai seama cat ar intra in saab :lol:
Antifonarea se poate face si acasa daca ai conditii, sigur cu ceva video DIY de pe youtube si iesi la juma'..

Dupa parerea mea, ori vinzi 95ul, ori mergi la unguri cand vii spre Ro sa-l diagnostichezi si eventual repari..
Daca e mai complicata treaba, faci programarea pt remedierea problemei pe cand pleci din Ro spre Italia :idea: Ti-am spus, daca te opreste politia se pot uita retrospectiv doar 6 luni..
De ce nu iti cumperi cardul pt Tech2..
La unguri exista o firma deosebita in localitatea Kecel, care se ocupa cu pompe de injectie, de la auto-la locomotive, deosebiti de corecti, primesti garantie 12luni, iar pe cea veche iti da cateva sute de euro..
Sigur, se poate repara si a ta, dar nu ai timp..

http://www.benedeczkimuhely.hu/dizel-muhely/

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 25 Nov 2018, 13:42
by pisic88
andybumbu wrote:Daca ai bagat 15litrii/Corsa..iti dai seama cat ar intra in saab :lol:
Antifonarea se poate face si acasa daca ai conditii, sigur cu ceva video DIY de pe youtube si iesi la juma'..

Dupa parerea mea, ori vinzi 95ul, ori mergi la unguri cand vii spre Ro sa-l diagnostichezi si eventual repari..
Daca e mai complicata treaba, faci programarea pt remedierea problemei pe cand pleci din Ro spre Italia :idea: Ti-am spus, daca te opreste politia se pot uita retrospectiv doar 6 luni..
De ce nu iti cumperi cardul pt Tech2..
La unguri exista o firma deosebita in localitatea Kecel, care se ocupa cu pompe de injectie, de la auto-la locomotive, deosebiti de corecti, primesti garantie 12luni, iar pe cea veche iti da cateva sute de euro..
Sigur, se poate repara si a ta, dar nu ai timp..

http://www.benedeczkimuhely.hu/dizel-muhely/

nu ma gandesc sa antifonez saabul, e destul de bine facut din fabrica, poate doar peretele motor ar fii fost mai ok daca il facea dublu, ca la un mercedes spre exemblu care are separate ... dar na, costa.

revenind la problema mea. ungaria e mai departe de croatia. ganduri sa vin acasa, nu am. cine ma iubeste vine dupa mine :). am motivele mele pt care nu vreau sa calc momentan in RO. deci exclus sa ajung la unguri, ca nu am drum pe acolo. ramane croatia care e mai aproape. era o varianta frumoasa si franta (daca mai era gfery acolo) dar s-a indepartat si el.
solutia sa cumpar eu obd, tech ... se exclude pt ca sunt piese, care daca ar arvea probleme, nu ma bag sa le schimb. italienii nu-s de incredere, si tot in croatia ma duc sa le schimb. deci n-are rost sa-mi cumpar aparatele daca tot acolo ma duc sa rezolv problema. sper numa' sa si ajung :D

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 25 Nov 2018, 19:17
by mariansro
Nu cumva ai evacuarea infundata?
Nush ce testere au aia pe acolo dar pana si un amarat de delphi se conectează cu saab.

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 26 Nov 2018, 00:33
by pisic88
mariansro wrote:Nu cumva ai evacuarea infundata?
Nush ce testere au aia pe acolo dar pana si un amarat de delphi se conectează cu saab.

o sa te si miri, dar delphi e singurul care s-a connectat. problema e ca daca selectezi modelul 9-5 / 2007 / z19dth ... pe nici un tester nu s-a connectat. am incercat cu alte marci acelasi motor, nimic. delphi s-a connectat doar daca am selectat 9-3. e ceva dubios si nu-mi dau seama de ce. ca eu am reusit sa ma connectez cu amaratul de torque, dar nici pe ala nu arata nici o erroare.

ps: posibila si evacuarea. deja o simt cat ii vine moartea. cand accelerez si e in toanele ei, totul merge lin, normal. cand ii vine sorocul, daca accelerez un pic mai brusc are un moment 0 si se smuceste, nu foarte tare dar simti ca nu merge rotund. la prima oprire, semafor, intersectie ... cand raman cu ea la relantiu, dupa 5-10 secunde, moare. dupa pornire, cu piciorul cel putin pana la jumate accelerand, se face nor negru in spate. plec cu ea din ambreiaj si cam la 2000 de ture trebuie tinuta ca altfel moare iar. deci, cum ziceam si inainte, ori pe alimentare ori pe evacuare se formeaza un dop.

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 26 Nov 2018, 13:43
by gratiann
Mai ai egr-ul?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 26 Nov 2018, 22:14
by pisic88
gratiann wrote:Mai ai egr-ul?


Sent from my iPhone using Tapatalk

da, e la locul lui. Anulat electronic din ecu si mecanic cu o placuta metalica. Shade bland.

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 27 Nov 2018, 12:19
by gfery
cand meri ma in croatia ca io in locul tau ii dadeam foc de mult, mai ales ca n-aveam curaju sa urc pe autostrada cu o masina care se opreste cand vrea ea.

Re: Saab 9-5 / 2007

PostPosted: 01 Dec 2018, 13:25
by pisic88
gfery wrote:cand meri ma in croatia ca io in locul tau ii dadeam foc de mult, mai ales ca n-aveam curaju sa urc pe autostrada cu o masina care se opreste cand vrea ea.

era vorba sa merg saptamana viitoare, dar cum nu cred ca imi va permite munca ... o sa o aman pe ianuarie.

surpriza, masina s-a comportat bine in ultima saptamana. dupa ce i-am facut plinul si am adaugat aditivul vietii, nu a mai dat sa moara in mers. singura problema o face doar la o oprire mai lunga, atunci da sa moara, dar daca o accelerez un pic isi revine.

gfery, motorul nu imi murea pe autostrada. nu stiu cum sa explic fenomenul mai precis. cate-o-data, cand eram la o viteza constanta, dupa ceva timp incepea sa se intepe, ca si cum s-ar infunda ceva, parca ar fii ajung motorina in trepte, repet doar la o viteza constanta. accelerand un pic mai mult, isi revenea rapid. problema nu era pe autostrada, era dupa ce coboram. ajungand in oras, trafic, bara la bara ... aici dadea semne sa moara. si mai aveam de urcat si un pod, iar de multe ori o apucau dracii exact inainte sa incep sa urc. si pe pod incepea fumegarea.

repet. nu stiu ce efect a avut panarama aia de aditiv, dar a fost bun. am refacut ieri plinul, am pus iar aditiv. pana ajung in croatia, o mai lungesc asa.

nu-i dau foc, am o ambitie proasta, mai ales la masini care is pe duca. parca daca nu as avea probleme cu ele nu ar avea farmec. daca toate ar fii fost bune, nu se cheama masina. doar sa ma sui fara sa pun mana si pe o cheie, sa mai schimb ceva, e prea monoton.