mariansro wrote:Ti-am recomandat de vreo 2 ori sa citesti pe forumul opel.
Da un search dupa ce am scris si te lamuresti.
Motoarele astea au cateva bube specifice.
Odata rezolvate o sa ai o masina ok
Deci: egr aii curatat? Ai tutorial pe net
Mufa injector 3
Tija swirl ai poze cu localizare pe net.
Ps.nici eu nu is mecanic
mariane, nu te enerva.
Scz ca fac pe prostul, dar in cursul saptamanii is foarte obosit ... Si is cam pierdut.
Erg-ul l-am curatat cam o data la 2-3 saptamani in ultimele 3 luni. Celelalte , caut acuma cu ce se mananca si o sa cobor la masina, inclusiv iar dat egr jos, si toate cele.
Ca fapt divers. Dupa ce joi mi s-a desfundat jegu ala, am mai mers cu masina vreo 80 km, mers sportiv, si ieri a disparut si martorul din bord, s-o fi ars becul de cand tot statea aprins de 4 saptamani. Glumesc.
Deci azi ma apuc de treaba iar, ca de, eu cu masina asta n-am zile libere, dar nici 700 euro sa dau la mecanici nu vreau, ca nu stiu daca sunt mecanici. Ca la felul in care mi-a facut devizul ala ... Cred ca erau pusi pe glume. Cu 700 euro, ma duc si ma intorc de la zagreb, cazare, service, si cred ca imi mai permit si o turbina, reconditionata .... Ca sa intelegeti de ce zic ca astia erau glumeti, cand calcula el, 4 ore * x euro, lucru la banc x euro, ridicare cu elevatorul x euro, coborare x euro ...aici am intervenit si le-am zis ca nu vreau coborarea si vreau sa sar de pe elevator ... In fine, Italienii si masinile !!!
intretimp,am zis sa-i fac eu devizul. galeria de admisie e "noua", are 1 an de cand e montata, si tija swirl se vede ca e buna, fara joc, se pare ca si ea e noua. nu e mizerie, la accelerare se duce in ora 11, deci lucreaza. nu e pic de mizerie in locul respectiv, si nu am spalat masina de 2 luni, motorul niciodata.
singurul loc pe unde imi da ulei, si tin sa recunosc, doar cand conduc mai sportiv, la turatii mai inalte, este pe la furtunul ala care vine pe langa capacul de ulei, atat in fata cat si in spatele motorului. Sper ca se vede in poza 4 (marcat cu verde), am 3 locuri in care face pata de ulei, 1 singur furtun, mai accentuate petele sunt la capete, in spatele motorului si in partea cealalta in spatele capacului de ulei. Colierele suntr stranse bine, de mine, furtunul nu prezinta uzura, invechire, arata bine (ca l-am scos sa-l studiez), dar tot da ulei.