Page 3 of 3

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 09 Jan 2019, 23:16
by gfery
n-ai de unde de altundeva, poti trage din mufa mare de pe peretele despartitor. firul alb si verde. de bagat firele le bagi prin presetupa de cauciuc prin care trec si restul de cabluri. gasesti pinii necesari la tme.ro. acolo gasesti si mufa tata daca ai nevoie

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 14 Jan 2019, 13:16
by ioanmoldovan95
Atunci o sa trag de acolo.. Dar sa se incalzeasca prima data afara, ca pe frigu asta e crima sa lucrezi ceva. In alta ordine de idei, am gasit la un magazin de piese auto un set de lere si am zis sa verific si sa reglez distanta la bujii.. Surpriza a fost ca nu erau doua cu aceeasi distanta :/, asa ca acum le-am pus pe toate la 0.8 si sa vedem cum se comporta mai departe. Printre altele.. Caut placa retractabila de la portbagaj, daca are cineva de vanzare, dati va rog un semn, ca nu am gasit pe nicaieri la dezmembrai. Mersi frumos!

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 26 Jan 2019, 21:30
by ioanmoldovan95
Hello guys!

E vreo sansa sa fie cineva interesat de un set de jante de 9-3SS Aero? pe 17. Atasez si o poza cu modelul. Eu le-as da eventual la schimb pe un set de hammerheads pe 17...

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 26 Jan 2019, 23:22
by andybumbu
:lol: N-ai gusturi rele :mrgreen: De dansele vorbesti :roll:

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 27 Jan 2019, 00:01
by ioanmoldovan95
Frumoase rau si astea, dar eu ma gandeam la modelul asta de fapt, stiam ca la astea le zice hammerheads

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 12 Feb 2019, 21:45
by ioanmoldovan95
Salutare!

Are cineva idee daca sistemul de ventilatie se poate transplanta de pe un scaun pe unul care nu avea asa ceva din fabrica? Am gasit doua scaune doar cu ventilatie la un pret derizoriu, si ma gandesc sa le iau si sa mut sistemul pe ale mele, care au doar incalzire, daca s-ar putea.
Multumesc!

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 12 Feb 2019, 22:02
by andybumbu
Pai la cele ventilate pielea e perforata special'..deci daca ai muta mecanismul de ventilare ce faci fara perforatii..Cred ca mai bine faci invers, montezi incalzire pe cele ventilate :idea:
Cum de nu au incalzire..sunt pt italia..
Daca sunt la pret derizoriu si functioneaza, merita luate si incercata o adaptare :idea: ...

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 13 Feb 2019, 13:19
by ioanmoldovan95
As putea monta orice de pe unul pe altul, n-ar fi problema de piele, ca se muta aia perforata. Problema e ca cele cu ventilatie sunt electrice, iar ale mele manuale, si chiar nu am chef sa trec la electrice, doar de ventilatie am nevoie. Cred ca o sa le iau si vad eu ce fac dupa.. Chiar e un pret prea bun ca sa nu o fac.

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 18 Feb 2019, 12:06
by bogdanxtr
ioanmoldovan95 wrote:Hello guys!

E vreo sansa sa fie cineva interesat de un set de jante de 9-3SS Aero? pe 17. Atasez si o poza cu modelul. Eu le-as da eventual la schimb pe un set de hammerheads pe 17...



salutare,

eu as fi interesat de jante... :roll:

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 19 Apr 2019, 12:50
by ioanmoldovan95
Mici updates
Am schimbat bobina compresorului de AC, era arsa, acum am si rece in masina, e pregatita de vara. Urmeaza schimb de ulei cat de rapid plus inca cateva mici lucrari.
Si a mai intrat un membru in familie saptamana trecuta. Mai multe detalii despre cea noua zilele astea.

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 21 Apr 2019, 17:21
by andybumbu
Sa o stapanesti sanatos :wink:

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 11 Sep 2019, 11:02
by ioanmoldovan95
Dupa aproape jumatate de an, ma gandeam sa mai sterg praful pe aici, mai ales ca s-au si intamplat cateva chestii.

Pe la inceputul lui mai am schimbat ambreajul la 9-5, in acelasi timp s-a dat jos si baia de ulei, curatat, pus totul la loc, si... Surpriza. Operatia a reusit, pacientul mort. Am pierdut presiunea de ulei de tot, la rece avea, la cald, ramanea cu becul aprins pana mai sus de 2000 rpm. Intr-un acces de nervi si disperare, ca nu voiam sa ma apuc sa desfac motorul si sa vad ce naiba s-a mai intamplat pe acolo, am zis ca o dau la fier vechi si mi-am luat alta. Un Renault Laguna, diesel, automat, frumoasa masina, n-am ce zice, si eram destul de decis sa scap de Saab. Din fericire intre timp am gasit un mecanic serios in Cluj, om super tare si care chiar se ocupa de masini, asa ca am dus Saabul la el, macar sa vedem care e problema si ce s-a intamplat. A crapat un cuzinet... Again, am zis ca nu ii mai fac nimic si aia e, dar nu m-a lasat inima, asa ca am cumparat o masina din 2006 cu caroseria destul de praf, dar mecanic impecabila, si saptamana viitoare incepe transplantul pe a mea. E un pic de munca pe acolo, ca sa iasa totul bine, dar este si timp. Dupa ce va fi gata transplantul de motor, o sa transplantez si suspensia de pe masina de piese, fiindca e noua, are undeva la 2k km parcursi, si a mea nu e tocmai in cea mai buna stare. De asemenea, caut un set de jante ALU28, daca are cineva, si o bara fata de 9-5 Aero 2000-2001. Bara mea e crapata si ii lipseste jumate de lip..

La 9-3 s-a facut schimb de ulei, s-a schimbat EGR-ul, care era blocat, debitmetrul (desi am pus unul din dezmembrari si tot am dubii ca nu ar fi ok), si galeria de admisie. Merge ok, dar nu prea se compara cu 9-5, se vede ca e mai low cost

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 12 Sep 2019, 21:51
by andybumbu
Nasol...asta e....
Ai cam avut ceva aventuri in doar 10mii de km..
Macar arata motorul a motor nou sau doar factura. .. :roll:
Piese gasesti la unguri
Eu as putea scrie un roman despre bestia mea... :lol:

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 12 Sep 2019, 22:48
by booster
Motorul o sa fie luat de pe cel din 2006.

Re: Saab 9-5 SportWagon 2.0t a.k.a. JET

PostPosted: 16 Sep 2019, 12:20
by ioanmoldovan95
Asa, motorul va fi pus de pe cea din 2006, electromotorul pastrat de pe a mea (cele mai noi sunt mai lenese parca), alternatorul de pe cea noua, compresorul de AC de pe a mea, e nou reconditionat. Ma rog, facem un mic puzzle acolo, sper sa iasa ok pana la urma.
Stie cineva daca se poate pune bara de facelift (2002-2005) pe non-facelift (97-01)? Nu ca as vrea, ca nu imi place bara noua, dar nu prea gasesc pe nicaieri o bara ok de pre-facelift si a mea chiar e praf rau...