my 9-3 arc 2.0t

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby lucian » 16 Nov 2010, 21:14

tony wrote:Iata si putin din sunet. Nu e ca in realitate, dar atat am putut cu telefonul :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=JUB_t3Plulg

ce e cu CEL ala aprins?
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby tony » 16 Nov 2010, 21:17

E un mister. Niminea n-a aflat. Cica 3way catalytic malfunction. Cred ca e eroare de soft sau ceva, ca masina n-are nici pe dracu. :lol:
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby lucian » 17 Nov 2010, 06:13

tony wrote:E un mister. Niminea n-a aflat. Cica 3way catalytic malfunction. Cred ca e eroare de soft sau ceva, ca masina n-are nici pe dracu. :lol:

atunci schimba softul....mai mult BOOST, si scapi si de CEL :mrgreen:
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby manusha » 23 Nov 2010, 12:54

Haha ghiavol ce esti Luciane nu-l slabesti deloc :D
Tony s-o stapanesti sanatos si de acum inainte :) Cat a fost kit-ul BSR? Lucian crezi ca ar incapea si la mine un kit de admisie? Eu vroiam sa-l fac de mult dar mi s-a spus ca nu are loc filtrul sub capota :|. Tu ai la 95 admisia modificata?
Deci: Cat costa kit BSR, incape sub capota la mine si este mai bun decat un K&N?
SAAB 95 Aero 2.3 Turbo '02 250HP Midnight Blue
User avatar
manusha
Invatacel
 
Posts: 75
Joined: 01 Feb 2010, 11:44
Location: Ploiesti

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby lucian » 23 Nov 2010, 18:00

manusha wrote:Haha ghiavol ce esti Luciane nu-l slabesti deloc :D
Tony s-o stapanesti sanatos si de acum inainte :) Cat a fost kit-ul BSR? Lucian crezi ca ar incapea si la mine un kit de admisie? Eu vroiam sa-l fac de mult dar mi s-a spus ca nu are loc filtrul sub capota :|. Tu ai la 95 admisia modificata?
Deci: Cat costa kit BSR, incape sub capota la mine si este mai bun decat un K&N?

deci: NU! :twisted:
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby Pharmacistu' » 26 Nov 2010, 20:20

Cat a costat filtrul BSR? De unde a venit? Cum se curata/intretine? A crescut cumva consumul de combustibil?
Cred ca vreau si eu ... Vruuummmm :D
Pharmacistu'
Invatacel
 
Posts: 50
Joined: 17 Jul 2010, 22:53

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby tony » 27 Nov 2010, 15:21

Kit-ul a fost 650 lei. A venit din Anglia, dar se poate comanda si de aici, pe http://www.bsr-performance.ro
Se curata/intretine conform instructiunilor. :lol: Adica, max. 10.000 km sau functie de conditiile de trafic. Daca e mult praf, atunci se curata mai repede. Nu se va sufla sau aspira cu aspiratorul. Exista solutii speciale de curatare si ungere (1 set = cca 100 lei.). Nu se va usca fortat cu aer cald, calorifer, etc.
Consumul nu a crescut. Inainte aveam un consum urban de 11.4, ceea ce in realitate am constatat ca e 11.9 l/100km. Acum e tot pe acolo. Vorbesc de traficul din Brasov, unde circulatia este destul de fluidizata, chiar si la ore de varf.
Afara e pe la 7.5 - 7.8. Dar am avut si 10/100 km atunci cand am stat calare pe acceleratie si frana. In rest, asta e consumul.
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby tony » 19 May 2011, 12:40

Asa cum am scris in topicul dedicat tuningului pentru T8, am instalat pe masina Stage 2 Nordic.
Valorile acum sunt de 235 cp si cuplu de 360 Nm. Ca sa beneficiez de puterea noului soft, si sa nu "ard" turbina, am demontat si curatat integral catalizatorul, acesta fiind gol acum :lol:
Dpdv al consumului acesta a scazut si e in felul urmator: in oras, schimbat vitezele intre 2500 si 3000 rot/min. computerul imi arata 11,2l/100. Si stiti ce? chiar atata este. Am facut de 2 ori verificarea plin - mers 100 km - facut plin din nou si atat a fost. Bine, cred ca se poate si undeva la 10,5 l/100km, dar asta ar insemna sa nu ma mai bucur de ce am :wink:
Personal, 11l/100km mi se pare un consum mai mult decat decent pentru un astfel de motor.
In exterior am avut doar un drum Brasov - Pitesti - Brasov, adica viraje, pante si rampe cat cuprinde. Schimbat 2-3-4-3-2 la greu. Consumul? 8,4l/100. Adica mai mult decat decent pentru un astfel de circuit.
Dupa ce fac un alt exterior o sa zic si consumul extraurban. In plus, porneste mult mai bine decat inainte si nu mai am CEL aprins, softul fiind adaptat pentru a nu da o astfel de eroare.
Per ansamblu sunt multumit de performante si de consum. :wink:
Urmeaza bara de rigidizare fata si un intercooler mai mare(ca doar nu ii face rau nitzel de aer rece) :D
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby lucian » 19 May 2011, 12:53

miroase a lauda ;)
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby bullet » 19 May 2011, 13:54

Cred ca e ceva in aerul din zona Brasovului de reusesti sa scoti consum urban mai mic decat zice producatorul. :mrgreen:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby tony » 19 May 2011, 14:44

Pai asa e, ca softul are optimizati toti parametrii de functionare a motorului. Nu stiu sa explic sau sa dau detalii, dar, oricum, prima reducere de consum am simtit-o dupa filtrul de aer deschis, iar doua, acum dupa instalarea noului soft.Va anunt si cat inghit cei 235 de cai si atunci cand sunt biciuiti bine. :mrgreen:
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby adi_saba » 19 May 2011, 16:11

super. si mie mi-a scazut consumul.
Daca ai curatat catalizatorul sunt curios ce parametri o sa ai cand faci ITP-ul.
Eu o sa merg pe un catalizator sport :mrgreen:
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby tony » 19 May 2011, 20:02

adi_saba wrote:Daca ai curatat catalizatorul sunt curios ce parametri o sa ai cand faci ITP-ul.
Eu o sa merg pe un catalizator sport :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: sa i-o spui lu' mutu de la fiorentina ca tie o sa iti iasa noxele cu tot cu catalizator sport.
Asta pt ca motorul are anumite noxe pentru puterea respectiva. Iar la resoftare creste si noxa :mrgreen:
Tu ce consum ai? cu tot cu detalii ca mai sus :D
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby adi_saba » 19 May 2011, 22:02

Daca ma gandesc mai bine, penytru stage 2 trebuia doar softul si catback-ul schimbat, deci nu e obligatoriu catalizatorul :mrgreen:
Ce mi-e ''frica'' cand ii dau cox fluieratul turbinei de pe la vreo 4000rpm...
Cat despre consum, acum am 7,6% pe 200km. Aici intra mersul la servici si putin prin oras. Viteza a variat intre 10km/h si 190km/h :roll:
Mers batraneste prin localitati cu 50-80km/h am scos 5,6%...dar asta cand sunt cu prietena in dreapta , altfel nu ma pot abtine. :wink:
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: my 9-3 arc 2.0t

Postby andybumbu » 19 May 2011, 22:41

In Ro ITP e doar formal..din pacate :evil: , dar pentru noxe puteti aplica stage 2 Balcanic :lol: :arrow: $
laudarosi proprietarii de 2.0t resoftat :lol: , sincer, asteptam feedback-uri vizavi de power, cu o distribuie a puterii soft sau hard, mananca jar, rupe asfaltul, spatarul scaunelor&mecanismul de rabatare a cedat, discurile de frana s-au decalit, capota motorului topita :lol: , nu e prea tarziu...mai asteptam impresii :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron