Page 3 of 5

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 16 Nov 2010, 21:14
by lucian
tony wrote:Iata si putin din sunet. Nu e ca in realitate, dar atat am putut cu telefonul :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=JUB_t3Plulg

ce e cu CEL ala aprins?

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 16 Nov 2010, 21:17
by tony
E un mister. Niminea n-a aflat. Cica 3way catalytic malfunction. Cred ca e eroare de soft sau ceva, ca masina n-are nici pe dracu. :lol:

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 17 Nov 2010, 06:13
by lucian
tony wrote:E un mister. Niminea n-a aflat. Cica 3way catalytic malfunction. Cred ca e eroare de soft sau ceva, ca masina n-are nici pe dracu. :lol:

atunci schimba softul....mai mult BOOST, si scapi si de CEL :mrgreen:

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 23 Nov 2010, 12:54
by manusha
Haha ghiavol ce esti Luciane nu-l slabesti deloc :D
Tony s-o stapanesti sanatos si de acum inainte :) Cat a fost kit-ul BSR? Lucian crezi ca ar incapea si la mine un kit de admisie? Eu vroiam sa-l fac de mult dar mi s-a spus ca nu are loc filtrul sub capota :|. Tu ai la 95 admisia modificata?
Deci: Cat costa kit BSR, incape sub capota la mine si este mai bun decat un K&N?

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 23 Nov 2010, 18:00
by lucian
manusha wrote:Haha ghiavol ce esti Luciane nu-l slabesti deloc :D
Tony s-o stapanesti sanatos si de acum inainte :) Cat a fost kit-ul BSR? Lucian crezi ca ar incapea si la mine un kit de admisie? Eu vroiam sa-l fac de mult dar mi s-a spus ca nu are loc filtrul sub capota :|. Tu ai la 95 admisia modificata?
Deci: Cat costa kit BSR, incape sub capota la mine si este mai bun decat un K&N?

deci: NU! :twisted:

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 26 Nov 2010, 20:20
by Pharmacistu'
Cat a costat filtrul BSR? De unde a venit? Cum se curata/intretine? A crescut cumva consumul de combustibil?
Cred ca vreau si eu ... Vruuummmm :D

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 27 Nov 2010, 15:21
by tony
Kit-ul a fost 650 lei. A venit din Anglia, dar se poate comanda si de aici, pe http://www.bsr-performance.ro
Se curata/intretine conform instructiunilor. :lol: Adica, max. 10.000 km sau functie de conditiile de trafic. Daca e mult praf, atunci se curata mai repede. Nu se va sufla sau aspira cu aspiratorul. Exista solutii speciale de curatare si ungere (1 set = cca 100 lei.). Nu se va usca fortat cu aer cald, calorifer, etc.
Consumul nu a crescut. Inainte aveam un consum urban de 11.4, ceea ce in realitate am constatat ca e 11.9 l/100km. Acum e tot pe acolo. Vorbesc de traficul din Brasov, unde circulatia este destul de fluidizata, chiar si la ore de varf.
Afara e pe la 7.5 - 7.8. Dar am avut si 10/100 km atunci cand am stat calare pe acceleratie si frana. In rest, asta e consumul.

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 19 May 2011, 12:40
by tony
Asa cum am scris in topicul dedicat tuningului pentru T8, am instalat pe masina Stage 2 Nordic.
Valorile acum sunt de 235 cp si cuplu de 360 Nm. Ca sa beneficiez de puterea noului soft, si sa nu "ard" turbina, am demontat si curatat integral catalizatorul, acesta fiind gol acum :lol:
Dpdv al consumului acesta a scazut si e in felul urmator: in oras, schimbat vitezele intre 2500 si 3000 rot/min. computerul imi arata 11,2l/100. Si stiti ce? chiar atata este. Am facut de 2 ori verificarea plin - mers 100 km - facut plin din nou si atat a fost. Bine, cred ca se poate si undeva la 10,5 l/100km, dar asta ar insemna sa nu ma mai bucur de ce am :wink:
Personal, 11l/100km mi se pare un consum mai mult decat decent pentru un astfel de motor.
In exterior am avut doar un drum Brasov - Pitesti - Brasov, adica viraje, pante si rampe cat cuprinde. Schimbat 2-3-4-3-2 la greu. Consumul? 8,4l/100. Adica mai mult decat decent pentru un astfel de circuit.
Dupa ce fac un alt exterior o sa zic si consumul extraurban. In plus, porneste mult mai bine decat inainte si nu mai am CEL aprins, softul fiind adaptat pentru a nu da o astfel de eroare.
Per ansamblu sunt multumit de performante si de consum. :wink:
Urmeaza bara de rigidizare fata si un intercooler mai mare(ca doar nu ii face rau nitzel de aer rece) :D

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 19 May 2011, 12:53
by lucian
miroase a lauda ;)

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 19 May 2011, 13:54
by bullet
Cred ca e ceva in aerul din zona Brasovului de reusesti sa scoti consum urban mai mic decat zice producatorul. :mrgreen:

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 19 May 2011, 14:44
by tony
Pai asa e, ca softul are optimizati toti parametrii de functionare a motorului. Nu stiu sa explic sau sa dau detalii, dar, oricum, prima reducere de consum am simtit-o dupa filtrul de aer deschis, iar doua, acum dupa instalarea noului soft.Va anunt si cat inghit cei 235 de cai si atunci cand sunt biciuiti bine. :mrgreen:

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 19 May 2011, 16:11
by adi_saba
super. si mie mi-a scazut consumul.
Daca ai curatat catalizatorul sunt curios ce parametri o sa ai cand faci ITP-ul.
Eu o sa merg pe un catalizator sport :mrgreen:

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 19 May 2011, 20:02
by tony
adi_saba wrote:Daca ai curatat catalizatorul sunt curios ce parametri o sa ai cand faci ITP-ul.
Eu o sa merg pe un catalizator sport :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: sa i-o spui lu' mutu de la fiorentina ca tie o sa iti iasa noxele cu tot cu catalizator sport.
Asta pt ca motorul are anumite noxe pentru puterea respectiva. Iar la resoftare creste si noxa :mrgreen:
Tu ce consum ai? cu tot cu detalii ca mai sus :D

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 19 May 2011, 22:02
by adi_saba
Daca ma gandesc mai bine, penytru stage 2 trebuia doar softul si catback-ul schimbat, deci nu e obligatoriu catalizatorul :mrgreen:
Ce mi-e ''frica'' cand ii dau cox fluieratul turbinei de pe la vreo 4000rpm...
Cat despre consum, acum am 7,6% pe 200km. Aici intra mersul la servici si putin prin oras. Viteza a variat intre 10km/h si 190km/h :roll:
Mers batraneste prin localitati cu 50-80km/h am scos 5,6%...dar asta cand sunt cu prietena in dreapta , altfel nu ma pot abtine. :wink:

Re: my 9-3 arc 2.0t

PostPosted: 19 May 2011, 22:41
by andybumbu
In Ro ITP e doar formal..din pacate :evil: , dar pentru noxe puteti aplica stage 2 Balcanic :lol: :arrow: $
laudarosi proprietarii de 2.0t resoftat :lol: , sincer, asteptam feedback-uri vizavi de power, cu o distribuie a puterii soft sau hard, mananca jar, rupe asfaltul, spatarul scaunelor&mecanismul de rabatare a cedat, discurile de frana s-au decalit, capota motorului topita :lol: , nu e prea tarziu...mai asteptam impresii :mrgreen: