Salutare și Crăciun fericit!
Sunt norocosul posesor al unui nou Saab, de data asta este unul mai recent. E singurul model din ultimii ani de existența a mărcii care m-a fermecat, Saab 9-3 2007 - caroseria simplă și bordul nou.
Am să revin și cu alte poze, dar pe scurt e varianta automată (6 trepte) și 175 cp (Hirsch Performance).
Deși are istoric complet, am câteva probleme la ea și am nevoie de o părere avizată. Acestea sunt următoarele:
- încălzitorul staționar nu funcționează (testerul nici nu comunica cu el). E original GM. Cum aș putea să îl verific fără să îl dau jos?
- a avut bornele de la baterie schimbate. Cum verific dacă a fost făcută bine treaba? Menționez că vechea borna minus sta balalau lângă baterie.
- temperatura la antigel sta la aproximativ 60 grade, doar dacă mă dau la ea se mai ridica, dar pe vremea asta (în jur de 0 grade celsius) nu crește niciodată până la 90. E normal așa?
- consumul nu scade mai jos de 9l/100.
- are tija de la clapete căzută, dar mașina trage încă bine. De ce nu am erori în bord?
- oglinda dreapta se muta în jos după ce mașina sta oprita. Nu imediat ci la ceva timp după.
- oglinda stânga e dată peste cap și mai se pliază, a fost dată peste cap la transport. Cum o pot pune la loc?
- nu știu ce tip de ulei se utilizează la cutia automată în 6 rapoarte.
- cum pot vedea toate dotările mașinii, adică să le decodific din eticheta de pe stâlp. Aș vrea să aflu dacă are direcție activă pe puntea spate și modelul de sistem audio.
- nu are manete pt schimbarea vitezelor pe volan, dar oare se poate face un retrofit? Caut un volan cu inserție de aluminiu!
- nu are subwoofer la roata de rezervă și aș vrea să cumpăr unul. E greu de montat?
- unitatea de navigație se blochează mai mereu - o pot schimba cu una aftermarket sau măcar pot găsi un dvd mai recent?
- as vrea să schimb toate becurile mici cu unele led. Aveți ceva recomandări in sensul asta!?
Sărbători fericite!