In ultima vreme masina incepuse sa fac figuri, in momentul in care puneam contactul, nu se mai aprindeau toti martorii, sau se aprindeau dar la o intensitate foarte slaba. Pe langa asta, daca reuseam sa pornesc motorul (nu pornea de fiecare data) masina se comporta foarte rau la drum. Accelera foarte, foarte greoi, exact ca un ambreiaj care patina.
Dupa putina documentare online si ceva sfatuiri in stanga si-n dreapta am ajuns la concluzia ca e contactul de vina (ignition switch).
Am facut rost de unul (multumesc Ovidiu! ) si m-am apucat de treaba. Trebuie demontata toata consola dintre scaune, impreuna cu cea frontala, si de abia apoi incepe show-ul.
Contactul sta intr-un cadru de metal, care e prins de caroserie in 4 suruburi intepenite bine de tot (cine a reusit sa fure un Saab NG900, are o bere de la mine.
)
Odata demontat cadrul asta, mai sunt trei torxuri de desfacut si jos contactul.
Deci cine are probleme de genul asta, sa verifice intai contactul, apoi altele.
Imi pare rau ca n-am facut poze la momentul respectiv, dar nu am avut conditii prielnice.
Cine are nevoie de instructiuni suplimentare le poate gasi aici :
http://pages.infinit.net/mlbriand/saab/heatcore.htmlhttp://photo.platonoff.com/Auto/2007061 ... g_Removal/Asta e vinovatul: