Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby tony » 13 Dec 2010, 15:34

Scoate becurile :mrgreen: :lol:
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby csb » 17 Dec 2010, 22:17

Cel mai simplu e sa nu mai deschizi usile :P
SAAB 93 VECTOR, 2007, 1.9 TiD 150cp, Nocturne Blue
SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD, 2010, 120cp, Silky Silver
User avatar
csb
Saabist
 
Posts: 726
Joined: 10 Jan 2010, 19:50
Location: Brasov

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby john_doe_cj » 31 Dec 2010, 08:56

In mod normal ar trebui sa aiba masina un sistem de protectie care dupa cam jumatate de ora stinge luminile interioare chiar daca usile sunt deschise (cel putin asa e la mine )daca nu atunci joaca-te cu intrerupatorul si s-ar putea sa-i gasesti o pozitie intermediara unde luminile sunt stinse.
1994 ng900 2.0t black by lvbpowerengineering
john_doe_cj
Junior
 
Posts: 47
Joined: 14 Oct 2008, 01:31
Location: Cluj

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby bullet » 31 Dec 2010, 10:31

Are intr-adevar protectia aia, dar ma gandeam ca pot fi oprite de tot. Anyway, intre timp i-am luat o Varta Blue Dynamic noua sa aiba ce consuma :mrgreen:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby bullet » 04 Feb 2011, 12:19

Am schimbat azi cureaua de accesorii pentru ca dadea semne de imbatranire si nu ma vrut sa risc sa raman in drum.
Am optat pentru Short belt mod ( http://pages.infinit.net/mlbriand/saab/ ... page1.html ) la sugestia multor saab-isti care au facut-o fara probleme. In esenta se ocoleste o fulie si evident ca se monteaza o curea mai scurta.

Mi-a luat putin peste o ora fiind prima data cand fac asa ceva :) dar a mers totul ca pe roate.

Costuri: 80 lei curea noua de 2440 mm + rola ( idler pulley ) 180 lei + doua degete zgariate :?

Ne vedem maine la Brasov
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby bullet » 08 Mar 2011, 11:24

ieri am ajuns la un "important milestone" din viata masinii:

Sa speram ca mai tine inca de 3 ori atat. :mrgreen:
Attachments
Photo0068.jpg
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby Edy » 08 Mar 2011, 12:42

bullet wrote:ieri am ajuns la un "important milestone" din viata masinii:

Sa speram ca mai tine inca de 3 ori atat. :mrgreen:


Fara nici o grija! Daca o sa ai grija de ea ca si pana acum, cu siguranta ca va ajunge!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby tony » 09 Mar 2011, 17:35

La multi ...kilometri :lol:
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby bullet » 30 Apr 2011, 14:28

Azi avand ceva timp liber, m-am apucat de curatarea corpului clapetei de acceleratie.

Demontarea s-a realizat in 20 de minute datorira indicatiilor gasite pe net :mrgreen: , montarea la fel.
Fiind "in zona" am demontat si idle air control valve (IAC).

Le-am luat la mana, le-am spreiat bine bine de tot cu STP Carb cleaner le-am frecat si cu periuta de dinti pana le-am facut ca noi.
Le-am montat si am plecat la un test-drive.

PRO:
Motorul trage instantaneu, inainte avea o mica intarziere.
Consumul pare sa fie mai mic, la 85 km/h cu cruise control consuma 6.8L/100 de km :shock: :shock: dar asta mai trebuie verificat la un drum mai lung.
Ralantiul nu mai tremura deloc, motorul merge rotund, mai putin in cazul descris mai jos.

CONTRA:
La acceleratiile hotarate se aude suieratul turbinei mult mai tare ca inainte, de ce ?
Cateodata, ralantiul urca spre 2000 de ture, sta o perioada acolo, apoi coboara la 900-1000 unde ar trebui sa fie.
Mentionez ca toata operatiunea de curatare a fost facuta cu bateria deconectata. oare dureaza un pic pana se invata ECU-ul cu parametrii noi ?
Attachments
30042011065.jpg
Partea de sus
30042011064.jpg
Partea de jos
30042011062.jpg
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby andybumbu » 30 Apr 2011, 20:01

Ai dori sa-ti montezi un ...amplificator cuantic pe Sabut ?:roll: :idea: :arrow: davidoni.ro
Eu mi-am montat pe masinuta de curse, iar astazi am luat cupa, medalie&diploma la
Rally Sprint Tomesti :mrgreen: , am sa revin cu detalii :wink:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby pascalau007 » 07 May 2011, 00:05

Arata-mi te rog mai multe ce se poate face la masinutza.Am si eu un Saab 900 NG turbo si as vrea sa stiu cat mai multe.Mersi :)
SAAB 9-5 AERO 250 CP 2003
User avatar
pascalau007
Nou venit
 
Posts: 8
Joined: 26 Apr 2011, 18:18
Location: Oradea

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby tony » 07 May 2011, 08:13

andybumbu wrote:Ai dori sa-ti montezi un ...amplificator cuantic pe Sabut ?:roll: :idea: :arrow: davidoni.ro
Eu mi-am montat pe masinuta de curse, iar astazi am luat cupa, medalie&diploma la
Rally Sprint Tomesti :mrgreen: , am sa revin cu detalii :wink:


Personal, subiectul mi se pare interesant. Da ceva mai multe detalii, impresii, etc. despre amplificatorul cuantic si cum anume s-a schimbat dupa aplicare. Eventual un topic :?: Merci. :wink:
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby bullet » 07 May 2011, 09:32

Se pare ca si-a revenit masina. Nu mai creste turatia aiurea. Ramane sa mai investighez.

@andybumbu

Amplificatorul cuantic e chestia aia care scade consumul fara sa fac nimic ?

Daca ajung la un consum de 8L/100 km in oras si 6L/100 km afara, il iau pe loc :mrgreen:

@pascalau007

Ce vrei sa stii ? Vrei info despre tuning sau intretinere?
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Saab NG900 2.0 turbo '95 automat

Postby pascalau007 » 07 May 2011, 23:45

Despre orice, si intretinere si tuning..Mersi mult! :)
SAAB 9-5 AERO 250 CP 2003
User avatar
pascalau007
Nou venit
 
Posts: 8
Joined: 26 Apr 2011, 18:18
Location: Oradea


PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests