Andy, no offence, dar cred ca ti-e greu sa accepti o evidenta: din pozele lui Barna, nu exista nici o diferenta intre ecartamentul puntii fata si al puntii spate (cu jante diferite). Asta inseamna ca au acelasi ET, cel mult o diferenta foarte mica (de ex, 41 si 43).
Daca diferenta ar fi fost mai mare, s-ar fi vazut din avion, trust me
. Primele jante de iarna pentru Astra au fost unele de tabla, cu ET 49 (generatia anterioara a modelului, pe vremea aia nu stiam prea multe despre ET...) Stii cum arata, mai cu seama ca erau cauciucuri de 195? Ca un Moskvici, nu stiu daca-ti aduci aminte
.
Le-am dat rapid jos si am cumparat un set din Al, Ronal, cu ET de 37. Desi sunt pe 15 (gume 195/65/15), aliniamentul fata de exteriorul caroseriei (aripi) este exact ca al celor 235/45/17. Arata la fel, din avion
.
Sigur ca ecartamentul e considerabil mai mare, da' ajuta la stabilitate
.
Excluzi posibilitatea ca jantele tale sa fie o generatie mai veche decat cele ale lui Barna, si din cauza asta sa ai nevoie de saibe distantiere?
andybumbu wrote: Saab-ul 95 in discutie e productie suedeza SAAB 100% cu facelift GM
, iar 93SS e un jointventure suedezo-german-american=GM, apropo TOT, deci nu au tinut americanii cont de nimic...mai ales dupa facelifturi, doar sa iasa cashul
La un moment dat, "patriotismul" asta devine obsesie
.
De cand ma stiu, marca preferata de jeans a fost Levi's. Daca in anii '70, erau produsi exclusiv in USA/San Francisco/Ca, ultima pereche achizitionata anul trecut, dinr-un outlet Levi's, sunt made in... Bangladesh.
Arata exact ca cei stiuti de-o viata, pana acum se comporta la fel. So? Globalizarea
In privinta cash-ului, iti dau dreptate, da' eu am invatat in facultate ca la baza capitalismului e goana dupa profit (Marx dixit
)