1.8t, 300 caluti

Tot ceea ce nu poate fi incadrat.

1.8t, 300 caluti

Postby mountin » 04 Oct 2011, 13:29

93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby lucian » 04 Oct 2011, 21:17

pai si 9-3SS 1.8t putea iesi din fabrica cu 325 de cai si 430 Nm, asa ca nu e mare mirare.
Oricum, la 1.8 si 300 de cai stock, mare lucru nu ai mai avea ce sa-i faci. Si cred ca va fi setat sa livreze 300 de cai doar 10 secunde, la depasiri, nu full-time, ca un SAAB ;)
ma rog, dar ce stiu eu....
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby bullet » 04 Oct 2011, 22:13

Eu sunt curios cat de fiabile sunt motoarele astea. Vor rezista 2-300.000 de km ? De fapt, daca e sa fim in trend, dupa 4-5 ani si 100.000 de km o vindem sau o aruncam la cos...
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby mountin » 04 Oct 2011, 22:35

]pai si 9-3SS 1.8t putea iesi din fabrica cu 325 de cai si 430 Nm
Da,era perfect pacat ca nu au facut cand au putut fiindca acuma vine concurenta tare din urma,bmw a scos 2 litri turbo benzina de 245 caluti,care prinde suta in 6.2s pe seria 5 care e masina grea totusi,audi pe tts 272 de caluti, pe golf la fel,iar noi cu noul motor de 2 litri abia 220 de cai ,iar suta parca se prinde mai greu la aceeasi cai decat la alte marci ,nu stiu cum dracu calculeaza astia de la bmw dar masinile lor prind suta aproape cu 1 sec mai jos decat concurenta la aceeasi capacitate si aceeasi cai.Noroc pe noi ca sunt firme de tuning bune pt saab care ne duc performantele ca si la rivale,pacat totusi ca am lasat trena din mana ,mai ales ca noi am fost primii in domeniul turbo benzinei.Pacat ca sa renuntat la motorul 2.3t care pe un 93ss cum am eu cred ca nu avea rival in clasa ei,il duce-ai usor la 300 de cai si de acolo nu prea mai ai ce sa zici.
Dar tu Lucian sti mult mai multe decat mine si poate imi explici si mie de ce saab-ul mi se pare ca prinde suta fara soft mai greu decat alte marci,inclusiv diselul de 180 de cai care ma asteptam sa prinda in minim 8 sec ca are cel mai multi cai pe litru de la motoarele sub 2litri,cat si benzinarele noastre.
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby Edy » 05 Oct 2011, 08:12

mountin wrote:Da,era perfect pacat ca nu au facut cand au putut fiindca acuma vine concurenta tare din urma,bmw a scos 2 litri turbo benzina de 245 caluti,care prinde suta in 6.2s pe seria 5 care e masina grea totusi.

Vai, vai, ce performanta a scos bemve...ntz, ntz; dedicatii motoarelor aspirate au inceput sa puna turbo pe motoare si au observat cu stupoare....ca ar creste puterea masinii! Extraordinar ce performanta! Nu te incita sa cumperi si tu unul?
Glumesc, nu te alarama! :lol:

mountin wrote:...nu stiu cum dracu calculeaza astia de la bmw dar masinile lor prind suta aproape cu 1 sec mai jos decat concurenta la aceeasi capacitate si aceeasi cai.....

Parca-l aud pe Bumbu cand rasuna fraza asta in cap; numai Bumbu copilu' minune putea sa spurce o astfel de fraza fara sa gandeasca inainte!
Hai sa-ti dau eu raspunsul: conteaza si modul de tractiune: la aceeasi capacitate cilindrica si aceiasi cai, o masina cu tractiune integrala are castig cu cel putin o secunda in fata celei cu propulsie spate care are castig cu cel putin o secunda fata de cea cu tractiune fata, asta la plecarea de pe loc; dupa prima suta tractiunea integrala incepe sa piarda multi cai prin diferentiale si este ajunsa din urma de celelalte 2; conform legilor fizicii si a experientei de zeci de ani in motor sport, o masina cu tractiune spate este ideala in motorsportul de viteza pe asfalt; in viata de zi cu zi, pentru consum minim, eficienta maxima si condus in siguranta in toate cele 4 anotimpuri este tractiunea fata si pentru fricosi cea integrala.

mountin wrote:Dar tu Lucian sti mult mai multe decat mine si poate imi explici si mie de ce saab-ul mi se pare ca prinde suta fara soft mai greu decat alte marci,inclusiv diselul de 180 de cai care ma asteptam sa prinda in minim 8 sec ca are cel mai multi cai pe litru de la motoarele sub 2litri,cat si benzinarele noastre.

Luci ai cuvantul! :mrgreen:
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby mtudorascu » 05 Oct 2011, 08:35

Acceleratiile date de Saab sunt pur orientative.
Asta am citit-o in mai multe locuri si am constatat-o pe pielea mea.
Daca ti neaparat iti pot povesti cateva liniute ocazionale de semafor cu bmw-uri de 2l diesel la sfarsitul carora nici mie nu imi venea sa cred ce avans aveam.....
Intr-adevar tine si de sofer dar incearca tu odata sa masori cu cronometrul suta si te convingi singur ca ce spune Saab este pur orientativ si precaut.
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby lucian » 05 Oct 2011, 09:34

Eu mi-am luat Intruder de 1800, ma kak pa ele da beemve!
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby mountin » 05 Oct 2011, 11:06

mtudorascu wrote:Acceleratiile date de Saab sunt pur orientative.
Asta am citit-o in mai multe locuri si am constatat-o pe pielea mea.
Daca ti neaparat iti pot povesti cateva liniute ocazionale de semafor cu bmw-uri de 2l diesel la sfarsitul carora nici mie nu imi venea sa cred ce avans aveam.....
Intr-adevar tine si de sofer dar incearca tu odata sa masori cu cronometrul suta si te convingi singur ca ce spune Saab este pur orientativ si precaut.

Asta e rasunsul,mersi,nu stiam ca saab-ul da orientativ,probabil bmw-ul le trage cat mai jos pt marketing,edy m-ai inteles gresit "i love saab".
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby bullet » 05 Oct 2011, 12:02

Apropo de cifre date de producatori, din proprie experienta si si din auzite/vazute Saab are cele mai apropiate cifre de consum dintre cele oficiale si realitate.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby mountin » 05 Oct 2011, 12:49

Eu ma refeream la faptul ca un 320d care nu imi place deloc la design,184 de cai zic ei ca face suta in 7.5,iar ttidul nostru de 180 de cai in 8.5 ,iar al nostru are si cuplu mai bun cu 20 n/m ,adica 400n/m fata de 380n/m.Dar ce ma intereseaza pe mine cel mai mult e asta:http://www.automarket.ro/masini-noi/compare.php?action=add_trim&trim=11328&pn=1 ,batem rs-ul la fund si la consum si la sprint,iar la cuplu il facem de rusine cuplu rs-280;cuplu aero-350 si suntem aproape cu 100 kg mai grei ca ei.
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby alin » 05 Oct 2011, 13:00

depinde si de greutatea soferului:D
New 2010 Saab 9-5 Aero Turbo6 XWD A6 Fjord Blue
Ex - 2007 SAAB 9-3 Vector 1.9 Tid 150cp A6 Gri
User avatar
alin
Invatacel
 
Posts: 61
Joined: 08 Nov 2010, 15:30

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby adi_saba » 05 Oct 2011, 13:50

Stiu ca cei de la Top Gear au facut un pariu cu privire la timpii dati de producator la BMW 650i parca si nu au reusit nici in ruptul capului sa se incadreze :twisted: Deci pe hartie toti satu foarte bine, dar mai greu cu practica :mrgreen:
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby danezu » 05 Oct 2011, 14:47

Vrajeli de marketing......
Image
User avatar
danezu
Saabist
 
Posts: 827
Joined: 04 Nov 2010, 17:56
Location: Bucaless

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby mountin » 05 Oct 2011, 14:59

Ma bucur in schimb ca am comparat si cu motorul de pe A5 -211 cai,pe care au trecut si ei la cuplu de 350n/m iar la varianta A5 sportback ii batem ei au 7.1,la aceeasi ,iar la varianta cupe 6.9 ca si noi ,deci nu stam rau deloc.
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: 1.8t, 300 caluti

Postby bullet » 05 Oct 2011, 15:32

Saab nu a facut niciodata masini pentru liniute sau street racing (doar Lucian :mrgreen: :mrgreen: ). Filosofia Saab in materie de motoare este -cum zice si reclama- Power when you need it deci reprizele sunt mai presus de timpii de la 0-100km/h.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Next

Return to Discutii libere

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron