MagicPenguin wrote: Verificarile astea nu sunt ieftine deloc si nu stiu daca se merita cheltuiala. Din moment ce exista mai multe SAAB-uri la vanzare, de ce sa insisti pe una care este clar ca a avut o problema grava? Nu e ca si cum ar fi un model rar ca sa spui ca merita pentru ca nu mai gasesti alta la fel. La suma aia chiar alte alternative. Eu as cumpara mai repede unul cu 50,000km in plus, dar nebubuit...
100% corect ce spune Antonio. N-as lua-o pentru nimic in lume.
Cativa dintre forumisti mi-au vazut-o pe Saabrina. Intr-o prima faza am fost si-am vazut-o/verificat-o cu un prieten, (nu l-as numi "samsar", i-ar trebui si alte "calitati" pentru a-l incadra in categorie, si e si prea finut si educat pentru aia
) care-a trait studentia asigurandu-si venitul din v/c de masini de tot felul. Stia unde si cum sa verifice. Arata exceptional, am pus OPcom-ul pe ea, era ok, dar am avut o indoiala: capota motorului nu era perfect la nivel cu aripile. In compartimentul motor arata perfect, nici urma de interventie pe parte de tinichigerie. De fapt, pe nici o parte
.
Neavand insa posibilitatea de a o urca pe o rampa sau elevator (era duminica spre seara) am lasat un avans si am amanat cumpararea ei doua saptamani, pana cand m-am putut duce din nou si am putut-o verifica si pe dedesubt. In cele 2 saptamani, am umblat prin Sibiu dupa 9-3-uri SS, (Dorin si Cosmin stiu...), sa verific daca au aceeasi "problema". Si da, o aveau, pentru ca asa e construita capota: daca o asezi sa corespunda vizual in zona farurilor, pe partea mediana e mai jos decat aripile, Daca o ridici la nivelul aripilor, vizual pare (doar pare, pentru ca tactil e ok) mai sus decat aripa. Asta e...
La a doua vizita am ridicat-o pe elevator, a corespuns - lonjeroane intacte, impecabile, fara urma de lovitura/sudura, drept care am "cerut-o" si-am ramas impreuna.
Inainte de ultima verificare, am discutat si cu doamna mea si am ajuns la concluzia ca o vom lua, chiar daca vom constata ca a avut vreun accident care sa nu fi afectat structura - lonjeroane, stalpi, contraaripi, etc.
Acum intelegi, Antonio, de ce am zis ca as lua 9-5-ul (dupa prima descriere), nu-i asa?