La cate bucati vand nemtii e normal sa fie in acest top, pai astia produc bine peste 60-70% din productia europeana, si Bmw-ul si grupul VAG sunt pe crestere la volume de vanzari, pe de alta parte, e iar normal ca un bolid de clasa mare, un seria 5 sau un audiA6 care prin definitie sunt masini care inghit multi km, adica 4-50000km/an, sa se defecteze mai des raportat la clasa mica de ex un fiat punto, care ruleaza poate 10-15000km/an, lasand la o parte complexitatea lor& globalizarea, care forteaza testarile si probabil se realizeaza multe simulari pe computer, de unde si multele milioane de rechemari, cam de la orice producator, pt te mai miri ce prostioara nedescoperita la teste
Oricum aceste topuri sunt de multe ori realizate la comanda si poate din interesul unui grup, deci subiective in cele mai multe cazuri
Dupa cum am mai si scris, din momentul introduceri motoarelor diesel pe saab, pe scara larga, cred ca % de diesel a depasit bine 50% din volumele de vanzare, iar problemele mai des auzite vis a vis de motoarele diesel de pe saab au mai multe cauze, lumea masinilor diesel e mai noua, in % covarsitor primul proprietar il cumpara pt cost mai mic/km si implicit rulaj mai mare, deci nu poti compara un saab diesel vs un benzinar saab de aceeasi varsta, dar cu 50000km in plus, plus carburant prost in Ro+ distante scurte+viteze medii mici de unde rezulta probleme cu valva EGR, turbo, catalizatoare filtre DPF etc