Baieti, ambii imi sustineti micuta teorie. Cat despre proprietarii de BMW, va dau doua exemple din Sibiu:
1. Categoria 1: proprietarul (imi displace apelativul de patron, in Ro a capatat conotatii peiorative, impartaseste "soarta" masinii in discutie) grupului de firme la care lucrez, are in familie (sunt 4 persoane) 2 X5, un serie 7 4l xdrive din 2009, un serie 7 4l D mai vechiut (ginerele), si un Cayenne. Desi exista ideea preconceputa (pe care o impartasesc si eu, inr-o oarecare masura) ca BMW = masina de cocalar, bisnitar, tigan, fante "da Dorobanti" etc, in momentul in care ii vezi pe acesti oameni la volan sau dandu-se jos din masini, realizezi ce masina este BMW, realizezi ca este simbioza perfecta om/statut social/masina. Familia este in top 50 in Ro. In acelasi timp, niste bogatani sibieni (eu fac o diferenta intre cei doi termeni - bogati si bogatani), cu statii de benzina de data asta, au Hummer, Escalade, R8. E adevarat, au si vreo doua X5, da' cu alea merg doar la piata
Intre cele doua familii exista o mare diferenta: educatia, discretia, decenta. Tot in Sibiu, tiganii au Maybach, Bentley, Ferrari, Lamborghini, MB SL 600 AMG - doar asa se pot face remarcati, pentru ca in momentul in care coboara din masina put a Aqua di Gio asezonat cu mujdei si sudoare veche
2. Am vazut in Sibiu doua numere: SB 69 FUK si SB 69 MUE. Guess what? BMW, nu ma stiu la modele/ani, da-s unele mai vechi de 10 ani, au tobe sparte/sport, suspensii varza si stopuri vopsite.
INTREBARE:
care din cele doua situatii defineste BMW-ul, sau oricare alta masina?