Salut everybody,
am un SAAB 93 din 2004 cumoparat recent (mai 2009).
Prima mea afisare vine cu 2 chestii:
1. problema la motor 2,2 tid- dupa ce o perioada semnul de motor de pe bord( check engine) se aprindea si se stingea( la perioade neregulate), in timpul unei deplasari spontabn s-a aprins iconul de ulei in culoarea rosie si bordcomputerul ma informa sa trag la dreapata si sa opresc motorul.
Rezolvarea: in primul rand o lege nescrisa zice sa schimbi uleiul dupa cumpararea unei masini, lucru pe care am amnata pana nu s-a intamplat ceeace v-am povestit sus.
Am dus masina la mecanic( pe trailer sigur). Aici a stat cam 4 zile si masina a fost "operata" dupa cum urmeaza:
a. schimb de ulei- mecanicul zicea ca nu a mai vazut asa ulei ars
b. a desfacut baia de ulei, si a spalat uleiul intarit( din cate am inteles sunt niste conducte in interiorul baii)
c. a asamblat totul, iconul rosu disparuse, dar dupa ce se incalzise motorul la temp optima, iconul iar se aprindea.
Hai ca nu va mai plictisesc, de vina era senzorul de presiune al uleiul care pur si simplu refuza sa mai functioneze cu asa ulei. Totul m-a costata in jur de 40 Ron( senzorul). Nu vreau sa mai spun ce spaima am tras, ma gandeam la tot ce e mai rau.
2. am nevoie de un dealer de piese care poate sa-mi aduca invelitoarea de cheie de contact( partile interioare electrice se pot muta in una noua, nu?) si care este pretul aproximativ?
Mersi eatentie, Ivan