raul wrote:Eu sunt un om simplu, operator date. Nu am studii si nici nu cred ca iti trebuie studii sa apreciezi un SAAB. Imi place SAAB si pot sa spun ca il iubesc pentru tot ce face.
E foarte clar ca nu oricine isi cumpara un SAAB.
Cred ca sunt foarte multe persoane bine pregatie pe anumite domenii, dar care nu isi permit un SAAB, pentru ca:
1. Este o masina scumpa daca vrei sa o cumperi noua;
2. Este o masina care intretinerea ei este scumpa, (combustibil, service-ul, piese, etc.)
La traficul de masini care este astazi e normal ca un SAAB mai nou sau mai vechi, sa ajunga si prin mainile unui cocalar, dar cum am observat nu rezista foarte mult timp, fiind scump la intretinere, atunci cocalaru vrea sa scape repede de masina.
Asa ca o sa ne mai lovim si de fenomenul ''un cocalar la volanul unui SAAB''
Spor la treaba
Nu cred ca studiile conteaza. E adevarat ca, in principiu, SAAB are ca target principal, exact aceaste categorii profesionale (mici antreprenori, medici, avocati, middle management si poate inceput de top
) ), dar nu e in nici un caz o marca exclusivista.
De scumpa, nu as fi foarte de acord cu tine. E cu cel putin 5000 euro mai ieftina decat competitorii directi, iar la SH diferenta se accentueaza.
La intretinere, iarasi am dubii... fara discutie, daca vorbim de dealeri, experienta mea la Augusta (de altfel o singura data am facut greseala) m-a lasat cu lacrimi in ochi, dar nu e peste tot asa, iar dupa garantie, cel putin la piese de intretinere, magazinele de piese au preturi de bun simt. Nu spun ca sunt mici, dar nu sunt nici foarte mari.
Nu am avut ocazia sa ma intalnesc cu voi pana acum, dar mai degraba cred ca bunul simt ar fi un element comun al posesorilor de SAAB. Sau sper
Asta pana cand si conceptul de bun simt nu va fi tavalit de politicul dambovitean. De altfel si inceputul postului tau spune cam acelasi lucru. Un om simplu nu poate fi decat cu bun simt.
Scuze daca e un pic in afara topicului.