Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Tot ceea ce nu poate fi incadrat.

Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby Edy » 14 Feb 2010, 17:58

Am scris un e-mail revistei Auto-Bild care suna cam asa:

Buna Ziua
Sunt un client al revistei dvs. de ceva timp si pur si simplu nu pot sa ma abtin sa nu observ cum in mod sistematic masinile nemtesti au mereu castig de cauza in fata celorlalte. Eu inteleg ca revista isi are originile in Germania si reproduceti articolele de acolo cuvant cu cuvant, dar e mult prea tras de par articolul ala cu japonia vs. germania....; nu-mi vine in minte decat o singura intrebare:
CU CAT VA PLATESTE VW CA SA SCRIETI NEMERNICIA AIA DE ARTICOL NEVEROSIMIL???
PENTRU CA PUTE A SPAGA DE LA DISTANTA!!!
Nu reprezint nici un importator al masinilor japoneze, dar am avut un civic, conduc un SAAB in particular si un opel la servici; dar e cutremurator aberatia aia de articol.
Hai sa va spun cum am ajuns la concluzia asta:
1. smart contra IQ: castiga IQ,mi se pare corect (desi cred ca daca smart ar fi sarit cu banul, ar fi ras si curcile sa puneti smartul in fata )
2. Honda jazz contra polo: aici a inceput porcaria: pret 12828 euro honda 1.2 si 11.716 euro polo cu tva inclus...voi puneti tva la una si la polo nu? Am intrat la configuratorul polo de pe vw.ro si la versiunea de polo cheala (cea de 11700) am adaugat optionalele pe care honda le ofera standard in versiunea 1.2. Vreti sa ghiciti pretul la care a ajuns polo??? A ajuns cu 1000 de euro peste pretul lui jazz si nu are modularitatea si spatiul interior a japonezei. Reproduc mai jos calculatia polo

Polo A05 Attractive HL.1.4/85 CP M5 4usi
Benzina / 1.4l / 63 kW/85 CP / Manuala - 5 viteze / 4-usi
Incarcarea totala permisa: 1550 kg Sarcina utila nominala: abhängig vom Aufbau
cc.alt.lbh: -/-/-
Consum combustibil: 5.9l/100km
Emisia de CO2 (CO2): 139g/km
Pret fara TVA:
EUR 10.778,-
Airbag cortina fata/spate EUR 637,-
Airbag frontal sofer si pasager cu
posibilitatea dezactivarii airbag
pasager EUR 29,-
Faruri de ceata cu lumina statica la
viraj inclusa EUR 24,-
Radio CD RCD 310 cu functie mp3,6
incinte acustice,antena Diversity si
conector multimedia AUX IN EUR 102,-
Volan multifunctional piele 3 spite EUR 96,-
Alb (candywhite)EUR 0,-
Scaun: Stofa
Culoarea tapiteriei: negru titan
Podea: negru
Consola: -
Plansa de bord: negru titanEUR 0,-

Total:
EUR 11.666,-
La pretul ala de jos adaugati si TVA si ajungeti la 13882 de euro. Atat costa Polo, fata de 12828, pretul Jazz-ului.
Jazz-ul a fost descalificat din cauza pretului? Care pret???Ca e mai ieftin!!!! Cu peste 1000 de euro!!!
Voi spuneti ca trenul de rulare este mai rigid la Jazz decat la Polo? Inafara de o pozitie ceva mai inalta la volan, la Jazz, care favorizeaza condusul in oras (locul unde se va folosi aceasta masina cu preponderenta, la fel ca si polo) nu am gasit nici un neajuns. Faptul ca este cea mai fiabila masina de ani de zile, din lume, nu conteaza pentru voi? Jazz-ul are costuri de intretinere mult mai mici decat Polo, mergeti si interesati-va inainte; valoarea de revanzare este foarte buna pentru japoneza - un Jazz din 2006 se vinde cu 7500 de euro pe cand Polo 2006-2007 am vazut si la 5600 pe siturile de specialitate (benzina 1.4, nu 1.2 care incepe de pe la 4500 de euro ).
De ce mintiti? Orice om poate vedea diferenta, voi nu; este evident ca articolele astea sunt platite pentru a face publicitate...; urat din partea voastra
Dar ce urmeaza depaseste orice limite...

3. toyota prius vs. vw golf...
SERIOS?!?!?!?
De cand golful concureaza priusul? Nu am auzit de o asemenea aberatie in viata mea! Dar daca Vw v-a platit sa aratati "clientilor" ca a achizitiona un Golf este mai eficient din punct de vedere a costurilor, incepe sa aiba sens.
Pai in cazul asta, ORICE MASINA DIESEL ESTE MAI ECONOMICA D.P.D.V. FINANCIAR SI ACHIZITIE DECAT PRIUSUL...; de ce ati pus Golful?
A, pentru ca Vw v-a dat spaga...
Prius-ul face parte din cu totul alta clasa decat Golful (a, daca golful ar fi fost Hibrid, as fi inteles) si merita sa stea alaturi de alte masini Hibrid...cum ar fi Insight...de la Honda...care sunt tot japonezi....
Imi place cum se incheie articolul: Victorie pentru germania! Hahahaha, unde? Nici nu poate fi vorba de razboi sau comparatie intre cele 2 modele!!! Am auzit ca Panda de la fiat cu 1.3 multijet echipata nu vrea sa consume mai mult de 5% in oras si e o masina ok; geamuri electrice, inchidere, aer conditionat, servo, 5 ani garantie...; de ce nu faceti un articol gen prius vs. panda? Nici nu incape indoiala ca banii care-i dati pe prius ajung pentru 3 panda...deci "victorie pentru italia", nu? Rusinica...

4. mazda 3 2.0 vs. opel astra turbo 1.4. In articolul asta mazda nu a avut nici o sansa: 2.0 aspirat contra 1.4 turbo? La masina japoneza se stie ca pretul de achizitie initiala este mai mare dar si lista dotarilor standard este foarte lunga. Daca se va face un echivalent pentru lista dotarilor, preturile masinilor se vor echivala, poate chiar opel va trece in fata,devenind chiar mai scumpa. Am tot condus opel la viata mea si inca merg cu unul dar directia este atat de artificiala incat e singura masina in care nu am incredere sa merg cu viteza,de aceea o tin strict doar pentru oras. Nimic nu se poate compara cu directia japonezelor: precisa si ascutita ca lama unei "katane"; am avut civic si am mers si cu mazda, deci stiu ce zic.

5. audi a 5 cabrio vs. lexus is 250 cabrio. Niciodata un motor aspirat nu va avea cuplul unuia turbo, normal ca audi " cu motorul sau turbo incisiv" sprinteaza mai bine...; dar va rog sa urcati in ture un motor aspirat japonez, duceti-l la 6000+ de ture, acolo unde dezvolta cuplu si unde ii place sa mearga; vom vedea atunci cat de incisiv este audi. Intr-o privinta aveti dreptate: citez - audi a 5 pare mult mai ieftin, dar doar daca e vorba de pretul de baza. cine se lasa coplesit de farmecul listei de optionale, a bagat usor contravaloarea unui cabriolet compact sub acoperisul textil al lui a5. Deoarece multe din optionalele pe care lexus le ofera in standard costa suplimentar la audi, pretul lui a5 creste foarte mult, la echipare comparabila- inchei citatul. Niciodata un audi nu o sa egaleze eleganta unui Lexus. Acolo unde Lexus nu a pus un motor ce se regaseste si pe corolla de exemplu, audi pune motorul de 2.0 tfsi care il gasim si la golf, octavia sau leon...
Cu asta am spus ce aveam de spus la capitolul asta....

6. subaru forester 2.0 diesel vs. bmw x1 2.0 d. Foresterul nu ar trebui sa fie comparat cu x3-ul? Ce cauta x1 acolo? Aaaaa, e mai ieftin decat x3 si ca sa nu para diferenta enorma la pret s-a adus un x1 in lupta cu foresterul. "Aceste doua modele nu puteau fi mai diferite" - asa este, aveti dreptate! Subaru si-a pastrat intact blazonul, concepand de la zero un boxer-diesel extraordinar impreuna cu tractiune integrala permanenta simetrica, una dintre cele mai manevrabile si mai precise masini la conducere, indiferent de teren sau anotimp si primeste la voi 2,5 stele din 5, pe cand x1 ia 4 stele pentru acelasi lucru ( WTF!!!?!?!? ) Cu banii de pe x3 chel (care ar fi trebuit sa fie in acest comparativ) iti iei 2 forester normale sau unul full options si-ti raman bani de benzina si intretinere pentru tot restul vietii!!! Asta nu mai apare pe nicaieri, pentru ca victoria trebuie sa fie a masinilor nemtesti...

7. Lexus Ls 460 awd vs. mercedes s 500 4matic. Masinile sunt din aceeasi clasa insa motoarele nu corespund; mi s-ar fi parut mai normal ca valorile de cilindree sa fie mai apropiate. Lexus ls 600h ar fi fost mult mai potrivit in acest comparativ cu s classe, dar nuuuuu; 600h este mai puternic, mai dotat, mai rafinat si...mai ieftin decat s500 4 matic. Nu punem la socoteala ca e hibrid, consuma mult mai putin, intretinere este mai ieftina...; 600h este cu mult in fata mercedesului, o stiti asta dar trebuia sa castige neamtul...

8. Nissan gt-r vs. Porsche 911 turbo. Castiga gt-r-ul clar si evident, normal. Chiar ar fi fost neobrazare curata sa bagati 911 in fata...

In concluzie, testul comparativ Japonia vs. Germania este o rusine si o reclama mascata pentru grupul VAG si nu merita sa dau cei 3,9 lei pe revista ca sa citesc o minciuna platita. Victoria este incontestabila in favoarea japonezelor cu 7-0 (nu bag prius vs. golf pentru ca sunt extreme total diferite). Totul depinde si din unghiul care te uiti, dar este scandalos modul nerusinat in care a-ti descalificat masinile japoneze.
Doresc raspuns oficial la acest e-mail in paginile revistei dvs. in urmatorul numar cu justificari palpabile si refacerea testului la noi, in romania , dar corect si luandu-se masini comparabile din aceeasi clasa, comparabile si d.p.d.v al dotarilor.
Verdictul subliniat cu rosu de la sfarsit mi se pare ca pune si mai mult paie pe foc. Japonezii s-au piedut in ultimii ani? Asiaticelor le lipsesc ideile noi, pline de viata, in ce priveste designul? Chiar asa sa fie?
Honda Civic nu este oare o dovada clara ca s-a renuntat de mult la designul anost? Ati vazut interiorul noului Accord? Dar Mitsubishi Lancer Evo este o masina urata,nu? A-ti vazut cumva Lexus IS-F sau Nissan GT-R?
Hai sa ne uitam si in curte la nemti sa vedem un golf care respecta aceeasi reteta de design din anii 80, audi, bmw si mercedes parca primeste mereu din ce in ce mai mult negru in interior si exterior, parca sa fie in tonul culorii pielii principalilor clienti iar porsche 911 este acelasi din anii 70 doar un pic mai "tunat"
Toate aceste lucruri aduc dovada ca articolul este "platit". Nu-mi pasa ca revista dvs. are "origini" nemtesti, in jurnalism trebuie sa spui adevarul si sa fii impartial nu sa minti in favoarea celui cu "banul" pentru ca cititorii nu sunt prosti si unii poate chiar cunosc adevarul.
Daca nu-mi dati raspuns in paginile revistei si daca nu refaceti testul sa reflecte piata romaneasca si realitatea, voi trimite acest e-mail tuturor revistelor de specialitate, tuturor importatorilor de masini japoneze si voi posta pe toate forumurile de specialitate pentru ca toata lumea sa stie adevarul despre asa-zisele teste auto-bild...
Nu mai pun la socoteala faptul ca nu o sa mai cumpar revista niciodata, ca probabil o sa va umfle rasul...
Cu stima si adanc respect...pentru jurnalismul de calitate
Edward Hagiu

Daca o sa cititi revista cu pricina, o sa intelegeti de ce mi-am rupt cateva ore din dupa-amiaza de duminica...
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby cristian_93 » 14 Feb 2010, 19:10

Se pare ca esti pornit rau de tot impotriva celor de la auto-bild :D
Cu totii citim articole fabricate, dar ne "multumim" cu atat. Din acest punct de vedere, initiativa ta este de laudat si asteptam cu nerabdare urmarile. Probabil criza i-a patruns bine pe nemti si de aceea apeleaza si la astfel de metode in incercarea disperata de a cuceri noi clienti. Din fericire, majoritatea cumparatorilor au o cultura automobilistica destul de bogata, bazata pe fapte si nu pe vorbe. Mai sunt insa si novici, dar acestia au norocul ca exista persoane ca tine :D

Cat despre comparatii, si mie mi se par irelevante din aceleasi puncte de vedere pe care le-ai expus si tu; mi s-ar fi parut mult mai ok sa compari golful cu civicul de exemplu sau sa faci un test comparativ si cu honda S2000 vs o germana... dar aici probabil ca nu exista concurent pentru motorul aspirat de 2l si 240 cp. De asemenea, nu am vazut teste comparative cu Honda Accord, sau cu modelele Subaru, care dupa parerea mea dispun de cea mai avansata tehnologie de tractiune integrala. Nimic de Impreza, nimic de Legacy... De asemenea, nimic de fiabilitate unde germanele stau destul de prost in ultima vreme, chiar si la modele de top de la Mercedes. De BMW ce sa mai zic... am citit pe forumuri ca foarte multe componente de la motor sunt facute din plastic si cedeaza foarte des :?
9-3 Aero SS
User avatar
cristian_93
Saabist
 
Posts: 778
Joined: 04 Mar 2009, 16:38
Location: Bucuresti

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby Edy » 14 Feb 2010, 21:16

Cristi,ma bucur ca esti alaturi de mine! Pur si simplu am rabufnit pentru ca este cutremurator cat de nedrept se "imping" masinile nemtesti in fata desi nu au calitatile necesare sa ajunga acolo. Asa cum am zis, depinde din ce unghi le privesti, dar sa fii realist si just.
Moaaammaaa, ce le-as mai fi zis daca era la mijloc vreo scandinava... :twisted:
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby mtudorascu » 14 Feb 2010, 23:08

SI eu subscriu la cele scrise de tine Edi.
Desi in ultimul nr. al AMS a fost prezentat noul 9-5 cu cuvinte frumoase.....e drept nu a fost vorba de un comparativ ci de o prezentare in care redactorul a fost liber sa isi exprime parerea necenzurata.
Si eu sunt frustrat de teoriile pro masini germane furnizate de mai toate revistele de pe piata noastra.
Ba chiar lucrez la o firma germana de renume care dispune de un parc auto cu masini ale grupului vag, masini de care eu nu sunt deloc impresionat si va rog sa ma credeti ca e variat si am mers cu toate skodele si VW'urile si chiar si un Seat pe ici pe colo si parerea mea este ca sunt niste masini decente insa departe de publicitatea gratuita de care beneficiaza.
Sincer eu nu prea inteleg ce placere are conducatorul unei masini care completeaza cu pana la 1litru si jumatate de ulei intre schimburi (am patit eu la un Passat 2008 cu 22k de KM.....!!!...evident TDI frate...).
E drept ca poate consumul mare se datoreaza si atitudinii cu care tratezi o masina de firma (cu talpa groasa) dar oricum tot mult mi se pare.
O sa ajungem cu masinile asa cum suntem si cu posturile de radio sau de tv....gen unii or sa se uite numai la otv....iar altii la discovery :lol:
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby Edy » 15 Feb 2010, 09:25

S-au si gasit ce masini sa descalifice: Honda jazz (din 2004 prezent printre primele 10 in topul JD Power), Prius - cel mai complet si bine=vandut hibrid de pe piata - , Mazda 3, cel mai indraznet constructor auto japonez (ati vazut cat de bine poate sa arate 3 si 6? ), Lexus is cabrio si LS 460 awd, 2 exemple de de exclusivism si arta pe 4 roti.
Cel mai grav mi s-a parut ca si-au batut joc de Forester, punand X1 alaturi. Haideti mai oameni buni, chiar asa?
Ce nu v-am spus pana acum este ca in BCC-ul mailului am pus adresele importatorilor marcilor Toyota, Honda, Mazda, Lexus si Subaru sa vada si ei de unde le vine "ajutorul" in vanzari iar daca nu primesc raspuns de la cei de la auto-bild, vor urma si redactiile revistelor concurente, restul de importatori si toate forumurile cu subiectul auto.
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby tony » 15 Feb 2010, 09:37

si eu sunt consumator fidel de auto bild si auto show. din pacate auto show, din motive de costuri a cam facut rabat la calitatea si cantitatea informatiei. de aceea de cand a intrat AB pe piata nu cred ca am ratat vreun numar.
in privinta comparatiilor lucrurile sunt evidente. e clar ca tot ceea ce e produs in germania este "uber alles".
pot fi de acord ca in multe privinte lucreaza exceptional si scot masini bune. insa maniera in care scot in evidenta acest aspect si felul cum orice altceva nu este mai bun decat o masina nemteasca este intradevar scandalos si jenant.
personal, de ceva vreme nu ma mai incanta sa dau banii pe AB, dar totusi o fac la fiecare numar.
ideea e ca nici nu avem reviste de specialitate care sa fie obiective 100% si consistente in informatie si calitatea acesteia. auto show a fost o revista buna, pana cand au redus numarul de pagini si au introdus o alta politica, gen tabloid. chiar nu ma incanta nici aceasta revista. de ce o cumpar? simplu nu stiu ce altceva sa cumpar.
o alta chestiune, despre care am scris pe aici este ca in AB a fost un singur test comparativ un care aparea SAAB. parca era vorba despre A5 CABRIO, BMW 3 CABRIO SI 93 CABRIO. oricum suedeza noastra a iesit pe locul...3. ati ghicit.
nu a fost efectuata nicio comparatie A4, SERIE 3, 93 SS, C KLASSE SI VOLVO S60, HONDA ACCORD. masini care sunt din aceiasi clasa, sunt premium si au ceva de spus.
beneficiul achizitionarii unui produs auto fabricat in germania este relavat la orice produs auto, nu numai la masini. or fi ei nemti, dar...chiar toti ceilalti sunt prosti? oare anvelopele dunlop sau michelin nu sunt la fel de bune sau chiar peste continental?
iti dau dreptate in privinta subiectivismului revistei si chiar sunt curios de raspuns sau daca vei primi unul.
s-auzim de bine.
Last edited by tony on 15 Feb 2010, 15:14, edited 1 time in total.
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby Edy » 15 Feb 2010, 09:55

Mai tineti minte ce s-au speriat cand a iesit Dacia Logan au pus ADAC-ul sa faca testele U-split la viteze mari astfel incat sa se rastoarne masina si sa o scoata ca proasta pentru piata germana; au si spus ca mai bine iti iei o masina secondhand de origine germana decat dacia noua...
De aia acum piata germana este cea mai mare inghititoare de Sandero... :lol:
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby bullet » 15 Feb 2010, 11:34

Si eu sunt client fidel ai celor de la autobild.
M-am saturat ca in fiecare numar sa fie cate un comparativ, test, prezentare sau mai stiu eu ce dracu cu VW Golf. Frate, dar in fiecare numar apare cate un golf !!!!!! Si, normal, iese castigator.
Am incercat sa trec cu vederea subiectivismul, dar acum e prea de tot. O sa ma duc azi sa cumpar numarul asta sa ma comving de ce zice Edy, si de ce nu, sa le scriu si eu un e-mail. The more, the merrier. :D
Acum ceva vreme, a fost un test comparativ cu vreo 25 de modele referitor la fiabilitate, poate va aduceti aminte...ghici cine a castigat ?
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby Edy » 15 Feb 2010, 12:20

Nu stiu cine zice ca nu primesc raspuns, dar uite ca l-am primit si "urineaza pe mine de-a dreptul fara sa aiba curtoazia sa-i zica ploaie"...
"Buna ziua,

Daca ati fi avut un ton civilizat, v-as fi dat un raspuns.
Insa faptul ca ne acuzati ca am luat spaga ma face sa renunt sa va dau un raspuns.
Vreau doar sa va rog sa nu mai faceti afirmatii gratuite si sa proliferati amenintari pentru ca mai exista si justitie in tara asta si ma tem ca nu aveti niciun fel de dovezi in spiritul celor afirmate de dvs. Prin mailul in care ne calomniati in mod direct, ne vom rezerva dreptul de a reactiona conform prevederilor legilor in vigoare.

Cu stima,


Razvan Magureanu
Redactor Sef Auto Bild
razvan.magureanu@edipresse.ro"

Eh? Ce ziceti de domnul? Cumva l-am atins la coarda sensibila sau incearca sa descurajeze cu amenintari in justitie? Dati-va si voi cu parerea!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby mtudorascu » 15 Feb 2010, 12:33

E politica grupurilor nemtesti.....
Acest Razvan Magureanu a fost o vreme redactor sef si la Auto Motor si Sport....
Ar fi o idee interesanta sa afla ce masini personale au toti redactorii astia cu inclinatii neo-naziste.
Ca daca aflam ca au vreun Renault sau vreo Toyota o sa crapam cu totii de ras :D
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby Edy » 15 Feb 2010, 12:47

I-am trimis raspuns:
Dle. Magureanu
Ce am folosit se numeste ton civilizat, credeti-ma...; in calitate de client cumparator al revistei ma simt jignit sistematic de fiecare comparativ care-l copiati din revista germana
Intr-un fel ma asteptam la un astfel de raspuns din partea dvs. : amenintari cu justitia
Nu va judec eu, ca persoana a carei judecata si inteligenta o insultati grosolan in fiecare numar al revistei dvs. , va judeca si altii si avem aceeasi parere ca nu sunteti deloc impartiali in comparatii iar masina germana mereu castiga sau iese in fata fara sa aibe ceva care sa o impinga acolo. Observati ca nu exista numar al dvs., de cand a aparut Golf 6, sa nu apara intr-un comparativ cu altceva si sa iasa in fata. Ce inseamna asta? Golf-ul este cea mai tare masina din univers si toti suntem prosti ca nu ne cumparam cate 2, nu? De ce nu exista asa ceva si in "Top Gear"?
Dati-ma in judecata domnilor, pe mine si pe restul care vor avea ceva de spus despre acest articol scandalos...Deja am inceput sa postez acesta discutie pe cele mai importante forumuri ale masinilor japoneze si nu numai; culmea este ca adun oameni care au observat acelasi lucru ca si mine dar au considerat ca nu are rost sa se oboseasca ci au ales sa nu va mai cumpere.
Eu, culmea, consider ca are rost si cer in continuare raspuns: De ce?
Cu aceeasi stima...pentru jurnalismul de calitate

Edward Hagiu

Sa vedem daca ma da in judecata...
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby Edy » 16 Feb 2010, 11:52

Am promis ca revin cu scanurile articolului sa-l cititi si voi si sa va dati cu parerea. Fiind 12 scanuri (12 pagini) am preferat sa le pun intr-un folder si sa-l arhivez. Link-ul acesta este de pe transfer.ro, dati pe el si apoi save, dezarhivati si gata! Link: http://dl.transfer.ro/articol_autobild- ... 0766fa.rar . Am pus special si prima pagina a revistei care abunda in prezentari ale masinilor nemtesti cu pozele cele mai mari si restul in plan departat. Acum, cand faceam scanurile am observat ca la fiecare comparativ, autoturismul german este in plan mai apropiat decat concurentul japonez si chestia asta s-a folosit mereu...; de ce oare?
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby tony » 16 Feb 2010, 13:03

Edy, prietene, nu te mai necaji. Iti impartasesc parerea in privinta subiectivismului revistei AB. Eu le-am scris un mesaj zilele trecute tot pe aceiasi tema a subiectivismului, a prezentarii masinilor germane ca fiind cele mai bune, iar restul niste "gunoaie". Cand am zis ca nu cred ca vei primi vreun raspuns ma bazam pe faptul ca mie nu mi-au respuns la mail, desi a fost in aceeasi nota ca si mesajul tau. Eu m-am abtinut insa de la anumite remarci, desi, crede-ma ca imi e sila de ce si cum fac.
Iata mesajul care l-am scris celor de la AB, tot ca efect al ultimului numar:
"Buna ziua.
Ma numesc Marin George Antonio si doresc sa va scriu cateva impresii personale despre obiectivitatea revistei dumneavoastra.
In primul rand doresc sa mentionez ca inca de la aparitie am cumparat fiecare numar al revistei AB. Am fost bucuros cand ati intrat pe piata, pentru ca in afara de Auto Show nu gaseam o revista care sa fie obiectiva. Din pacate Auto Show nu mai este ce a fost, astfel incat am sperat ca de la AB sa pot primi informatii complete si obiective.
In ceea ce priveste continutul revistei pot spune ca este indestulator. Problema care am sesizat-o este in privinta obiectivitatii revistei AB.
Astfel, cel mai recent test comparativ, Japonia vs. Germania, s-a inscris in aceiasi linie subiectiva de a evidentia masinile germane. NU contest calitatea autovehiculelor fabricate in Germania( pe care chiar o apreciez), dar oare chiar nu exista si alti producatori care stiu sa faca masini? Mai mult, nu cred ca testul comparativ, de exemplu, Subaru Forester vs. BMW X 1, sau Toyota Prius vs. VW Golg este elocvent si obiectiv, cata vreme sunt din clase diferite.
De ce nu puteti efectua teste comparative reale, fara a va rezuma sa preluati articolele din editia germana?
De ce nu am intalnit niciun test comparativ in care sa intre Volvo S60, Saab 93, Honda Accord, Alfa 159, etc. vs masinile germane din aceiasi clasa: A4, Serie 3, C Klasse? Toate sunt masini din clasa medie si cu pretentii premium. Nu este posibil sa comparam o masina cu motor pe benzina turbo cu una cu motor aspirat. E clar ca sunt doua lucruri total diferite. Poate fi facuta o prezentare a faptului cum se comporta fiecare, lasand la aprecierea cititorului sa aleaga care masina crede ca ar merita locul 1, fiind vorba aici si de alegerea subiectiva a fiecaruia. Subiectivism de care revista AB este plina.
In privinta comparatiilor lucrurile sunt evidente. E clar ca tot ceea ce este produs in Germania este "uber alles". Sunt de acord ca in foarte multe privinte lucreaza exceptional si scot masini bune. Insa maniera in care este scos in evidenta acest aspect, precum si felul cum orice altceva nu este mai bun decat o masina nemteasca este cel putin jenant. Inteleg faptul ca motorul Europei este in Germania, in conditiile in care numai grupul VW vinde peste 6 milioane de autovehicule. Dar oare altii nu stiu sa faca masini bune, frumoase si fiabile?
O singura comparatie ati avut pe cabrio unde era un BMW serie 3, Audi(parca) si Saab 93. Credeti-ma ca de cum am vazut cuprinsul revistei, stiam cine este pe locul 3. Saab, exact.
Cred ca obiectivitatea revistei are mult de suferit datorita faptului ca Germania este o super-putere in industria auto si acest lucru se regaseste si in paginile revistei. Orice alta masina care nu apartine vreunui constructor german are handicapul din start de a iesi pe locul 2, indiferent de calitatile acelei masini. Se trece cu usurinta peste alte marci, ca si cum acelea ar fi nesemnificative. Ma intreb oare daca voi citi vreodata un comparativ intre noul A6, noua Serie 5 si noul SAAB 95. Poate. Oricum rezultatul il voi sti imediat ce voi vedea coperta.
Nu conduc o masina japoneza si nici germana. Pilotez un SAAB 93.
Pacat pentru felul in care se realizeaza jurnalismul. Dar acest aspect este dictat de alti factori, care influenteaza in mod direct obiectivitatea revistei AB."

Spre deosebire de tine, care ai reusit sa ii enervezi, mie nici nu s-au sinchisit sa imi scrie macar doua randuri.
S-auzim de bine
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby tony » 26 Feb 2010, 12:19

in legatura cu "minunatul " articol nu am primit niciun raspuns, desi au trecut 2 saptamani. m-am gandit ca poate voi primi unul in paginile revistei din urmatorul numar. drept pt care am cumparat azi AB si ... spre convingerea mea NU AM NICIUN RASPUNS.
ca sa va dati seama, daca mai e nevoie, luati aushow ultimul numar si comparati modul in care sunt prezentate acolo masinile.
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Articolul japonia vs. germania din numarul 3/2010 Auto-Bild

Postby Edy » 26 Feb 2010, 16:07

Mda, metoda pestelui am primit si eu! Totusi le-am mai scris de doua ori pe aceeasi tema :
"A trecut aproape o saptamana de cand "subiectul" circula pe internet si s-au adunat impresii foarte interesante despre autobild si automotorsport. Am aflat ca nu sunt singurul pe care l-ati scos din sarite cu articolele "imprumutate" din revista germana "cuvant cu cuvant".
Nu cred ca are rost sa scriu din nou aici ceea ce ce cred oamenii despre dvs. si revistele pe care le editati dar in spiritul afacerii, pentru ca banuiesc ca sunteti angajat acolo pentru a ajuta la un tiraj mai mare pentru a aduce profituri angajatorului dvs., practicati meseria de jurnalist si faceti-o cu cap.
Desprindeti-va de tehnica utilizata in prezent de "copy-paste" prin "google translate". Nu mai vreau sa dau 3,9 lei pe o revista ca sa citesc propaganda din alte tari; ce au ei de transmis poporului german sa ramana la ei acolo pentru ca altfel riscati sa ajungeti o alta revista de "3 lei".
Linkuri:
- http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=9406
- http://www.club-toyota.ro/forum/showthread.php?t=2517
- http://forum.clubmazda.ro/index.php?showtopic=4207
Acestea sunt numai cateva linkuri, restul posturilor se cam repeta pe alte forumuri dar cred ca este suficient ca sa va faceti o idee unde gresiti.
Tare am impresia ca o sa pastrati tacere pestelui si o sa va vedeti de copiat in continuare pentru ca "salariul merge" (stil inconfundabil romanesc) si in cazul asta va urez "alunecare usoara"!
In cazul, putin probabil, sa va apucati de treaba, inlaturand treburile "murdare" veti vedea ca aveti numai de castigat.
cu multa stima pentru jurnalismul de calitate
Ex-cititor de AB sau AMS
Edward Hagiu

Dl. Redactor sef Magureanu mi-a raspuns:
Buna ziua,

Dvs produceti usile de garaj in Romania sau le cumparati din Germania si doar le vindeti in Romania? Tot un fel de copy paste este.

Spre documentarea dvs, in comparativul original din Germania erau mai multe perechi dar noi le-am ales doar pe cele care includeau masini care se vand la noi in Romania. Noi nu folosim google translation cum sugerati ci ne redactam textele singuri folosind textul original. Intamplator, mai stim si putina germana.
In alta ordine de idei, cum credeti dvs ca luam noi spaga? Puteti sa ne detaliati putin? Mai ales ca de la VW spre exemplu am avut anul trecut doar 2 pagini de reclama.
Sau credeti ca se umbla cu valiza ca la fotbal? Imi pare rau sa va spun dar aveti o imaginatie foarte bogata.

Referitor la Lexus IS sau Honda Jazz, le-am condus si noi si pot sa spun cateva lucruri:

Plasticele din Jazz sunt inferioare mult celor din Polo, la fel si confortul. Ce este intr-adevar mai bun la jazz este modularitatea inteligenta.
Lexus IS cabrio are o rigiditate foarte slaba si protectia pasagerilor la vant este slaba de asemenea comparativ cu noul mercedes Clasa E cabrio cu care am mers in aceeasi zi.

Nu am de gand sa polemizez mai mult cu dvs si consider incheiat subiectul. Traim in democratie, fiecare e liber sa se exprime (eventual civilizat, daca are educatia necesara). Nu sunteti obligat sa cumparati auto bild romania, auto bild germania, auto plus, auto express sau auto oggi, daca nu va plac cum nici eu nu sunt obligat sa va cumpar usile dvs de garaj.

Cu stima,

Razvan magureanu

Replica mea:
Cu tot respectul dle.Magureanu dar eu fac vanzari in acest domeniu folosindu-mi propriul marketing, nu copiez ca un papagal sloganurile si propaganda altora. In plus nu lucrez din principiu cu produse nemtesti; am observat ca si altii au daruinta sa fabrice produse de buna calitate si la un pret mai accesibil decat cele nemtesti.
Stiti care este diferenta intre mine si dvs.?
Eu imi ascult clientii si nu plec niciodata de la o lucrare pana cand acesta nu se va declara multumit de serviciile noastre. De ce? E simplu: acesta, la un moment dat, ne va recomanda mai departe la inca 2-3 posibili clienti, care ne vor recomanda mai departe la randul lor. Daca va fi nemultumit, mult mai multi ne vor ocoli din cauza ca au auzit de "nemultumirea" omului.
Eu sunt un client nemultumit (care si-a uitat educatia acasa) si am o pasiune pentru auto si moto pe care o intretin cumparand lunar toate revistele de specialitate de pe piata pentru ca-mi place sa fiu la curent cu toate noutatile din domeniu. De asemena am condus si conduc de placere pentru ca am avut, am sau am imprumutat diverse tipuri de autovehicule sau motociclete. In paginile revistei la care scrieti sunt mereu neconcordante si in mod subliminal produsele germane sunt impinse in fata. Pana si in fotografii, prim-planul sau planul mai apropiat apartin tot unei masini nemtesti. Cum se numeste asta?
Cred ca stiti raspunsul, dar nu aveti voie sa-l comentati.
Eu nu va cred ca a-ti ajuns sa conduceti vreo masina din testul respectiv, pentru ca ar fi fost altul rezultatul. De ce forester cu x1? X3 nu se vinde la noi? Ba da, se vinde! De ce are forester 2,5 stele din 5 si x1 are 4? Nu am condus x1, poate asa este; dar cu forester am mers si nu merita 2,5 stele...; "intamplator" nu suntem prosti sau veniti cu pluta.
Hai sa fim seriosi, chestiile astea sunt fabricate din burta si se numeste propaganda. Sunt convins ca nu luati voi spaga dar exista o intelegere la nivel inalt,acolo in tara lor. Ce nu inteleg eu este de ce copiati porcaria de acolo? De ce ma obligati pe mine, in calitate de client platitor, sa caut macar un articol "curat" in revista pentru a-mi justifica banii dati pe revista?
Nu-i nimic dle. Magureanu, nu o sa mai cumpar revista si poate prin "propaganda mea" mai conving si alti macar cativa ca sa nu o mai faca, dar va asigur ca in stilul acesta mergeti sigur "la vale". In schimb daca veti dori o usa de garaj vreodata va astept la mine ca sa va arat ce inseamna corectitudine si transparenta totala in achizitie, impreuna cu un pachet de servicii adaptat nevoilor dvs., nu asa cum m-ati tratat dvs. pe mine si pe ceilati cititori ai revistei AB.
Cu stima...doar pentru jurnalismul de calitate
Edward Hagiu"

In incheiere: sa traim...bine...
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Next

Return to Discutii libere

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests