Intii pt. DMX:
- Ai dreptate! Unii aleg masina numai pentru a frapa pe altii! Dacä "coloratii" ar avea un saab si cineva i-ar intreba despre calitätile lui nu ar sti ce sä räspundä. Ei habar nu au ce conduc si nici nu-i intereseazä, singurul lucur care il vor e sä "moarä altii de ciudä". Dacä ar fi posibil si-ar cumpära o caroserie de ferarri si ar monta in ea un motor de trabant cä-i mai ieftin!
Cei ce au saab nu urmäresc acelasi lucru, ei sed cuminti pe cel mai comod scaun, unde toate comenzile sunt EXACT in locul in care instinctiv le cauti cind ai nevoie si zimbesc discret si ingäduitor din coltul gurii cind o altä marcä ii depäseste (cu pedala la fund si cu 10 m de fum de pe gura esapamentului!!!), trag pe dreapta si incetinesc (fumul celuilalt inträ prin ventilatie si la noi!) si isi pästreazä numai pentru ei multumirea de a fi ALTFEL! Omul cu CLASÄ savureazä in täcere!
Nu pot sä uit cindva de mult cind am trecut si eu de la opel la saab cu ce uimire am privit suma de asigurare: räspunderea civilä de la opel era mai mare decit casco-total la saab, cu toate cä motorul era mult mai mare. Am intrebat si eu "specialistul" de ce?
Räspunsul a venit surprinzätor: statisticile aratä cä sunt mult mai rar implicate in accidente din vina lor, cei ce au saab sunt clasificati ca oameni cu capul pe umeri, care isi protejeazä masina si nu se bagä in situatii de risc. In schimb atunci cind apare o situatie ies neatinsi datoritä facilitätilor masinii si a experientei la volan pe care o au. Intr-adevär (si aici are pe undeva dreptate Edy) cei cu saab au media de virstä mai ridicatä, astfel si comportamentul la volan e altul, total diferit de conducätorul tip: eu sunt cel mai tare din parcare.
Insä am o obiectie la pagina de deschidere: cämasa cälcatä si ochelarii scumpi nu fac un conducätor de saab!
Cum cä : "nu haina il face pe om" ci comportamentul lui.
Apoi: "bärbat, 35-45 de ani"
Multumesc si cälduroase salutäri din partea unei "conducätoare de saab", peste 45 de ani, färä ochelari de soare scumpi (cä am de vedere!) si haine cälcate (pt. cä din motive profesionale umblu uneori chiar si 18 ore pe zi cu haine de lucru, urite si murdärite de muncä) care are deja al doilea saab!
Undeva am citit despre o posesoare de saab care la virsta de 80 de ani a vindut recent un 900 aero explicind cumpärätorului cä: " zilele trecute incä fugea cu 220!". Si o mentiune: nu l-a vindut pt. cä nu mai putea conduce ci pentru cä isi cumpärase recent un porsche 911.
P.S. Dama nu fäcea parte din "saab performance team" !
Apoi pt. Thomas:
- curaj si mult succes! De la volvo pinä la saab nu-i mult, ambele au acelasi fler nordic. E clar cä saab nu face masini de talia : opel corsa polo sau golf ! ... e clar cä consumul e mai mare! dar e clar cä nicäieri nu gäsesti ce gäsesti la saab.
Nu uita:
POLO sau GOLF se joacä. Insä SAAB nici mäcar nu se conduce ci SE PILOTEAZÄ!!!!
Unii joacä golf sau polo, altii conduc logan, noi PILOTÄM SAAB!
Vezi:
www.saabhistory.com:80/videos/ , unde vei gäsi in unele filme publicitare sloganul: numai zborul e mai frumos! sau : pt. saab se cautä piloti (pilots wanted).