by Edy » 02 Oct 2010, 12:37
Oare nu sunt aceleasi specificatii sau acelasi ulei daca este fabricat in state sau europa? Eu cred ca da; incearca mai degraba sa folosesti un ulei cu un grad mai vascos pe timp de vara si acelasi mai subtire pe timp de vara asta daca socotesti cam 2 schimburi pe an. Banuiesc ca te apropii de 100k de km, nu poti sa-i dai numai 0w30 ca este foarte subtire si o sa inceapa sa-l consume.
Asta mi s-a intamplat si mie; de cand am luat masina la 66k am pus doar 0w40 dar la ultimul schimb (trecusem de 105k) am observat ca a trebuit sa completez destul de puternic si de des. Asa ca am pus 5w40 si sunt foarte multumit.
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/https://www.facebook.com/nxsautomobile