Page 1 of 2
SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
11 Oct 2011, 21:00
by iulian-catalin
Salut
Sunt nou printre voi cu un SAAB 900 NG, si am si eu probleme cu motor-ul...Va cer ajutorul ca observ ca va cunoasteti foarte bine masinile si poate ati avut si voi asemenea problema. Masina o am de 2 sapt. si sunt foarte incantat de ea,de unde am cumparat-o,proprietaru'l mi-a spus ca problema... de nu sta la relanti este din cauza Senzorului de la clapeta de acceleratie...am cumparat piesa...am montat-o... dar degeaba....tot asa face...am fost la vre-o 2 mecanici si nu au vrut sa se bage la ea pe motiv ca e mai complicat motoru'l. Va rog tare mult sa ma ajutati si pe mine,cu niste sfaturi sau vre-o relatie la vre-un mecanic care sa stie care e buba.
Va Multumesc !!!
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
11 Oct 2011, 21:10
by bullet
Salut,
Zi-ne de unde esti in primul rand, apoi ce tip de motor este si in final descrie exact ce simptome are motorul
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
11 Oct 2011, 21:27
by iulian-catalin
Sunt din Bucuresti.....Motor-ul e de 2000..si nu sta mai deloc la relanti,cand merg cu ea ...nu are nici-o problema in sensu'l de-a imi da in nas sau sa nu se infiga cand o accelerez,dar cand pun frana sau nu o mai turez se opreste motoru'l....La rece cand o pornesc,are momente cand imi sta normal...dar daca i-au de volan se opreste...ori este infundat ceva pe undeva...ori imi trage aer fals pe undeva....dar unde sa caut sau cum rahat sa-i dau de cap.
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
11 Oct 2011, 21:33
by bullet
E turbo sau aspirat ?
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
11 Oct 2011, 21:41
by iulian-catalin
Aspirat....
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
11 Oct 2011, 21:55
by bullet
Prima chestie e sa verifici sa nu ai vreun furtun de vacuum spart.
http://www.saabwiki.info/index.php?titl ... cuum_LinesDe pornit, porneste ok si la cald si la rece?
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
12 Oct 2011, 05:47
by iulian-catalin
porneste mai mult decat ok....nici nu apuc sa apas butonu'l magic ca a si pornit.....si la rece si la cald,la asta m-am gandit si eu dar nu stiu unde...ce...si cum sa caut....de asta am cerut si ajutoru'l vostru....poate cunoasteti vre-un mecanic bun si ieftin.....care sa-i de-a de cap.
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
12 Oct 2011, 19:23
by bullet
Daca toate furtunele de vacuum sunt ok, curata IAC valve :
Uite aici un link ajutator:
http://pages.infinit.net/mlbriand/saab/iac/page1.htmlFa asta si apoi mai vedem
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
13 Oct 2011, 06:14
by iulian-catalin
Merci mult frate,foarte tare site-ul asta...te invata o gramada de chestii si iti da mura in gura toate detaliile....ink o data iti multumesc !!!
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
13 Oct 2011, 23:37
by bullet
Bine, bine dar' cu problema cum stai ?
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
16 Oct 2011, 17:21
by iulian-catalin
Salut
Am scos Valva,am curatat-o dar,in timp ce o curatam si ma uitam la pozele dupa acel site care mi-l l-ai dat tu,am constatat ca e ceva in-neregula si anume...usita acea care inchide si deschide nu statea cum trebuie acolo in lacas....intr-o poza din acea care te invata cum o cureti iti spune ca poti baga o surubelnita si poti misca de usita aia dar cu grija ca sa nu o dai peste cap....ca sa o poti curata,e ce cred eu, ca desteptu'l care a curatat-o inainte nu a stiut asta si a dat-o peste cap...deci e fututa si mai mult ca sigur treb.sa o cumpar noua ca am observat ca de la dezmebrari daca nu are acelasi cod...nu ai ce face cu piesa respectiva...deci treb. sa o i-au noua....plm...asta e,deci,am montatat-o la loc...porneste ,nu mai face cum facea pana sa o curat dar...tot se opreste si de la chestia asta am dedus ca piesa asta e de vina....Tu ce crezi??? I-am marit turatiile si acum sta la relantii....dar nu este in regula ca in loc sa stea la 900 Rpm...sta la 1200-1300 Rpm...merg cu ea,trage nu se opreste la frane bruste...plm... deci e ceva minor si mai mult ca sigur de la valva asta e.....
Spune-mi parerea ta te rog.
Multumesc
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
16 Oct 2011, 19:05
by bullet
La ce valva te referi ? IAC valve ?
Zi-mi ce part number are a ta poate te pot ajuta
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
16 Oct 2011, 20:22
by iulian-catalin
IAC Valve- 0 280 140 562,mai mult ca sigur a fost umblat la ea pt. ca,mufa e prinsa cu silicon pe corp si am vazut urme de surubelnita pe usita din interior....cine a umblat la ea a facut cacatu'l praf,nu stiu cum a mers cu ea asa....mai mult ca sigur nu imi sta la relantii din cauza asta.
Daca ma poti ajuta iti raman vesnic dator
,oricum,daca nu erai tu nu cred ca ii dateam de cap.
Merci
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
16 Oct 2011, 20:28
by bullet
Am una de rezerva, o sa verific part number-ul maine si-ti zic. Daca e ok, as putea sa ti-o dau sa verifici.
Re: SAAB 900 NG- Probleme la Relanti.
Posted:
16 Oct 2011, 20:50
by iulian-catalin
Merci mult frate.