Anvelope

Service mai ieftin, piese originale mai ieftine, reparatii de calitate

adac

Postby gergosaab » 05 Oct 2009, 21:22

Image
Image

:arrow: mai exact la dimensiunea 205/55 R16:

1-Continental WinterContact TS830
2-Goodyear UltraGrip 7+
3-ESA-TECAR Super Grip 7
4-Dunlop SP Wintersport 3D
5-Hankook Icebear W440

6-Michelin Primacy Alpin PA3
7-Maloya Davos
8-Vredestein Snowtrac 3
9-Yokohama W.drive
10-Semperit Speed-Grip
11-Uniroyal MS plus 66
12-Nokian WRg2
13-Kumho I’Zen KW23
14-Pirelli Winter 210 Sottozero 2
15-Avon Ice Touring ST
16-Firestone Winterhawk 2
17-Goodride SW602
18-Kenda Polar Trax (KR19)

Image
SAAB 9000 CC T16; 1986; 173 CP; Silver-Aero
SAAB 9-5 TiD 150 CP,2007 Jet Black
SAAB 9-5 TiD 150 CP, 2006 Chilli Red



SAAB, THE SWEDISH CAR WITH FLYING QUALITIES
User avatar
gergosaab
Master
 
Posts: 319
Joined: 21 Aug 2008, 22:19
Location: Satu Mare-Szatmárnémeti

saab winter

Postby gergosaab » 05 Oct 2009, 22:00

Image

NO COMMENT!
SAAB 9000 CC T16; 1986; 173 CP; Silver-Aero
SAAB 9-5 TiD 150 CP,2007 Jet Black
SAAB 9-5 TiD 150 CP, 2006 Chilli Red



SAAB, THE SWEDISH CAR WITH FLYING QUALITIES
User avatar
gergosaab
Master
 
Posts: 319
Joined: 21 Aug 2008, 22:19
Location: Satu Mare-Szatmárnémeti

Postby bullet » 05 Oct 2009, 22:19

Topul ala mi se pare cam de rahat, sincer. Maloya, Hankook, Semperit toate in fata Nokian-ului. Anul trecut sau in 2007 3D-ul era pe primul loc, acum ultra grip 7+ este vezi Doamne mai bun ca are un "+" in coada.
In alta ordine de idei, de ce in testele facute in Germania tot timpul marcile nemtesti ies pe primul loc, si nu ma refer numai la anvelope si in AutoBild de ex. tot timpul in testele comparative castiga masinile nemtesti etc
Cand s-a lansat Loganul nemtii l-au rasturnat si l-au hulit si acum sustin economia romaneasca cumparandu-l in draci


PS: Scuzati frustrarile, dar e sezonul depresiilor :D
PPS: Ce i-as usura pe aia de un 9-3 din sirul ala..... :roll:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby mtudorascu » 06 Oct 2009, 20:42

eu deja revistele nemtesti sau derivate din concerne de presa nemtesti le citesc doar in scop informativ pentru noutati si inovatii.
comparativele sunt partase marcilor teutone.....
recunosc, unele sunt pe bune dar altele sunt clar facaturi.
eu la saab-ul meu am comparat manevrabilitatea cu mondeo, seria 3 si passat, toate considerate de 'expertii' nemti ca fiind mai dinamice si avand o directie mai buna decat 9-3..........si pot spune ca:
BAH!!!! ati innebunit!!!!......nici favorita pilotilor de carton (seria 3) nu sufla in fata saab-ului.....pe comparate....asta ca nu mai vorbim de frane.....

si la mine scuzati va rog exprimarea dar prin astfel de teste mincinoase ajungem sa ne cumparam tot poporul masini de duzina...fara personalitate
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

saab

Postby gergosaab » 07 Oct 2009, 21:41

Aveti dreptate "mtudorascu"!!! :D
SAAB 9000 CC T16; 1986; 173 CP; Silver-Aero
SAAB 9-5 TiD 150 CP,2007 Jet Black
SAAB 9-5 TiD 150 CP, 2006 Chilli Red



SAAB, THE SWEDISH CAR WITH FLYING QUALITIES
User avatar
gergosaab
Master
 
Posts: 319
Joined: 21 Aug 2008, 22:19
Location: Satu Mare-Szatmárnémeti

Postby tony » 08 Oct 2009, 13:46

testele si comparatiile facute de revistele de specialitate sunt de regula COMANDATE de catre producatori. ei platesc, asa ca trebuie sa aibe si rezultate pozitive.
cate comparatii ati vazut in auto bild, de exemplu in care sa fie inclus si saab?
va zic eu: 1 singura in care se comparau cabrio 93, audi a4 cabrio, respectiv un bmw. ghiciti cine a iesit pe locul 3. exact saab.
asa ca testele lor...fuck off.
e clar ca industria auto si accesorii este a germaniei asa ca restul nu prea conteaza.
salutari
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Postby Edy » 09 Oct 2009, 07:48

Haideti sa nu poluam thread-ul cu alte discutii decat cele legate de anvelope. Special pentru acest subiect, care consider ca este important, am creat o rubrica noua la "presa"!
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby saabby-727 » 09 Oct 2009, 11:04

bullet are dreptate.
am gäsit numai pt. 186/60 R14T si pt. 205/55 R16H.
Sie eu am nevoie de anvelope mai mari, insä noi am adaptat intotdeauna cele recomandate pt. 205 si pentru ami mari.
ADAC recomandä pt iarna 2009-2001 in ordinea descrescindä:
- cu 3 Stele
1. Continental Winter-Contact TS 830. (färä puncte slabe!)
2. Goodyear Ulragrip 7. (färä puncte slabe!)
3. ESA-Tecar Super Grip 7. (färä puncte slabe!, dar se gäseste doar in Elvetia, sau la vinzätori in internet))
4. Dulop SP WinterSport 3D. (färä puncte slabe!)
5. Hankook Icebear W 440. (ceva mai mare consum de benzinä))
6. Michelin Primacy Alpin PA3. (ceva mai slab pe zäpadä si gheatä)
- 2 Stele
7. Maloya Davos (uzurä ceva mai mare)
8. Vredestein Snowtrack 3 (ceva mai slab pe drum umed)
9. Yokohama W. drive (ceva mai slab pe drum umed si zäpadä)
10. Semperit Speed-Grip (ceva mai slab pe drum umed)
11. Uniroyal MS Plus 66 (relativ slab pe gheatä)
12. Nokian WR g2
13. Kumho l'Zen KW "§
14. Pirelli Winter 210 Sottozero 2 (relativ slab pe drum uscat, umed si pe gheatä)
- cu 1 Stea
15. Avon Ice Touring ST (pt. cä: e slab pe drum uscat si pe drum acoperit cu zäpadä, uzurä mare)
- nerecomandate
16. Firestone Winterhawk 2 (f. slab pe zäpadä, f.f. slab pe drum umed si pe zäpadä)
17. Goodride SW602 (F. slab pe drum uscat si umed, uzurä mare)
18. Kenda Polar Trax (KR 19) (slab in toate domeniile, extrem slab pe drum umed, mai ales la frinäri si in curbe)
!!! alte märci nici nu au fost demne de a fi testate!!!!
sä joci golf sau polo, sä conduci logan sau mai bine SÄ PILOTEZI UN SAAB?
la saab frinatul murdäreste jentzile
9-5 2,3T vector 220HP
saabby-727
Senior
 
Posts: 141
Joined: 08 Mar 2009, 14:21
Location: kaiserslautern

Postby saabby-727 » 09 Oct 2009, 11:15

@ tony:
nu ai dreptate, in teste se iau masinile cele mai mult vindute si saab e desigur jos de tot in germania la numärul de masini inmatriculate si la nr. de masini vindute pe model si pe an. Deasemenea e la fel si pe glob.
Voi cäuta si dacä mai gäsesc iti pot trimite prin fax un test fäcut acum citiva ani in germania intre Saab, Mercedes si BMW, de cätre nemti unde Saab e pe primul loc dintre cei 3. Nu-mi amintesc rapid care modele, dar erau echivalente.
Cind s-au cäutat in germania masini cu peste 1 000 000 km parcursi sä se stabileascä ce märci mai au piesele originale, dintre 5 masini in toatä germania doar Saabul :!: mai avea motorul original!!! si nemtii au fäcut asta publicä :!: . Printre celelalte era si un mercedes, dacä imi amintesc bine, si un audi.
La anvelope e asemänätor cu nr. de masini vindute, cele care nu se vind in numär mare nu apucä sä intre in test, se presupune cä interesul publicului e deja minor si nu are rost sä fie testate.
...si ... apoi... nu e frumos sä .... "fuck" toate celea asa rapid numai pentru cä tu nu esti de acord. 8)
sä joci golf sau polo, sä conduci logan sau mai bine SÄ PILOTEZI UN SAAB?
la saab frinatul murdäreste jentzile
9-5 2,3T vector 220HP
saabby-727
Senior
 
Posts: 141
Joined: 08 Mar 2009, 14:21
Location: kaiserslautern

Re: Anvelope

Postby Adrian Andrunachi » 15 Mar 2010, 23:14

Fiind "asociat" Goodyear si pentru ca iarna e pe puntul de a se cara, nu de alta dar m-a facut cu nervii, va pot spune ca oricare dintre anvelopele de iarna, chiar si Montana Avalanche, daca mai are cineva, sunt mai bune decat orice anvelopa de vara. Apoi, pentru iarna urmatoare, aviz amatorilor, cele mai bune anvelope se monteaza se spate. E doar o lege simpla a fizicii: daca centrul de greutate se muta pe fata, spatele nu face decat sa se descarce de sarcina si sa o ia la plimbare. Nu-i ascultati pe cei din service care va lasa sa montati anvelopele bune doar pe axa de directie. Noi ne chinuim sa-i educam. Montati-va intotdeauna 4 anvelope pentru sezonul respectiv.
Nu exista anvelope all season decat la Goodyear si alti vreo doi producatori si doar sub brand premium: Goodyear Vector, Dunlop SP 4 All Seasons, Pirelli 4 Season samd. Anvelopele all season si mai scumpe decat cele de iarna (intotdeauna). Ca sa va faceti o idee, o anvelopa all season arata in felul urmator: umeri de anvelopa de vara, robusti, si zona centrala (sau coama) puternic lamelizata, ca o anvelopa de iarna. Iata aici un exemplu: http://www.automax.hu/kepek/goodyear/goodyear_vector_5_.1.jpg
Spre exemplificare, acum o saptamana cand ma grabeam sa ajung la Augusta la revizie, pe o zapada de nici aia cu plugurile nu indrazneau sa o calce prea tare, eu mergeam constant cu 90-100 de km/h intr-un deplin sentiment de siguranta. Anvelope: Goodyear Ultra Grip Performance 215/55R16. Am facut de la Brasov la Bucuresti 2 ore si 50 min in conditiile in care s-a circulat pe zapada pana pe la paralela 45.
Adrian Andrunachi
Master
 
Posts: 333
Joined: 03 Aug 2008, 23:35
Location: Brasov

Re: Anvelope

Postby vladant » 06 Apr 2010, 14:08

Acum ca e vremea anvelopelor de vara, vreau sa va spun ca mi-am schimbat toate 4 anvelopele si am pus Michelin Pilot Sport 3(225/45/17) produse 52/09.
Am apucat sa merg doar 1000km si deja sunt foarte multumit de ele.
Vi le recomand si voua.
Cu bine,
Saab 93, 19 Tid, 150 CP, 2008
vladant
Junior
 
Posts: 21
Joined: 17 Oct 2008, 14:58

Re: Anvelope

Postby ess1902 » 06 Apr 2010, 14:46

Ce parere aveti de anvelopele originale de pe 9-3 pe jante de 16' respectiv Goog Year Eagle NCT? Mie mi se par nezgomotoase dar nu exagerat de stralucite in materie de aderenta pe uscat in conditii extreme. Sper macar sa tina mult ca si km.
Are cineva experienta indelungata cu tipul asta de anvelope?
9-3 TID DFP 150 cp
ess1902
Master
 
Posts: 295
Joined: 27 Mar 2009, 08:49
Location: Iasi

Re: Anvelope

Postby Adrian Andrunachi » 06 Apr 2010, 15:41

Goodyear Eag. NCT5 e cea mai silentioasa anvelopa consumer de pe piata. Fiind o anvelopa din segmentul standard nu poate ridica pretentia de a avea valeitati sportive, spre exemplu. E o anvelopa permium standard, adica ieftina si buna.

Daca anvelopa devine zgomotoasa, acest lucru se datoreaza in principal uzurii neuniforme a acesteia, uzura datorata conditiilor de rulare, de drum sau a dereglajelor mecanice ale trenului de rulare.
Stilul de condus sportiv provoaca o uzura a umerilor anvelopei sub forma unor dinti de ferastrau, efectul acestora fiind un zgomot pronuntat la rulare. Prin stilul sportiv de condus se intelege rularea cu viteza foarte mare, acelerari si franari puternice, solicitari excesive ale masinii si anvelopelor in viraje, etc.

De cativa ani, mai putin 2009, am folosit Goodyear Eagle F1 si Eagle F1 Asymmetric, iar anul trecut Dunlop Sport Maxx TT. Toate cele trei profile sunt de ultra inalta performanta, iar F1 Asymmetric, din punctul meu de vedere e cea mai buna...atat de buna incat oricat de mult tragi de ea sa rupa aderenta, nu o face si pace!
Daca vrei sa vezi diferenta intre NCT5 si tot un Goodyear, dar UHP (Ultra High Performance) te invit oricand la un test. O sa vrei sa-ti schimbi imediat anvelopele, nu si marca lor! :lol:

@ vladant: Statistic, deciza de cumparare e una preponderent emotionala, doarece avem o parere buna despre brand, sau poate prietenul cel mai bun foloseste acelasi lucru, sau pur si simplu ne-a placut reclama de la TV. Sunt o gramada de explicatii pe care le gasim pentru a ne justifica faptul ca am scos un ban din buzunar. Sunt constient ca brandul Michelin este unul de notorietate, iar produsele lor sunt de o foarte buna calitate. De regula valoarea brandului se regaseste cu varf si indesat in pretul la raft al produsului. Ma bucur ca esti multumit de anvelope dupa doar 1000 de km. Sper sa fii la fel si dupa 20.000!
Ce vreau sa spun este ca exista intotdeauna alternative si ele trebuiesc evaluate inainte de a le recomanda mai departe!

In acest sens, oricare dintre voi care-si doreste anvelope noi il indrum cu caldura catre cel mai bun partener de-al meu, Marsorom, unde nu numai ca primeste consultanta, insa intelegerea mea cu ei este ca acei clienti care vin din partea mea vor primi cele mai bune preturi, adica preturi pentru prieteni! ;-)
Daca nu gasiti un service de-al lor in apropiere, nu-i bai, va gasesc tot ei o solutie.

Coordonatele sunt:

http://www.marso.ro
Persoana de contact: Elemer Toth (e directorul general mai nou, insa e un om de-l pui a rana)
Telefon: +40-21-345.01.75, +40-21-345.0257
Mail: elemer.toth@marso.ro
Va recomand sa-l contactati pe mail, e cel mai usor de gasit.

Toate cele bune!

Adrian Andrunachi
Adrian Andrunachi
Master
 
Posts: 333
Joined: 03 Aug 2008, 23:35
Location: Brasov

Re: Anvelope

Postby csb » 06 Apr 2010, 15:52

Eu cand am luat masina am avut anvelope de vara Continental - Sport Contact 2, R17. Sunt foarte bune pe uscat dar pe umed daca acelerez mai tare pierd aderenta cateodata.

Pentru iarna am luat Fulda Kristall si sunt foarte bune, am mers cu ele pe nisoare abundenta, zapada aproape neatinsa si n-am avut probleme.
SAAB 93 VECTOR, 2007, 1.9 TiD 150cp, Nocturne Blue
SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD, 2010, 120cp, Silky Silver
User avatar
csb
Saabist
 
Posts: 726
Joined: 10 Jan 2010, 19:50
Location: Brasov

Re: Anvelope

Postby vladant » 23 Apr 2010, 12:01

x-other wrote:@ vladant: Statistic, deciza de cumparare e una preponderent emotionala, doarece avem o parere buna despre brand, sau poate prietenul cel mai bun foloseste acelasi lucru, sau pur si simplu ne-a placut reclama de la TV. Sunt o gramada de explicatii pe care le gasim pentru a ne justifica faptul ca am scos un ban din buzunar. Sunt constient ca brandul Michelin este unul de notorietate, iar produsele lor sunt de o foarte buna calitate. De regula valoarea brandului se regaseste cu varf si indesat in pretul la raft al produsului. Ma bucur ca esti multumit de anvelope dupa doar 1000 de km. Sper sa fii la fel si dupa 20.000!
Ce vreau sa spun este ca exista intotdeauna alternative si ele trebuiesc evaluate inainte de a le recomanda mai departe!



Acum nu putem fi toti importatori sa consideram rational si neinfluentat ca produsul nostru e cel mai bun. Dar, daca vrei avocat pot sa iti spun ca eu sunt mai bun si sigur daca il alegi pe Tony faci o alegere emotionala, deh sunteti din acelasi oras...:) Glumesc desigur.
De ex pe cauciucuri direct diferenta intre F1 Asimetric si PS3 este de 45 lei. Nu stiu daca e mult sau putin, dar eu am considerat ca merita.
Legat de faptul ca aderenta e OK inca de la inceput nu inteleg ce problema ar fi? Trebuia sa nu comentez inainte de sa zicem 13473,2 KM? Sau e un alt nivel de la care poti fi multumit de cauciuc? Totusi tin sa iti spun ca ma apropii de 10000 si sunt la fel de multumit. I`ll keep you updated..
Saab 93, 19 Tid, 150 CP, 2008
vladant
Junior
 
Posts: 21
Joined: 17 Oct 2008, 14:58

PreviousNext

Return to SAAB - Service

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron