Page 5 of 7

Re: Anvelope

PostPosted: 25 Mar 2012, 23:36
by andrei_c
da imi permit sa cobor din talon iar suspensia se preteaza la asa ceva , cauciucurile au doi ani vechieme plus ca au fost pastrate in conditii de temperatura constanta ferite de lumina directa de aici si dorinta de a obtine maxim de la un cauciuc bun cu o dimensiune raportata la latimea jentii , 225/45 e o dimensiune strct raportata dupa parerea mea la optimizarea confortului nu la optimizarea performantelor masinii , partea cea mai ciudata cu gumele de iarna 195/50-16 tot de 10km/h este eroarea vitezometrului, din cate stiu viteza este citita de la agregatul de abs facand o medie a turatiei a rotilor nu are nici o treaba cu varianta clasica citita din cutia de viteze

Re: Anvelope

PostPosted: 26 Mar 2012, 14:31
by bullet
Lasand la o parte neconcordantele intre dimensiuni, erorile de afisaj, lipsa de confort si garda la sol micsorata la partea legala te-ai gandit ?

Art. 99.

Certificatul de inmatriculare sau de inregistrare ori dovada inlocuitoare a acestuia se retine de catre politia rutiera in urmatoarele cazuri:

h. anvelopele au alte dimensiuni sau caracteristici decat cele prevazute incartea de identitate a vehiculului, prezinta taieturi sau rupturi ale corduluiori sunt uzate peste limita legal admisa;

Re: Anvelope

PostPosted: 26 Mar 2012, 14:41
by andrei_c
daca e sa il suspende il ia din alte n motive pana sa ajunga la cauciucuri , sunt riscuri calculate care sunt atrase de anumite modificari nu cred ca ar trebuii facuta polemica legat de acest subiect

Re: Anvelope

PostPosted: 26 Mar 2012, 16:01
by andybumbu
@bullet, daca s-ar respecta macar dimensiunile de gume-jenti..., ce sa mai vorbim de uzura, defecte, petice, dupa parerea mea peste 75% nu sunt in ordine, uitati-va numai la tiristi ce slickuri au, mai ales pe remorci :idea: :evil:

Re: Anvelope

PostPosted: 26 Mar 2012, 18:51
by cristian_93
MagicPenguin wrote:
andrei_c wrote:Practic un cauciuc cu indicii 225/45 inseamna ca are latime 225mm si inaltime 45% din 225mm, adica aproximativ 101mm. Daca pui 205/45 o sa ai eroare mare a vitezometrului si un talon de 92mm. Iti permiti sa "cobori" aproape 1cm?


Se pierd 9 mm din diametrul total al rotii, deci garda coboara cu 9/2 mm. Referitor la legislatie, daca anvelopele au alte dimensiuni sau caracteristici decat cele prevazute in CI a vehiculului (cum e si cazul meu), se pot inregistra acestei noi dimensiuni la RAR si totul devine legal. Asta daca sunt si ei de acord...

Re: Anvelope

PostPosted: 26 Mar 2012, 21:42
by MagicPenguin
cristian_93 wrote:Se pierd 9 mm din diametrul total al rotii, deci garda coboara cu 9/2 mm. Referitor la legislatie, daca anvelopele au alte dimensiuni sau caracteristici decat cele prevazute in CI a vehiculului (cum e si cazul meu), se pot inregistra acestei noi dimensiuni la RAR si totul devine legal. Asta daca sunt si ei de acord...


Se pierd 9mm din raza si 18mm din diametru. Masina coboara cu 9mm. Uite calculul exact:

Untitled.png
Untitled.png (10.36 KiB) Viewed 9054 times

Re: Anvelope

PostPosted: 23 Apr 2012, 16:19
by andybumbu
Au sosit incaltarile de vara :lol: , abia astept sa-l incalt, Michelin Primacy3 225/45/17 :mrgreen:

Re: Anvelope

PostPosted: 01 May 2012, 22:04
by manolodsv
ce parere aveti despre cele doua tipuri de anvelope VREDESTEIN 225/45 R 17 din link http://www.anvelope1.com/ro/catalog.html ?

Re: Anvelope

PostPosted: 01 May 2012, 23:09
by ess1902
http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C1379173%2C%2C

Asta e testul adac cu privire la anvelope 2012.nu identific ce model de vredestein vrei insa aici par destul de ok plasate.din nefericire nu sunt pe dimensiunea ta insa profilul tot ala e.

Re: Anvelope

PostPosted: 02 May 2012, 06:45
by manolodsv
ess1902 wrote:http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C1379173%2C%2C

Asta e testul adac cu privire la anvelope 2012.nu identific ce model de vredestein vrei insa aici par destul de ok plasate.din nefericire nu sunt pe dimensiunea ta insa profilul tot ala e.

astea sunt VREDESTEIN 225/45 R 17 94Y XL ULTRAC CENTO sau VREDESTEIN 225/45 R 17 94Y XL ULTRAC SESSANTA. pretul lor in jur de 500 lei/buc.

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2010_Sommerreifen_Test_225_45_R17.aspx

Re: Anvelope

PostPosted: 02 May 2012, 08:48
by bullet
In testul Autobild de anul acesta, GoodYear F1 Asymmetric 2 au iesit pe primul loc:

http://www.autobild.de/artikel/sommerre ... 74787.html

Image

Alte pareri:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goody ... tric-2.htm

Re: Anvelope

PostPosted: 02 May 2012, 15:12
by andybumbu
dupa cum spuneam, astazi am incaltat bestia cu noile anvelope de vara, Michelin Primacy3 225/45/17 94W, pret imbatabil 560euro/4 buc+30euro cadou de la mama gumelor Michelin :mrgreen: durata de viata mult peste normal, made in germany, cele mai bune anvelope din teste :mrgreen:

Re: Anvelope

PostPosted: 02 May 2012, 16:06
by MagicPenguin
andybumbu wrote:dupa cum spuneam, astazi am incaltat bestia cu noile anvelope de vara, Michelin Primacy3 225/45/17 94W, pret imbatabil 560euro/4 buc+30euro cadou de la mama gumelor Michelin :mrgreen: durata de viata mult peste normal, made in germany, cele mai bune anvelope din teste :mrgreen:

Cele mai bune in ce segment?
In gama Michelin, Primacy 3 este o anvelopa mediocra. Mai slaba este doar Energy Saver. Pilot Exalto, Pilot Sport 3, Pilot Sport sunt peste Primacy 3. Pretul este si el foarte ridicat pentru segmentul in care se gaseste aceasta anvelopa. De exemplu Dorin ne ofera Goodyear Asymmetric 2 sub 500 de euro, iar aceasta anvelopa este un concurent direct pentru Pilot Sport 3.

@manolodsv despre Vredestein vorbeste cu Calin. El le cunoaste si iti poate oferi o parere pertinenta.

Re: Anvelope

PostPosted: 02 May 2012, 23:13
by andybumbu
Mai putin si la faci montana :lol: , in testele pe care le-am vazut, diferentele intre marcile premium sunt reduse si subiective, nu stiu ce oferte ai primit, am trecut pretul orientativ pt alti forumisti, nu pret pe pm :roll: eu cer de la o guma calitati pt diferite stari ale carosabilului umed, balti surpriza, acvaplanarea aderenta redusa pe curbe, franare pe umed, pt diferite starii ale cinematicii masinii etc, rulez cel putin 5000km/an la viteze de peste 200km/h, daca ai observat am trecut si indicele de incarcare al gumei care e de 94 adica duce mai mult decat o guma normala si chiar ma intereseaza aspectul greutatii generale, iar din punct de vedere al duratei de viata, michelin e imbatabil poti intreba la orice service de gume :mrgreen:

Re: Anvelope

PostPosted: 03 May 2012, 03:05
by MagicPenguin
andybumbu wrote:Mai putin si la faci montana :lol:

N-am vrut sa fiu rau cu gumele tale... :lol: Primacy 3 este o anvelopa noua si performanta in segmentul ei, dar de exemplu pentru un TTID sau un 2.0T nu cred ca este potrivita. Acolo eu cred ca trebuie sa ne orientam spre gamele UHP daca abordam un stil de condus mai agresiv.
Oferta lui Dorin a fost publica pe topicul masinii mele, nu pe PM.