Costuri intretinere SAAB

Service mai ieftin, piese originale mai ieftine, reparatii de calitate

Re: Costuri intretinere SAAB

Postby Edy » 16 Jun 2010, 18:31

9-3ul pana in 2002 (cand s-a lansat NOUL model SS) ca optiune diesel nu a avut decat motorul de origine Isuzu 2.2 Tid. Acest motor a continuat si pe SS pana la sfarsitul lui 2004 cand motorul Fiat de 1.9 ia luat locul
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Costuri intretinere SAAB

Postby SacreD » 16 Jun 2010, 21:33

Edy wrote:9-3ul pana in 2002 (cand s-a lansat NOUL model SS) ca optiune diesel nu a avut decat motorul de origine Isuzu 2.2 Tid. Acest motor a continuat si pe SS pana la sfarsitul lui 2004 cand motorul Fiat de 1.9 ia luat locul

Mersi,deci 2.2tid e motor Isuzu toata ziua,nu de origine Saab.Am auzit niste voci cum ca Saab ar da garantie la motoarele lor 1-2mil de kilometrii.Este adevarat?
SacreD
Junior
 
Posts: 40
Joined: 20 Apr 2010, 16:43

Re: Costuri intretinere SAAB

Postby bullet » 16 Jun 2010, 21:54

Ei bine vocile te-au mintit. :evil:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Costuri intretinere SAAB

Postby mtudorascu » 17 Jun 2010, 07:13

Cred ca vocea se referea la Saab dar la avione :lol:
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Re: Costuri intretinere SAAB

Postby tony » 18 Jun 2010, 14:19

Un pret ieftin pe o masina poate ascunde multe defecte care nu se vad si atunci poate vei baga mai multi bani decat ai dat pe masina. In privinta fiabilitatii, nu o fi tocmai SAAB mama lor, dar e in frunte. Rateuri dau si BMW si Mercedes si altii. Numai ca SAAB e chiar recunoscuta ca o masina fiabila si rezistenta.

Dar si la Mercedes e scump combustibilul, intretinerea, impozitele, asigurarile. In plus are si o imagine mai aristocratica, care se potriveste de minune pe meleagurile noastre.

La Piaggio costurile sunt minime, iar la bicicleta sunt inexistente.

Retine ca nu exista posesor de auto, indiferent de marca, care sa nu fi avut macar o data probleme cu masina. Asta pt. ca masina inseamna costuri de intretinere si de exploatare.

Ma intreb si eu, dupa cate am citit pana acum: tu chiar vrei sa cumperi o masina si sa circuli cu ea?
Automobilul nu mai e demult un lux, fiind un lucru necesar.Sigur ca fiecare isi cunoaste bugetul alocat unei masini cu tot ce inseamna pe langa, dar mi se pare ca atatea semne de intrebare, cat castig acolo, cat pierd dincolo, etc...
N-are nimeni ceva impotriva ta, dar impresia mea este ca nu prea esti hotarat . Poate gresesc.
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Costuri intretinere SAAB

Postby SacreD » 18 Jun 2010, 15:19

Da,intr-adevar nu prea sunt hotarat cand vine vorba de masina,am mai zis inclin spre Saab si Mercedes,astea ar fi prioritatile mele cand vine vorba de a cumpara o masina.Dupa cum am mai vorbit,vreau o masina mai buna,care sa iese din tiparul masinilor gen Dacia,Renault,VW,Opel etc,masini care pana la urma le gasesti la orice colt de strada si care pe mine sincer nu m-au impresionat,in ciuda faptului ca posesorii isi laudau masinile cum ca "asta da masina,cost mic de intretinere,consum mic,ce mai vrei de la o masina?",aici au uitat sa zica ca nu e totusi o masina premium cum e Saab,Mercedes,Volvo etc. si mari pretentii nu poti sa ai la ea,cum ai la cele premium...aici am vrut sa ajung.
Dupa cum am scris mai sus,stiu ca masina odata exploatata,trebuie sa bagi bani in ea,dar eu prefer sa schimb o piese la 3-4 ani la Saab sau la Metzan,decat sa-mi iau VW si sa schimb aceeasi piesa la 1-2 ani,catch my drift?
Asta am vrut eu sa aflu in legatura cu Saab,ca da intr-adevar piesele or fi mai scumpe,iar la consum ia ceva mai mult,dar macar sa compenseze prin fiabilitate,confort si siguranta.
De circulat,eu o sa mai fac cateva drumuri pe saptamana pe la facultate,fie acolo 10 km maxim 15 km pe drum dus-intors,fie un drum de 20-30 de km la cateva saptamani,fie unul sau doua drumuri de 100-200km pe an la tara si restul unde mai am eu nevoie.
Cat despre pretul masinii,o sa iau una care sa fie intretinura sau in stare buna,nu o sa caut bisnite.
Sper ca m-am facut inteles.
O zi buna.
SacreD
Junior
 
Posts: 40
Joined: 20 Apr 2010, 16:43

Re: Costuri intretinere SAAB

Postby mtudorascu » 18 Jun 2010, 16:35

Vreau sa precizez un lucru legat de membrii acestui forum.
-Poate ca suntem putini comparativ cu membrii altor forumuri dar garantez ca suntem multi raportat la cat de putine masini Saab sunt in comparatie cu VW, Renault sau Ford.
Ar fi interesant sa vedem cate Saab-uri sunt inmatriculate in RO si sa facem procent pe nr de membrii inscrisi pe forum.
Apoi sa facem comparatia asta la Ford sau chiar si la BMW.
-Daca par putine topicuri deschise asta se intampla (cine nu ma crede n-are decat) si pentru ca noi nu avem atatea probleme cu masina si pentru ca avem cunostinte tehnice sau intelegem masinile un pic mai bine decat "your average car forum guy"
Luati orice marca mai raspandita sa vedeti cate topicuri de probleme au, cam 70% din tot cea ce se discuta.
Apoi ia vedeti la noi ca eu cred ca maxim 40% din discutiile noastre se refara la defectiuni si reparatii.
Plus ca nu prea am vazut la noi pe forum intrebari gen: "Se aude un scartait nu stiu unde, ce ma fac?" asa cum mi se pare ca cele mai multe astfel de intrebari sunt (Cristi sa nu dai! :roll: ) pe forumul Alfa pe care il mai citesc din cand in cand.
Apoi raspund 10 insi si sugereaza fiecare schimbarea unei diferite parti mecanice :lol: dupa care posesorul in necunostinta de cauza devine "paranoic"
Asa ca nu suntem cu nimic mai prejos decat membrii altor forumuri ba chiar din contra!
P.S. Edy daca s-ar putea chiar ar fi interesat sa facem o analiza dpdv al topicurilor.
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Re: Costuri intretinere SAAB

Postby Edy » 20 Jun 2010, 10:20

O sa ma ocup si de asta si o sa deschid un nou topic despre subiect!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Previous

Return to SAAB - Service

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron