Page 1 of 2

Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 18 Dec 2009, 22:57
by adrian.iorga
Am up-grade-ul facut de Hirsch la Saab 93 TiD motor 1,9
Masina se comporta exemplar.
La drum lung ( autostrada ) se misca natural la 210 Km/h iar consumul variaza intre 6.4 vara si 8.0 iarna ( deplasare preponderent in oras)
Dar apare o problema pe care am atribuit-o surplusului de putere :
Am schimbat placa de presiune la 100 mii km
Se pare ca ambreiajul nu subscrie la puterea aceasta.
Am postat acest topic in ideea de a comenta cu dvs. cei pasionati de Saab
experientele Hirsch.

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 02 Feb 2010, 14:41
by sarivanalex
cati cai are acum? inainte avea 150 nu? si cati bani a costat .. ca mi-as face si eu upgrade. ms anticipat

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 02 Feb 2010, 14:55
by cristian_93
Personal am cutie automata, dar am auzit de vreo doua ori ca intr-adevar, placa de presiune ar ceda mai repede in cazul in care puterea motorului este marita.

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 02 Feb 2010, 19:26
by Edy
cristian_93 wrote:Personal am cutie automata, dar am auzit de vreo doua ori ca intr-adevar, placa de presiune ar ceda mai repede in cazul in care puterea motorului este marita.

Cristi, tu nu ai ambreiaj, asa ca nu ai de ce sa-ti faci griji... 8)
Dar,intr-adevar, la cutia manuala, daca cresterea de putere este de peste 15-20%, trebuie sa te gandesti si la un kit de ambreiaj mai puternic, care sa suporte surplusul de cuplu. Pentru asta exista asa numitele stage 1, stage 2, stage 3 etc.

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 03 Feb 2010, 16:33
by adrian.iorga
Intr-adevar a avut 150 CP si acum ei zic ca ajunge la 175 CP.
Ce zic baietii :
175 HP Performance Upgrade 1.9TiD manual
The enormous effort made by Hirsch Performance to develop the diesel performance upgrades has paid off. With the Hirsch Performance software upgrade for the variable turbo geometry 1.9 TiD engine, the torque is generous already at low rpm's, and accelerations are delivered smoothly, without running out of power too early at high rpm's. Extensive durability tests both in the test bench and on the road ensure a very high reliability, and the driving performance matches a gasoline car, but with unbeatable economy.

Available both for vehicles with and without particle filter.

Note: V-rated (Vmax=240km/h) tires required. (Standard equipment on most markets)

a costat 1300 euro

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 03 Feb 2010, 16:37
by adrian.iorga
Cei de la Hirsch recomanda schimbarea sistemului de franare.

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 03 Feb 2010, 16:41
by cristian_93
Au ei un set de discuri + etriere pe care le am si eu montate pe masina, dar s-ar putea sa nu iti incapa decat cu jante pe 18". Discurile au diametrul de 17", adica 345mm

Discuri + etriere + jante +cauciucuri Michelin Pilot Sport PS2 235/40/R18 = 3000 eur :?

Cel putin asta este oferta de pe site

http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... ts/Bremsen

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 04 Feb 2010, 00:45
by sarivanalex
prea scump. mi-am gasit niste jante pe 18 de la Rial, cu 6.5 mil bucata si cauciucuri goodyear pentru ele la 5 mil. asta inseamna 1000 si putin .. nicidecum 3000 ;) si franele nu mi le schimb pentru ca am jante pe 16 care o sa le pastrez pentru setul de iarna. m-oi descurca io :)) daca nu ii dau foc si-mi iau logan 16v si va fluier la semafor sa FACEM O LINIUTA BOSS . :o

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 04 Feb 2010, 01:26
by sarivanalex
asta e cam offtopic, dar va rog mult sa-mi ziceti si mie ce distanta intre prezoane are saab 9-3 de la 2008 in sus .. :? :oops:

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 04 Feb 2010, 09:53
by bullet
Incepand de la al meu Saab NG900, toate au 5x110. Unde ai gasit jante Rial ? :D

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 04 Feb 2010, 23:50
by sarivanalex
mersi mult. http://www.anvelopejantepromotii.ro/pro ... l=225&h=45 uite aici un link, cauta la jante aliaj si iti arata firmele care le au, si du-te pe site-ul lor ca au si configurator :) distractie placuta :D

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 05 Feb 2010, 11:50
by Edy
Sa nu uitati ca daca luati jenti aftermarket sa luat si inele de centrare pentru ca va face urat directia peste 100km/h!

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 05 Feb 2010, 12:34
by sarivanalex
ce inseamna mai exact inele de centrare? ca sincer nu ma pricep :D

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 05 Feb 2010, 12:47
by Edy
Daca cumperi jentile noi si specifici modelul de masina pe care vrei sa le montezi iti dau ei inele de centrare la pachet; daca nu...exista un service de roti specializat in Bucuresti, se numeste Autosoft si se pot comanda contra sumei de 20 de lei setul. Sunt importante pentru ca daca se monteaza jentile aftermarket, nu cele originale SAAB, pot diferi ET-urile si inelul centreaza janta pe butuc si o tine fixa. La viteze mici nu se cunoaste vibratia dar la viteze mari poate deveni deranjanta sau chiar periculoasa chiar daca de pilda jentile sunt echilibrate.

Re: Hirsch - Bun sau rau ?

PostPosted: 05 Feb 2010, 13:26
by bullet
ET-ul nu are legatura cu inelele de centrare.
Inelul de centrare se monteaza pentru a suplini diferenta de diametru intre gaura centrala a jantei si butucul rotii, daca exista aceasta diferenta.
Ca idee 9-3 si 9-5 au 65 mm diametrul butucului.
Inelele sunt foarte importante pentru ca greutatea masinii este suportata de acel butuc, nu de prezoane. Prezoanele doar tin janta la locul ei.
ET, dezaxare, offset este distanta de la o sectiune pe mijlocul jantei la butucul rotii. Cu cat ET-ul este mai mic, cu atat janta iese mai mult in afara.