Poze live noul 9-5

Discutii despre seria 9-5 '10-'11

Re: Poze live noul 9-5

Postby erny » 09 Sep 2010, 06:58

Edy wrote:Cine esti si de ce stii mai multe decat mine despre SAAB? :D :D
Glumesc
Despre observatiile mele vom discuta in particular daca ne vedem pe 25 la intalnirea din Bucuresti!


Ne-am cunoscut, am fost la ultimele 2 intalniri din Bucuresti, am un 95 AERO albastru.
De ce nu faci "publice" observatiile tale, sa stim si noi la ce sa ne uitam?
9-5 AERO
erny
Invatacel
 
Posts: 50
Joined: 02 Sep 2009, 12:23
Location: BUCURESTI

Re: Poze live noul 9-5

Postby erny » 09 Sep 2010, 07:12

raducumucu wrote:mie mi se pare ca seamana ca si volumetrie a caroseriei cu Insignia. ceea ce nu e neaparat rau. arata bine, numai ca eu nu mi l-as lua. din afara pare mare si greoi. eu raman la 9-3 aero x. 2.8 4x4 face toti banii. si avand 4x4 poti sa-l "incalti" cu mult mai mult, fara sa te temi de pierderea aderentei. poate ca sunt eu nostalgic, dar vechile modele - 900 old gen de exemplu - mi se par mult mai reusite ca design exterior. modelele astea noi au prea multe piese luate de pe alte masini.


Seamana mult mai putin cu Insignia in realitate decat in poze.
4x4 poti sa ai si pe 9-5 : AERO vine standard 4x4, dat se poate pune si pe motorul de 2.0T.
Faptul ca e mare nu e neaparat rau. Si mie imi place 9-3, dar e o masina prea mica ptr. nevoile mele - cand ai 2 copii mici si pleci cu ei in concediu ai nevoie de spatiu. Iar daca esti insurat stii ca trebuie sa-ti ei o masina lata ptr. a putea pastra o distanta "decenta" fata de ocupantul locului din dreapta :mrgreen:
Evident ca ptr. orice fan modelele vechi par mult mai reusite ca design, dar lucrurile totusi trebuie sa evolueze.
9-5 AERO
erny
Invatacel
 
Posts: 50
Joined: 02 Sep 2009, 12:23
Location: BUCURESTI

Re: Poze live noul 9-5

Postby Edy » 09 Sep 2010, 14:57

erny wrote:De ce nu faci "publice" observatiile tale, sa stim si noi la ce sa ne uitam?


Toate la timpul lor, my friend, toate la timpul lor...
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Poze live noul 9-5

Postby raducumucu » 09 Sep 2010, 20:09

erny wrote:Seamana mult mai putin cu Insignia in realitate decat in poze.
4x4 poti sa ai si pe 9-5 : AERO vine standard 4x4, dat se poate pune si pe motorul de 2.0T.
Faptul ca e mare nu e neaparat rau. Si mie imi place 9-3, dar e o masina prea mica ptr. nevoile mele - cand ai 2 copii mici si pleci cu ei in concediu ai nevoie de spatiu. Iar daca esti insurat stii ca trebuie sa-ti ei o masina lata ptr. a putea pastra o distanta "decenta" fata de ocupantul locului din dreapta :mrgreen:
Evident ca ptr. orice fan modelele vechi par mult mai reusite ca design, dar lucrurile totusi trebuie sa evolueze.



oricum sunt curios ce motor pe diesel au, ca ala 1.9 ttid mi se pare mult sub ce ofera concurenta. vezi 330 sau 335 d de la bmw sau 3.0 si 4.2 tdi de la audi. ar fi frumos sa vedem si motoare mai mari pe saab. eu aici cred ca este cheia de intrare pe piata "premium". cand cineva da peste 40.000 de euro pe o masina, e clar ca nu vrea un consum de nissan micra. acelui om ii trebuie un anumit motor. zic eu.
raducumucu
Senior
 
Posts: 115
Joined: 18 Apr 2010, 10:21

Re: Poze live noul 9-5

Postby Edy » 09 Sep 2010, 20:36

Eu cred ca este o chestie desteapta ca se ofera un singur diesel de 160 de cai. Sufletul si esenta SAAB este motorul turbo cu benzina; motorina este prezenta pentru ca o cere piata. Si la Honda este un singur motor de 2.2 si 150 de cai care este pus pe toate modele din gama; Subaru la fel - un singur diesel de 150 de cai. Esenta acestor marci este data de rafinamentul si prestigiul motoarelor pe benzina! Punct
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Poze live noul 9-5

Postby andybumbu » 09 Sep 2010, 21:19

Mie mi se pare cam exagerata dimensiunea exterioara a noului 95, cred ca un 4.85 ar fi fost destul. totusi, cum naiba sa-l garezi in parking-urile din strainatate, cum sa-l intorci-virezi cu un ampatament urias de plus 3m :roll: , ca motorizari pe benzina e ok+alternativa fantastica de tractiunea integrala ultra moderna, ca alternativa diesel, dupa cum se stie, momentan se ofera un diesel de 2.0L, dar pe viitor va aparea si 2.0L biturbo diesel de 190Cp 8), am avut in familie un 93SS 1.9TTiD secvential, motorul e o bestie, pe autobahn lejer mult peste 200Km/h, iar consumul sub 8L/100 :wink:, deci biturbo-ul va fi o alegere super+se va putea opta si 4x4.Cred ca, totusi, varianta sport wagon, va fi o alternativa mai reusita la asa o lungime mare, desi sunt un fan de sedan :mrgreen:
In ceea ce priveste concurenta, sa fim seriosi, ce producator in afara de tripleta germana: Audi, Bmw si Mercedes mai ofera motoare de peste 3.0L diesel :?: ei le produc, pentru ca au n modele care sa inghita acesti monstrii de sute de Nm+transmisii, care sa le suporte :lol:
P.S. nu inteleg, de ce Saab nu ofera o cutie automata, care sa aibe mai mult de 6 trepte, iar pe Vw polo..... este :roll:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Poze live noul 9-5

Postby raducumucu » 10 Sep 2010, 12:52

In ceea ce priveste concurenta, sa fim seriosi, ce producator in afara de tripleta germana: Audi, Bmw si Mercedes mai ofera motoare de peste 3.0L diesel :?: ei le produc, pentru ca au n modele care sa inghita acesti monstrii de sute de Nm+transmisii, care sa le suporte :lol:
P.S. nu inteleg, de ce Saab nu ofera o cutie automata, care sa aibe mai mult de 6 trepte, iar pe Vw polo..... este :roll:


pai inafara de bmw, audi, mercedes si vw altii nu prea ofera motoare diesel mari. dar e de ajuns, caci asta e concurenta saab. si sincer mie nici pe benzina nu mie se pare completa oferta. 2.8 v6 e cel mai mare. sper ca spiker sa intervina in acest caz, ei fiind o marca supersport si sa vedem si noi v8 si v10 biturbo si alte asemenea. eu acum, daca as avea 40 de m ii de euro, cu parere de rau, nu i-as mai da pe un saab. desi urasc bmw ca au toti tiganii, dupa ce am mers cu 335 xd am ramas mut. si 330 xd e aproape la fel d ebun. nu mai vorbesc de benzinare. adica da, saab e misto, imi iubesc masina, dar are limite. si faptul ca inceput s ao modific pentru a scoate mai mult din ea, nu a schimbat prea mult ecuatia. eu l-am luat second si cu bani putini, aprox 9000 acum 2 ani cu tot cu inmatriculare si drum din nurenberg. dar acum, dupa doi ani, nu pot sa spun decat ca gm a futut tot ce era mai bun la marca asta.
raducumucu
Senior
 
Posts: 115
Joined: 18 Apr 2010, 10:21

Re: Poze live noul 9-5

Postby mtudorascu » 10 Sep 2010, 13:15

no offence dar la 40k de EUR la 335 d pe langa motor iti mai dau un volan, 3 pedale si un schimbator.....pt restul mai platesti inca 50%....la Saab de banii astia deja e full :idea: .
Si asta e ideea pana si la Lexus, Honda sau chiar si o americana.
La nemti platesti mai intai motorul ala mare si masina dup-aia.
La SH la fel, sumele se schimba dar proportiile raman.
Nu cred ca o sa vedem un V8 pe un Saab pt ca nu asta e filozofia, mai degraba un 4 in linie cu 2 turbocompresoare.
Ca un brand ce se respecta Saab isi respecta si filizofia.
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Re: Poze live noul 9-5

Postby raducumucu » 10 Sep 2010, 14:03

nu e chiar asa. un amic are 330 xd cu navigatie si piele si ce mai vrei tu si a costat aprox 42.000
raducumucu
Senior
 
Posts: 115
Joined: 18 Apr 2010, 10:21

Re: Poze live noul 9-5

Postby andybumbu » 10 Sep 2010, 14:20

Vad ca mai sunt fani... de rachete, cu vreo 3 ani in urma, eram in germania si doream sa achizitionam un X3, in varianta minim 3.0 diesel sau 3.0sd, cei de la autohaus aveau pentru drive test, doar 3.0sd :lol: , eram cu mama si ne-am invartit putin prin oras, apoi am iesit pe autobahn....., asa un cuplu monstru, nu pot descrie, in kickdown, nu conteaza ca ai 180Km/h sau 220Km/h, mama 2 saptamani a avut dureri.... generale :mrgreen:
P.S. eu unul la situatia actuala nu as achizitiona nici o masina de noua, sau in cel mai rau caz, nu din Ro, la o suma de aprox.20000-25000euro iti gasesti un A8 full Quattro, tehnologie de top si peste 5 ani rupe asfaltul, sincer cand te uiti in oglinda interioara de la noul 95, vezi ceea ce se vede si la Insignia, o luneta parca de cabrio :roll:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Poze live noul 9-5

Postby erny » 10 Sep 2010, 15:07

Iata "minunatele" motoare benzina 6 cilindrii de la BMW ( citat din pagina de web BMW Romania) :
"Îmbunǎtǎţirile sunt progresive, pentru cǎ fiecare din cele trei tehnologii a fost dezvoltatǎ din ce în ce mai mult. Ceea ce este revoluţionar e modul în care se completeazǎ una pe cealaltǎ. La BMW TwinPower Turbo din BMW 535i, acestea sunt îmbinate într-un pachet complet. Rezultatul: 225 kW (306 CP), 400 Nm de-a lungul unei game largi de viteze şi o rulare linǎ. Şi toate acestea la un consum de combustibil de doar 8,5 l/100 km.
Rularea linǎ impresionantǎ şi performanţa înaltǎ caracterizeazǎ de asemenea motorul cu 6 cilindri din BMW 523i şi 528i. Cilindrii şi blocul motor din magneziu îl fac unul dintre cele mai uşoare motoare cu 6 cilindri din clasa din care face parte: 150 kW (204 CP) la BMW 523i, 190 kW (258 CP) la BMW 528i"
Ce concluzii trag eu de aici:
1.Imi trebuie 3500cm3 sa ajung la 300cp si 400NM, in loc de 2800cm3 cum e la AERO nou - deci consum + taxe + asigurari mult mai mari
2.Imi trebuie 6 cilindrii si 2800cm3 pentru 260cp, in loc de 4 cilindrii si 2300cm3 cum e la AERO-ul meu.


Si acum comparatie de pret AERO 95 modelul nou vazut de mine la Cobalcescu pregatit de livrare versus BMW 528i ( toate preturile din comparatie sunt fara TVA ) :
528i Sedan
Preţ de bază 45.517,- EUR
Echipamente opţionale 25.990,- EUR
Preţ total 71.507,- EUR

Pentru cine nu ma crede configuratorul de pe pagina de web BMW Romania ii sta la dispozitie.
Iar pretul AERO 95 vazut de mine la Cobalcescu pregatit de livrare: 54.000 euro.
CONCLUZIE : PENTRU 17.500 EURO+TVA DATI IN PLUS PRIMITI O MASINA CARE ARE 42 CP MAI PUTIN, NU ESTE 4*4 ( nu am gasit pe configuratorul de la BMW serie 5 4*4 decat break ) SI NICI MACAR NU VINE LA PACHET CU LANTUL DE AUR MINIM 1 KG ABSOLUT OBLIGATORIU :mrgreen:
Pentru admiratorii celorlalte marci germane premium ii invit sa faca singur comparatiile de rigoare, ca eu nu mai am nici timp, nici chef si imi e frica de faptul ca o sa citeasca careva de la SAAB - POLAR MOBIL KFT.
Centru Regional, Europa Centrală ce am scris si ma numesc Business Development Manager pe Romania cu relocare la Budapesta, in locul lui nenea Business Development Manager
Tiberiu Ioanovici, care fac pariu ca habar n-are de existenta acestui forum :mrgreen:
9-5 AERO
erny
Invatacel
 
Posts: 50
Joined: 02 Sep 2009, 12:23
Location: BUCURESTI

Re: Poze live noul 9-5

Postby erny » 10 Sep 2010, 15:13

raducumucu wrote:nu e chiar asa. un amic are 330 xd cu navigatie si piele si ce mai vrei tu si a costat aprox 42.000


9-5 se compara cu seria 5 de la BMW din umilele mele informatii din domeniu auto
9-5 AERO
erny
Invatacel
 
Posts: 50
Joined: 02 Sep 2009, 12:23
Location: BUCURESTI

Re: Poze live noul 9-5

Postby erny » 10 Sep 2010, 15:17

andybumbu wrote:Vad ca mai sunt fani... de rachete, cu vreo 3 ani in urma, eram in germania si doream sa achizitionam un X3, in varianta minim 3.0 diesel sau 3.0sd, cei de la autohaus aveau pentru drive test, doar 3.0sd :lol: , eram cu mama si ne-am invartit putin prin oras, apoi am iesit pe autobahn....., asa un cuplu monstru, nu pot descrie, in kickdown, nu conteaza ca ai 180Km/h sau 220Km/h, mama 2 saptamani a avut dureri.... generale :mrgreen:
P.S. eu unul la situatia actuala nu as achizitiona nici o masina de noua, sau in cel mai rau caz, nu din Ro, la o suma de aprox.20000-25000euro iti gasesti un A8 full Quattro, tehnologie de top si peste 5 ani rupe asfaltul, sincer cand te uiti in oglinda interioara de la noul 95, vezi ceea ce se vede si la Insignia, o luneta parca de cabrio :roll:


Asa se poate spune si ca atunci cand te uiti in oglinda de la AUDI chiar te uiti la o oglinda de VW, SEAT sau SKODA ( nu e banc, folosesc aceleasi carcase de oglinzi exterioare in tot grupul, mai putin la PORCHE ).
9-5 AERO
erny
Invatacel
 
Posts: 50
Joined: 02 Sep 2009, 12:23
Location: BUCURESTI

Re: Poze live noul 9-5

Postby erny » 10 Sep 2010, 15:20

EDYYYYYYYYYYYYY, mai zi si tu ceva ca ne transformam in fan club masini germane si e nasol, ca pe criza asta nu stiu cum facem sa ne cumparam lanturi d-alea groase :mrgreen:
9-5 AERO
erny
Invatacel
 
Posts: 50
Joined: 02 Sep 2009, 12:23
Location: BUCURESTI

Re: Poze live noul 9-5

Postby Edy » 10 Sep 2010, 17:01

erny wrote:...
Tiberiu Ioanovici, care fac pariu ca habar n-are de existenta acestui forum :mrgreen:

Pe cat faci pariu? Nu de alta dar vreau sa stiu cu cat ma imbogatesc! :lol:

@rest: nu va mai infierbantati baieti ca nu merita; sus pe forum scrie SAAB si asa va fi pentru totdeauna dar oricine are o parere despre o alta marca este liber sa si-o spuna...ca sa-i aducem contraindicatii.
Orice-am face nemtzoaicele vor avea castig de cauza in europa si in romanica pentru ca au stiut sa se impuna de la inceput oferind, pe langa automobil, acel fals sentiment de prestigiu si imagine prin asociere. Na, ca om de afaceri important (indiferent ca esti la bursa sau esti peshte la curve) trebuie sa dai bine la "dusmani" si sa te prezinti ca atare intr-un vehicul corespunzator "suferintei".
Eu ma bucur ca stau lucrurile asa; in acest fel vad numai oameni de calitate prin SAAB-uri (cu mici exceptii), oameni care-si iubesc masinile si au grija de ele, oameni care la un moment dat cand trebuiau sa-si aleaga o masina in vederea cumpararii au indraznit sa foloseasca si creierul pentru alegere...si au ales bine!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

PreviousNext

Return to Noul SAAB 9-5

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest