Eu nu inteleg prea bine... ce asa mare relevanta are asa zisa "proasta" calitate a plasticelor de la interior, "aspectul ieftin" sau alte mici detalii cum ar fi nu stiu ce luft de sub scaunul soferului sau capacel lipsa din portbagaj? Si pe Saab-ul pe care il detin, calitatea plasticelor din interior nu este cea mai stralucita, dar cu toate astea nici macar nu am avut curiozitatea si nici nu am vrut sa vad ce alte alternative ale marcilor concurente am. Nu m-a interesat nici macar cel mai mic anunt sau cea mai mica poza cu alta masina in afara de Saab 9-3 SS Aero. Pai ce inseamna asta? Ori suntem Saab-isti ori nu mai suntem?
In ochii mei, noul Saab 9-5 mi se pare o masina incantatoare si un foarte mare progres fata de versiunea anterioara. Linia caroseriei, completata de aspectul blocurilor optice garanteaza rafinamentul, eleganta si exclusivitatea acestui model. Conturul bordului, design-ul ceasurilor, linia consolei centrale inclinata inspre sofer, forma si plasamentul comenzilor de pe consola, volanul, panourile usilor, forma scaunelor si pozitia de condus sunt coordonatele unui interior perfect.
Motorizarea de 160 de cai diesel nu mi s-a parut chiar asa de lenesa, cu toate ca sunt obisnuit cu cei 270 de pe 9-3 SS. Pentru cine vrea mai mult, exista alternative suficiente. Masina are un comportament corect pentru echiparea sa.
Aceasta a fost varianta subiectiva a parerii mele despre noul 9-5 Una peste alta, trecand peste toate cele cateva detalii, un singur lucru nu mi-a placut la noul 9-5: ca nu era al meu