Totusi ca sa fie inghetat, cred ca ar trebui sa fie un crivat de -20C dupa ce in prealabil sa fi plouat ca la tropice
, sunt 100% convins ca problema e clasica garnitura de la suportul de filtru putreda, care lasa apa ,asa cate putin sa intre in habitaclu, ajunge direct in ventilator, unde neexitand acea gaura de scurgere!!! apa 'balteste" acolo, iar in timp, el invartidu-se o pulverizeaza, deci se "evapora" spalandu-l bine-bine...+ praful de la carbunii aflati in frecare cu colectorul= in cativa ani apare rugina- scartaitul, care duce inevitabil la o uzura a bucsei= de unde si caderea in jos putin, vreo 5mm, dar destul cat sa apara frecarea palelor, deci si blocarea totala
Eu cred ca se poate repara, ca de altfel multe alte lucruri, dar cea mai buna solutie este un ventilator complet nou!
Daca tu doresti sa incerci sa-l repari, poti sa o faci, ai si mana& idei, daca vrei sa nu te risti cu experiente pe al tau, iti pot oferi sistemul meu, e la anunturi trecut, deci carcasa+motoras-ventilator+rulment suedez SkF totul ti-l las la 75ron si poti incerca
! Trebuie sa tii cont ca si carbunii sunt uzati, colectorul idem, si e destul de greu sa recentrezi axul ventilatorului inapoi, fiindca ca sa desfaci motorul, trebuie sa actionezi doar cu flexul
Rezolva cu infiltrarea apei, schimba garnitura, suna-l pe Florin de la Autocobalcescu, comandati protectia pt. filtru costa 75ron si ai eliminat infiltrarea apei, cand ai timp da-ti ventilatorul jos, sa vezi exact ceea ce este, la al meu facu-se santuri in carcasa
Daca vrei unul nou sau pe al meu da-mi de veste si te ajut, ca de altfel pe oricine!