Raspunde specialistul
Danplux, e posibil sa ai vreun furtun de vaccum cu por, deci exclus sa-l depistezi vizual, ideal schimbate toate odata, deci sa elimini problema din fasa
-mai mult ca sigur, clapeta de acceleratie -valva EGR- si senzorul de pe clapeta, trebuiesc curatate dupa cum spune si Dan, presupun ca ai trecut de 200000km
si probabil ca nu au fost curatate niciodata
-eu voi executa aceasta operatiune cel tarziu saptamana viitoare, am trecut de 199000km,
-si la mine intra aleator in limp mode, dar isi revine, de la sine, specialitate saab
ori dupa ce opresc& repornesc motorul sau resetez eroarea cu OBD2, cred ca are legatura cu valva EGR care ramane blocata...desi la mine a fost schimbata cu vreo 30000km in urma
-pt zgomot-
-verifica placutele de frana, cele de pe interior se uzeaza mai repede, dar e posibil sa ai si vreo pietricica intrata pe la etrier-sau aparatoarea discului...probabil ca sunetul e tot timpul, dar se aude doar la viteza mica
-nu stiu daca ai scut de plastic sub motor, daca ai, ridica masina pe un elevator, da-l jos scutul si inspecteaza in amanunt saab-ul, uita-te si pe la intercooler, eu l-am avut bulit, adica era zob partea inferioara si am mers asa vreo 10000km.....fara sa depistam problema
-depasirile, o joaca, vorba aia 'i-am ciuruit' pe toti in mini excursia in zona Sibiului
-ce Vmax ai ajuns cu 2.2 tau, eu peste 220km/h-pe ceas, dar cat de curand voi verifica cu GPS, evaluez peste 212-215