Va salut, problema mea a aparut din senin acum 2 zile. Am pornit masina dimineata, am plecat si la 5 minute de mers, la un semafor mi-a murit motorul cand asteptam sa se faca verde(semaforul). Am pornit si am plecat mai departe, la urmatorul semafor la fel, scadea turatia usor usor pana murea motorul . Am tras pe dreapta, am turat-o de cateva ori mai tare(am dat vina pe benzina, ca bagasem de 98 de la lukoil) si si-a revenit(asa mi se paruse). Problema e ca nu si-a revenit, dimpotriva, cat timp e rece motorul turatia sta undeva la 500rpm sau mai jos si uneori se opreste motorul, iar cand se incalzeste sta turata undeva la 1300rpm mereu (turatia de ralanti). Am totusi impresia ca parca trage si umpic mai slab, in sensul ca nu mai e asa violenta acceleratia(inca trage bine, dar e doar o parere sau m-am obisnuit eu cu masina si cu felul in care trage, insa acul indicator din bord de la TURBO imi sta la jumatatea culorii galbene cand apas pedala in podea(am impresia ca inainte se ducea spre maximul culorii galbene)).
Mentionez ca am si gpl si pe gpl se manifesta la fel, deci nu e de la benzina(i-am baga intre timp benzina de 95 de la omv (cu care a mai mers)si tot la fel face).
Este vorba de motorul de 2.3t de 185cp din 2001.
Daca aveti idee ce as putea sa verific, ma pricep cat de cat insa nu stiu cu ce sa incep (o fi senzorul de temperatura de pe bloc?, senzorul de la arborele cotit...habar nu am fiindca nu cunosc inca simptomele la masina asta) Am incercat sa o pun pe tester si nu a vrut sa se conecteze, ar mai fi ramas doar sa o duc la reprezentata sa o verifice cu tech2 , poate reuseste sa se conecteze asa, insa intre timp as vrea sa aud o parere de la cineva mai priceput sa care s-a lovit de o problema asemanatoare.
E un post mai lung, sper sa il citeasca cineva si sa isi dea cu parerea, multumesc.