Mda, dupa prima experienta in service mi s-a cam taiat de reparat cutii automate. Din cate am citit pe forumuri si acum mi s-a confirmat si in service, exista un singur principiu dupa care se repara o cutie automata: schimbam tot din ea! Sau ma rog, aproape tot. Caz in care, indiferent de problema, cutia tre' sa mearga, da-o dreaq!
Am fost in service cu un scop principal: sa aflu daca mi-a intrat sau nu antigel in cutie. Daca s-ar fi confirmat, n-as mai fi reparat cutia in nici un caz! Daca nu, m-as mai fi gandit, dar si in functie de costuri. Raspunsul a fost pe jumatate bland cu mine, in sensul ca NU mi-a intrat apa in cutie, deci cauza defectiunii pare sa fie alta. Am rasuflat usurat si mi-am zis in gand ca am sa o repar: convertirzor reconditionat in Olanda par avion, set de discuri, set de garnituri, nu mai stiu ce arbore, filtru de ulei, ulei si manopera... 1600 - 1700 eur si in 4 zile pleci cu ea
La o logica simpla, in primul rand mi-am zis ca, daca nu-a dat apa navala, e greu sa pice toate o data. Mai mult imi suna a revizie generala cutie viteze decat a reparatie pe o problema anume. Si tot n-as baga mana in foc ca s-ar repara, pentru ca nu s-a facut nici un fel de constatare, decat ca s-a verificat uleiul. La un moment dat, dansul chiar a spus: "Aaa, pai daca intra apa in cutie, tot atatea schimbam!"... Pretul constatarii a fost pa masura: 100 de ron, fara factura
Asadar, caut cutie!