sebastian stan wrote:...aveți careva idee cât e de user friendly și cât costă?
Am avut cateva infundaturi pe caroseria Astrei - de la (probabil) un pumn, cu diametrul de 7-8 cm, aplicat de vreun drogat in Vama, pana la mici urme de la alte masini sau de la alte obiecte - rezolvate de un baiat din Sibiu intr-o ora (a lucrat mai multi ani prin De si de-acolo si-a adus sculele si... stiinta
).
Rezultatul a fost incredibil, adica nici o urma a interventiei, iar tabla perfect intinsa (nu zic dreapta, pentru ca nici una din infundaturi n-a fost pe portiuni drepte, ci curbe) de parc-as fi scos-o atunci din fabrica.
L-am intrebat daca-i greu si mi-a spus ca nu-i usor sa inveti, dar ca odata prins secretul, e piece of cake. Mai avea o grila in patratele alb-negre (ca cele folosite de drumari la relevee de drumuri si poduri, sau de inspectorii de daune la masurarea avariilor), cu ajutorul careia aprecia daca, de unde si cat mai trebuie sa "suga" tabla (sistemul e cu vacuum). Avea ventuze cu diametre de la 20 mm la 100 mm.
Am vazut ca si Saabrina are mici imperfectiuni, la primavara ii ofer o cosmetizare
.
sebastian stan wrote:... dacă doar și-a schimbat convexitatea fără să facă muchie de pliere mai sunt șanse.
Una din problemele remediate am cauzat-o chiar eu, cand am schimbat broasca la o usa. Nu mi-a intrat usor, n-am avut rabdare sa gasesc pozitia corecta si am fortat, iesindu-mi o muchie/linie cam de o.5 mm iesita inafara (dinspre interior spre exterior) si de 12 cm lungime - nu adanca dar foarte vizibila. A fost putin sceptic cu privire la reusita, dar l-am rugat sa incerce si i-a iesit - nici acolo nu a ramas nici cea mai mica urma a fostei indoituri. Tipul e artist.