Pierdere antigel

Ce si de unde sa cumparam

Pierdere antigel

Postby Bogdan99 » 10 Jan 2013, 14:57

Salut

De cand a venit frigul masina tot pierde atigel, la 2-3 saptamani completez cu aproape 800ml.
Am fost in service sa gasesca pe unde pierde si nu au gasit nimic ... uscata .
acum sunt iar in service cu ea si se vede o scurgere pe o mufa ( in poza atasata se vede o mufa neagra exact prin curea ) dar atat... aveti idee de unde ar putea fi pierderea?
Attachments
20130110_143313.jpg
Ex: SAAB 9.3 VECTOR 1.9TID 150CP A/T 2005
EX: HONDA CIVIC 2.2D 2008
Ex : SAAB 9.3 VECTOR 1.9 TTiD 180CP A/T 2008
FORD MONDEO TURNIER 2.0TDCI 140CP A/T 2011
User avatar
Bogdan99
Invatacel
 
Posts: 93
Joined: 16 Nov 2008, 10:32
Location: Bucuresti

Re: Pierdere antigel

Postby andybumbu » 10 Jan 2013, 17:25

e pe partea dreapta pe la curele, o fi vreun semering dus, pompa de apa, deasupra e chiluasa ... oricum 0.8litrii e foarte mult, iti dai seama daca nu observi...probabil scapa doar in sarcina, termostatul cand deschide etc
ma gandesc ca se poate baga substanta de contrast, cum se baga la instalatia de klima si apoi sa se observe mai usor :idea:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Pierdere antigel

Postby Bogdan99 » 10 Jan 2013, 17:45

dupa ce au suflat antigelul de acolo , a stat masina pornita pe rampa 40 min nimic.... am scos-o 5 min la o tura agresiva ( ca vad ca face misto de mine :) ) minic.... uscat ....
pompa de apa abia e schimbata ( noiembrie ) , la chiuluasa nu s-au vazut scurgeri ...
ramane sa imi fac timp sa trec pe la cobalcescu ......
Ex: SAAB 9.3 VECTOR 1.9TID 150CP A/T 2005
EX: HONDA CIVIC 2.2D 2008
Ex : SAAB 9.3 VECTOR 1.9 TTiD 180CP A/T 2008
FORD MONDEO TURNIER 2.0TDCI 140CP A/T 2011
User avatar
Bogdan99
Invatacel
 
Posts: 93
Joined: 16 Nov 2008, 10:32
Location: Bucuresti

Re: Pierdere antigel

Postby danplux » 10 Jan 2013, 22:25

La o altă maşină, aveam aceeaşi problemă. Când am fost cu ea la service, tipul a verificat ce iese din eşapament atunci când maşina era accelerată. Erau mulţi stropi de apă, ceea ce a dat verdictul: garnitura de chiulasă terminată, ceea ce făcea ca lichidul de răcire să intre în motor. :idea: ?
Saab 9-3/2.2 TiD/ 2001/ Alb
User avatar
danplux
Senior
 
Posts: 177
Joined: 08 Dec 2012, 10:35
Location: Constanţa

Re: Pierdere antigel

Postby Dansb » 11 Jan 2013, 10:29

:shock: :shock: :shock:
danplux wrote:Când am fost cu ea la service, tipul a verificat ce iese din eşapament atunci când maşina era accelerată. Erau mulţi stropi de apă, ceea ce a dat verdictul: garnitura de chiulasă terminată, ceea ce făcea ca lichidul de răcire să intre în motor. :idea: ?


Buuun mecanic :lol: . Stropii aia sunt de la condensul din sistemul de evacuare :!:
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Pierdere antigel

Postby danplux » 11 Jan 2013, 20:12

Nu, nu ... Era vară şi destul de cald. Şi apoi, cât de mult condens se poate aduna, să tot "vomite" din ea? Ideea este că după ce am schimbat garnitura de chiulasă problema a fost remediată şi nu am mai fost nevoit să completez zilnic lichid de răcire. Că deja renunţasem şi băgam numai apă. :D Era mai ieftin!
Saab 9-3/2.2 TiD/ 2001/ Alb
User avatar
danplux
Senior
 
Posts: 177
Joined: 08 Dec 2012, 10:35
Location: Constanţa


Return to Tehnica - probleme si rezolvari

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests