daca nu s-a mai lovit cineva de o astfel de problema, s-o dezbatem.
in timp ce ma uitam prin motor sa vad de unde trebuie desfacut furtunul de retur al rezervorului servo pentru a goli (si apoi reumple cu lichid nou) instalatia am vazut ca pe furtunul de tur e o mica dara umeda. aparent, la imbinarea cu niplul rezervorului, furtunul e usor fisurat si pierde lichid.
asadar, pentru ca toata hardughia tur rezervor-pompa e vreo 200$, m-am interesat de reparatii pentru astfel de furtunuri, avand in vedere ca traseul are la ambele capete cauciuc si in mijloc o portiune de metal (vezi poza, item 5).
intrebarea e, nu as putea pune un furtun de la un capat la celalalt rutat intr-o maniera mai putin tembela decat au facut-o din fabrica (vezi poza, item 5)? pe saabcentral am vazut o astfel de abrodare dar vreau pareri neaose.
nu vad ce utilitate ar avea sectiunea aia metalica intre doua furtunuri de cauciuc alta decat a media diametre diferite intre cele doua sectiuni, dar ele par identice. as putea face rost de furtun hidraulic mesh din inox cu proprietati superioare celor din fabrica.
pareri?