Iepurele pagubos

Ce si de unde sa cumparam

Re: Iepurele pagubos

Postby alin.radu » 24 Feb 2014, 13:19

Cred ca radiatorul clima este Valeo.
Uite preturi aici: http://www.epiesa.ro/radiator-clima-saa ... cat-10455/

Uite si radiator apa, daca trebuie schimbat : http://www.epiesa.ro/radiator-apa-piese ... cat-10203/

Antigel G12:
- Hepu la 26 lei/1.5 l
- GM la 18 lei/1l
2003 Saab 93 SS 2.0t
2007 Kia Sportage 4wd

Ex:
2009 Astra GTC 1.7cdti
2008 Golf 5 1.9 tdi
2007 Astra H 2.0T
2006 Astra Twintop 2.0T
2003 Signum 2.0t
2001 Astra Bertone 1.8
1991 Calibra 2.0 SFI
alin.radu
Senior
 
Posts: 155
Joined: 13 Nov 2012, 09:30
Location: Buzau

Re: Iepurele pagubos

Postby manolodsv » 24 Feb 2014, 14:35

Radiator de clima schimbat de mine la reprezentanta pe original este Valeo - aveam CASCO pretul a fost cam 1700 lei ( nu mai stiu sigur)

Sent from my airplane 9-3 SS Tid Black 08 TAF and 9-3 SS 2.0 t Hirsch 88 TAF
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: Iepurele pagubos

Postby LoveHunter » 25 Feb 2014, 16:21

Da, va multumesc! Intr-adevar, radiatorul de clima si cel de apa sunt Valeo. M-am uitat la cele de pe masina si scrie "GM Valeo, Made in Poland si data productiei". Ma voi orienta ca sa le schimb tot cu radiatoare Valeo.
Saab 9-3 Aero Convertible 2.0T, 210 cp-2005
LoveHunter
Junior
 
Posts: 18
Joined: 26 Jun 2009, 13:17
Location: Constanta

Re: Iepurele pagubos

Postby LoveHunter » 17 Mar 2014, 17:35

Am rezolvat problema in proportie de 75%. Am schimbat toate cele trei radiatore, de apa, intercooler si pentru aer conditionat(care am observat ca pe masina erau Valeo), cu alte trei radiatoare aftermarket Valeo. Lucru care ma costat 1639 de lei, fara antigel si manopera. Cei de la Autocobalcescu imi cereau pentru un radiator de apa 253 euro+tva, iar pentru un radiator intercooler 773 euro+tva, piese ce erau disponibile la comanda in 2 saptamani cu un avans de 50%. Iar marca acestora era tot Valeo singura diferenta intre cele aftermarket cumparate de mine si ale lor fiind doar ca pe a le lor scria piesa de origine Saab, codul producatorului Valeo fiind acelasi si pe cele aftermarket si pe cele de origine Saab(de la ei). Comparatie am facut si cand am scos radiatoarele de pe masina cu cele cumparate de mine. Erau IDENTICE! Toate cele trei radiatoare, luate fiecare in parte cu fiecare! In alta ordine de idei, masina functioneaza foarte bine. Multumit de radiatorul de apa, multumit de intercooler. Problema este ca, m-am dus la Radacini Motors ca sa-i bag agent frigorific R134a, pentru ca ei au asa ceva(tin sa bag in masina ceea ce trebuie si nu freon de frigider cum mai baga altii pe la service-uri) iar la servic-ul unde am schimbat radiatoarele(la o cunostinta), nu aveau. Mi-au facut hartiile, mi-au bagat masina inauntru, dupa 20 de min ma cauta si ma cheama la masina ca au bagat o cantitate mica de freon(cam 100g, au spus ei) si a inceput sa iasa pe la o conducta din aluminiu din instalatia de AC. Conducta pe care mi-au arat-o ei nu apartine radiatorului de AC pe care l-am cumparat eu ci este de la instalatia masinii de AC. Mi-au spus ca ar fi fisurata. Mi se pare curios, pentru ca inainte de a lovi iepurele acela, aerul conditionat functiona foarte bine. Si n-am avut niciodata probleme cu el. Pentru asta am spus ca am rezolvat problema doar in proportie de 75%.
Saab 9-3 Aero Convertible 2.0T, 210 cp-2005
LoveHunter
Junior
 
Posts: 18
Joined: 26 Jun 2009, 13:17
Location: Constanta

Re: Iepurele pagubos

Postby LoveHunter » 06 Apr 2014, 11:38

Ca sa inchid acest topic, vreau sa va spun ca am rezolvat si cu aerul conditionat imediat, dupa 2 zile si acum functioneaza foarte bine. Nu era nici o conducta din instalatia de AC a masinii fisurata cum mi-au spus cei de la Radacini Motors-Constanta ci era vorba de o imbinare imperfecta dintre filtrul uscator al radiatorului de AC si acesta. S-au verificat toate imbinarile din instalatia de AC dupa care am revenit la Radacini Motors-Constanta, mi-au pus agent frigorific R134a si functioneaza foarte bine. Pot spune ca am aer rece din padurile suedeze in interior(si cu miros de pin, cum mai spunea un prieten) ;).
Am rezolvat-o in proportie de 100% problema, dar...putea sa nu fie nevoie. Asa ca vreau sa va spun pentru toti aceia care detin un Saab Aero(sau care au montat pe masina un kit de Aero), aveti grija pe autostrada Bucuresti-Constanta, mai ales noaptea, pentru ca niciodata nu se stie de unde sare iepurele! Si daca sare, e pagubos sa stiti!!
Saab 9-3 Aero Convertible 2.0T, 210 cp-2005
LoveHunter
Junior
 
Posts: 18
Joined: 26 Jun 2009, 13:17
Location: Constanta

Re: Iepurele pagubos

Postby manole74 » 06 Apr 2014, 11:47

M-am abtinut mereu sa fac legatura intre nick-ul tau si patania de pe A2, .... :mrgreen: Punct ochit-punct lovit! Asta dovedeste ca Saab-ul e mai letal /sau la fel de letal ,decat orice Mauser sau Remington in mana unui profesionit. Daca am depasit masura bunei cuviinte, imi cer scuze :oops:
Saab 9-5 Aero 2006 Hirsch
User avatar
manole74
Master
 
Posts: 284
Joined: 10 Mar 2012, 21:47
Location: Bucuresti

Re: Iepurele pagubos

Postby LoveHunter » 12 Apr 2014, 10:20

Nu, stai linistit! Nici o problema, numai ca mi-as fi dorit sa vanez altceva, nu iepuri de camp! :)
Saab 9-3 Aero Convertible 2.0T, 210 cp-2005
LoveHunter
Junior
 
Posts: 18
Joined: 26 Jun 2009, 13:17
Location: Constanta

Previous

Return to Tehnica - probleme si rezolvari

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests

cron