by LoveHunter » 17 Mar 2014, 17:35
Am rezolvat problema in proportie de 75%. Am schimbat toate cele trei radiatore, de apa, intercooler si pentru aer conditionat(care am observat ca pe masina erau Valeo), cu alte trei radiatoare aftermarket Valeo. Lucru care ma costat 1639 de lei, fara antigel si manopera. Cei de la Autocobalcescu imi cereau pentru un radiator de apa 253 euro+tva, iar pentru un radiator intercooler 773 euro+tva, piese ce erau disponibile la comanda in 2 saptamani cu un avans de 50%. Iar marca acestora era tot Valeo singura diferenta intre cele aftermarket cumparate de mine si ale lor fiind doar ca pe a le lor scria piesa de origine Saab, codul producatorului Valeo fiind acelasi si pe cele aftermarket si pe cele de origine Saab(de la ei). Comparatie am facut si cand am scos radiatoarele de pe masina cu cele cumparate de mine. Erau IDENTICE! Toate cele trei radiatoare, luate fiecare in parte cu fiecare! In alta ordine de idei, masina functioneaza foarte bine. Multumit de radiatorul de apa, multumit de intercooler. Problema este ca, m-am dus la Radacini Motors ca sa-i bag agent frigorific R134a, pentru ca ei au asa ceva(tin sa bag in masina ceea ce trebuie si nu freon de frigider cum mai baga altii pe la service-uri) iar la servic-ul unde am schimbat radiatoarele(la o cunostinta), nu aveau. Mi-au facut hartiile, mi-au bagat masina inauntru, dupa 20 de min ma cauta si ma cheama la masina ca au bagat o cantitate mica de freon(cam 100g, au spus ei) si a inceput sa iasa pe la o conducta din aluminiu din instalatia de AC. Conducta pe care mi-au arat-o ei nu apartine radiatorului de AC pe care l-am cumparat eu ci este de la instalatia masinii de AC. Mi-au spus ca ar fi fisurata. Mi se pare curios, pentru ca inainte de a lovi iepurele acela, aerul conditionat functiona foarte bine. Si n-am avut niciodata probleme cu el. Pentru asta am spus ca am rezolvat problema doar in proportie de 75%.
Saab 9-3 Aero Convertible 2.0T, 210 cp-2005