Page 2 of 2

Re: eSID

PostPosted: 21 Jun 2014, 20:55
by Dansb
Adevaratul beneficiu al eSID-ului pentru diesel este ca stii cand se face regenerarea dpf-ului. Azi, la ralenti, aveam cosum de 4,5 - 5,2 l/h. Mi-am dat imediat seama care-i cauza, am mai facut vreo 15 km cu 2500 rot, dpa care cosumul a revenit la normal (0.8 - 1,0 l/h).

Re: eSID

PostPosted: 07 Jul 2015, 06:22
by csb
Care e concluzia, eSid activ deranjeaza PH ?

Re: eSID

PostPosted: 07 Jul 2015, 07:51
by manolodsv
nu deranjeaza PH. Dan are o defectiune pe PH :cry: .

Re: eSID

PostPosted: 07 Jul 2015, 15:26
by Dansb
manolodsv wrote:nu deranjeaza PH. Dan are o defectiune pe PH :cry: .
Da, si un eSID de vanzare.

Re: eSID

PostPosted: 07 Jul 2015, 15:33
by csb
Daca nu deranjeaza de ce se vinde?

Re: eSID

PostPosted: 07 Jul 2015, 21:35
by Dansb
Nu deranjeaza :lol: . Se vinde pentru ca ma asteapta niste cheltuieli mari legate de Saabrina: upgrade de frane + jante si cauciucuri de iarna aferente, inlocuit ventilatorul la PH - "numai" 1600 lei + manopera + deplasare la Arad, la service Webasto, revizia anuala - ulei, filtre etc.
A propos, n-ai idee unde as putea repara, totusi, PH? Poate scap mai ieftin...