vlpauto wrote:Urmaresc acest topic de cateva zile si vad ca nu ai obtinut foarte multe raspunsuri.
Nu sunt mecanic dar imi place sa surubaresc pe la masini(numai la masinile mele)Sfaturile mele sunt urmatoarele:
1. Curge vasul pe la imbinarea dintre motoras si vas
- teoretic trebuie sa aiba o garitura/oring care sa etanseze - verifica starea lui
- daca oringul este ciupit/rupt/imbatranit cauta sa il schimbi sau gandeste cu ce ai putea etansa(garnitura din camera de bicicleta,poxilina,A+B,etc..)
2. Motorasul nu functioneaza
- aplica sfaturile pe care le-ai primit sa il legi direct la baterie dar daca este blocat sa nu insisti foarte mult cu el in tensiune
- daca este blocat cauti o modalitate de a il face bucati curata si greasa piesele in miscare si poate scapi
- daca nu se invarte verifica bobinajul cu un aparat de masura
3. Verifica papucii sa faca bine contact,eventual pentru a ii curata foloseste un spray contact apoi asigurate ca vine tensiune pe acele fire cu un aparat de masura
- daca nu vine tensiune urmareste continuitatea firelor pana intrerupator,releu,etc..
Bafta la surubarit.
Mulțumesc de sfaturi . Și mie îmi place să șurubărsc la ale mele .
Am încercat cu contact direct pe baterie , și nimic .
În legătură cu garnitura , e ciupită și cam îmbătrânită . Trebuie să mă gandesc să văd cu ce și cum o înlocuiesc . La papuci e mai nașpa . Au rugină , și nu știu cum să-i scot din plasticul ăla . Nu vreau să-l rup și n-am fortaț , n=am exagerat cu forță etc . Sfaturi ?