Page 1 of 1

AC defect

PostPosted: 06 Jul 2014, 02:37
by menelaus
Salut. De ceva timp pe langa scartzaitul ventilatorului, acc-ul nu mai baga aer rece pe partea dreapta chiar daca setez temperatura la minim. Pe partea stanga baga aer rece. Ce defect ar putea sa aiba :?:

Re: ACC defect

PostPosted: 06 Jul 2014, 08:06
by manolodsv
Acelasi defect am avut si eu - nu baga pe dreapta - am schimbat radiatorul, era fisurat, pierdea freon :evil:. Verifica cu atentie radiatorul.

Sent from my airplane 9-3 SS 2.0 t Hirsch - 88 TAF and ex 9-3 SS TiD 2008 - 08 TAF

Re: ACC defect

PostPosted: 06 Jul 2014, 10:38
by leeloo
pot fi si clapetele de mix blocate. Astea se vad pe tester..
Nu mai baga de loc sau baga cald ?
Scartaitul l-am rezolvat cu WD 40 cu silicon, am scos filtrul de aer de habitaclu si se vede prin gaura aia, l-am inecat.. :) .
Dureaza 3 min si e simplu ..

Re: ACC defect

PostPosted: 06 Jul 2014, 13:14
by Hypo
leeloo wrote:pot fi si clapetele de mix blocate. Astea se vad pe tester..
Nu mai baga de loc sau baga cald ?
Scartaitul l-am rezolvat cu WD 40 cu silicon, am scos filtrul de aer de habitaclu si se vede prin gaura aia, l-am inecat.. :) .
Dureaza 3 min si e simplu ..

Scartaitul nu l-ai rezolvat , doar ai prelungit boala. Cand bucsa va fi ovalizata pe interior, poti sa-i pui orice ca degeaba o faci. Va trebui sa schimbi ventilatorul ;)

Re: ACC defect

PostPosted: 07 Jul 2014, 06:01
by danezu
Poate s-a dus freonul, cauta un service care are instalatie de incarcat, ei pot verifica cantitatea.

Bafta!

Re: ACC defect

PostPosted: 07 Jul 2014, 06:23
by menelaus
manolodsv wrote:Acelasi defect am avut si eu - nu baga pe dreapta - am schimbat radiatorul, era fisurat, pierdea freon :evil:. Verifica cu atentie radiatorul.

Sent from my airplane 9-3 SS 2.0 t Hirsch - 88 TAF and ex 9-3 SS TiD 2008 - 08 TAF


Inca nu l-am verificat dar anul trecut am reincarcat instalatia cu freon pentru ca il pierduse. Dupa reincarcare baga uniform aer rece stanga-dreapta. Anul asta aer simptomele descrise. Multumesc pentru sfat.

Re: ACC defect

PostPosted: 07 Jul 2014, 06:29
by menelaus
leeloo wrote:pot fi si clapetele de mix blocate. Astea se vad pe tester..
Nu mai baga de loc sau baga cald ?
Scartaitul l-am rezolvat cu WD 40 cu silicon, am scos filtrul de aer de habitaclu si se vede prin gaura aia, l-am inecat.. :) .
Dureaza 3 min si e simplu ..


Aer rece/cald baga doar in stanga. In dreapta baga doar aer la temperatura normala sau cald, nu baga rece. Daca setez gradele la rece nu se simte frig. Daca in stanga merge pe rece, in acelasi timp pot baga aer cald in dreapta, insa nu si rece.

Re: ACC defect

PostPosted: 07 Jul 2014, 07:11
by manolodsv
La fel si la mine - radiator fisurat. Vezi pe unde pierde. Cand ai bagat anul trecut freon cat a scos insinte de a baga freobul ? Si eu am bagat si un 2-3 luni facea la fel, pana am gasit fisura si am schimbat. Apoi am pus o plasa de aluminiu in grila jos sa protejez radiatorul - chiar face treaba :lol:.

Sent from my airplane 9-3 SS 2.0 t Hirsch - 88 TAF and ex 9-3 SS TiD 2008 - 08 TAF

Re: ACC defect

PostPosted: 07 Jul 2014, 08:34
by ess1902
Care au fost simptomele cind ai ramas fara freon? s-au auzit si zgomote bizare la compresor?

Re: ACC defect

PostPosted: 07 Jul 2014, 20:02
by MagicPenguin
Pot aparea sunete pentru ca simultan cu freonul, pierzi si uleiul din instalatie.

Re: ACC defect

PostPosted: 12 Jul 2014, 22:05
by menelaus
MagicPenguin wrote:Pot aparea sunete pentru ca simultan cu freonul, pierzi si uleiul din instalatie.


Asa este. Am bagat freon si s-a remediat imediat atat zgomotul cat si problema cu aerul rece. Acum am frig :) Inca nu stiu pe unde pierde. Verific saptamana viitoare. Cu cate pietre a luat in bot pe minunatele drumuri ale patriei nu m-ar mira sa fie fisurat radiatorul. Vopseaua de pe bot este impuscata in multe locuri :( Cand am luat avionul era impecabil. Ca din vitrina. Ii injur zilnic pe cei cu drumurile...eu si alte cateva milioane ...

Re: ACC defect

PostPosted: 24 May 2015, 19:53
by menelaus
In sfarsit am descoperit defectul si l-am remediat. Radiatorul de ac era fisurat insa nu se putea observa substanta de contrast. Fisura a fost gasita cu ajutorul unui detector de freon. Am schimbat radiatorul. Pe masina aveam un Valeo polonez. Am cumparat un Nissens cu 360 lei. Am mai dotat avionul si cu o plasa de aluminiu ca sa nu fiu nevoit sa-l schimb iar anul viitor. Radiatorul masinii avea fagurii distrusi (nu mai existau) in partea inferioara, adica acolo unde a luat pietrele in bot :(
Multumesc din inima companiei nationale de drumuri :mrgreen: