Page 1 of 1

Macarale geamuri

PostPosted: 15 Oct 2014, 11:52
by cristian_93
Salutare,

Stiu ca dupa o vreme, macaralele geamurilor devin o problema pentru aproape oricare dintre noi. Recent, una din componentele de plastic ale macaralei a cedat si am fost nevoit sa caut solutii. Destul de repede am primit o recomandare pentru un baiat care se ocupa numai cu asa ceva si anume reconditioneaza macarale defecte, avand kituri noi de reparatie pentru aproape orice model. Are atat componente din plastic cat si componente metalice, ceva mai scumpe dar care nu mai au moarte. Preturile mi s-au parut mai mult decat decente. Spre exemplu, cele doua componente de plastic care oscileaza pe sina metalica si care reprezinta practic punctul nevralgic al macaralei sunt 50 ron in varianta de plastic si 100 ron in varianta de metal. Manopera pentru o usa (vii cu masina si ti-o reconditioneaza la fata locului, nu trebuie sa te chinui sa o demontezi in prealabil) este de 50 ron.

Baiatul este din Bucuresti si va trebui sa te prezinti la el la atelier pentru operatiune, undeva in zona foisorului de foc. Telefon de contact: 0724405703

Re: Macarale geamuri

PostPosted: 23 Dec 2014, 21:45
by Peter
Acele rotite din plastic le poate face orice strungar priceput. Eu sunt lovit de problema, am rezolvat-o cu numai 10 lei :mrgreen: la strung, demontarea si montarea facut-o personal si sunt multumit!

Re: Macarale geamuri

PostPosted: 26 Dec 2014, 21:57
by ess1902
Detaliati va rog ce problema e mai exact:iti cade geamul in usa ca la golf 4? Sau pur si simplu nu mai merge si ramai cu el deschis? Si inca ceva: cam la ce vechime a masinii apare?

Re: Macarale geamuri

PostPosted: 07 Jan 2015, 18:50
by cristian_93
Problema se poate manifesta diferit, in functie de stadiul sau de gradul de uzura al componentelor. In prima faza, geamul poate cobori nejustificat in momentul in care se doreste inchiderea lui, ca si cand ar da de un obstacol. Asta se intampla deoarece geamul nu mai gliseaza exact pe sinele lui, din cauza acelor componente crapate sau rupte. Ulterior, cum mi s-a mai intamplat si mie, geamul pur si simplu poate sari de pe trasa lui si nu mai poate fi repus in pozitie decat fortandu-l cu mana si chiar e posibil sa ramana in usa, fara posibilitatea de a-l mai ridica. Cel la care am facut operatiunea chiar a spus ca sunt aceleasi componente cu cele de pe Golf IV. La mine defectul s-a manifestat la o vechime a masinii de 10 ani, dupa multe ierni si veri trecute fara probleme.