Page 1 of 2

CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 01 Nov 2014, 11:08
by mariuss1900
Salut dragi colegi sunt nou posesor de saab. Dupa mult timp de documentari m-am hotarat sa fac pasul la saab. Intamplarea a facut sa gasesc un saab 9-3 vector 2.0t 175cp din 2003 cu pachet AERO , la un pret interesant.
Acum trebuie sa il pun la punct si sa il inmatriculez.
Momentan masina se afla la Auto Cobalcescu de joi dimineata, pentru o diagnoza si o verificare generala.

Masina are momentan urmatoarele probleme:
1.Indicatorul de benzina nu merge. Acul indicatorului sta jos si becul aprins. Cand pun contactul se misca haotic..apoi o pornesc si ramnae jos nemiscat.

2.Porneste greu dimineata, dupa 4-5 chei. Pompa de benzina se aude de fiecare data cand pun contactul.

3. Sub masina gasesc dimineata aproximativ 10 picaturi de ulei pe o raza de 30 cm. picaturile sunt de aproximativ 4-5mm fiecare

4. CHECK ENGINE LIGHT sta aprins, masina nu trage, se tureaza foarte greu si nu merge mai mult de 130km/h in nici o viteza.
Am scant ECU cu un elm 327 si am citit urmatoarele erori...
p0325
p0171
p1351
p1352
p1353

Orice parere sau sfat ar fi binevenit. Poate unii dintre voi ati trecut prin aceste probleme.
Multumesc.

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 02 Nov 2014, 07:39
by danezu
S-o stapanesti fericit si fara incidente!
Cam multe bube, dar acum daca ai dat putini bani, a meritat.

Bafta!

Trimis de pe al meu SM-N9005

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 02 Nov 2014, 11:38
by mariuss1900
Multumesc, la prima vedere a meritat! Sa vedem acum cat ma costa sa o pun la punct.

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 02 Nov 2014, 20:02
by n0iz3
1.Posibil sa fie un senzor care se schimba destul de greu, e deasupra rezervorului si trebuie dat rezervorul jos.
Ai incercat sa faci plinul si sa vezi cum se comporta?

2.Relanti-ul cum sta? E constant? Ai intreruperi in mers? Verifica bujiile, bobinele si vacuum-ul.

3. Aici nu am idee, dar daca o ridici pe rampa ai putea verifica pe unde se scurge. Vezi sa nu piarda pe la pompa de vacuum.

4. Masina e in Limp Mode, de-asta nu trage. Verifica toate furtunele de vacuum si bobinele, dupa cum ziceam mai sus.

Si ca sfat general, evita sa te duci la Cobalcescu, probabil iti vor spune ca trebuie sa schimbi jumatate de masina, iti zic din experienta :)

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 02 Nov 2014, 20:31
by mariuss1900
Relantiul este constant si liniar dupa ce porneste, nu intrerupe in mers.
stiu ca trebuie dat rezervorul jos...dar nu am alta optiune.
Cel mai mult ma deranjeaza CEL, nu pot sa ma bucur de ceea ce ofera masina. De primavara pana toamna sunt invatat pe motor sa iau suta in 4s...acum mi se pare ca stau pe loc.

M-am dus la cobalcescu din lipsa de optiuni viabile.
Daca stiti mecanici priceputi la Saab va rog sa imi dati si mie datele lor de contact aici sau pe privat.
Multumesc si astept cu interes o intalnire cu ceilalti posesori de saab!

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 02 Nov 2014, 23:12
by n0iz3
Nici nu ti-as sugera sa fortezi masina atata timp cat e in Limp mode.

Du-te la Brasov, la Nordic, te rezolva baietii (si fata) :)

Legat de intalnire, poti propune tu una in aria dedicata.

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 03 Nov 2014, 12:02
by cristian_93
n0iz3 wrote:Si ca sfat general, evita sa te duci la Cobalcescu, probabil iti vor spune ca trebuie sa schimbi jumatate de masina, iti zic din experienta :)



Esti rau, George :D

Ii putem spune omului la ce sa se astepte si intr-o parte si in alta, dar nu ii putem impune ce sa aleaga. Pana la urma el s-a dus pentru o diagnoza si parerea mea este ca a facut o alegere buna. Nu trebuie descurajati posesorii de Saab-uri in a merge la una din putinele service-uri autorizate ramase. Exista bineinteles diferente, insa sunt sigur ca oamenii se informeaza corect si vor alege ce-i mai bine pentru ei si pentru avionul din dotare.

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 03 Nov 2014, 12:35
by mariuss1900
Treubie sa cumpar un senzor pentru nivelul de combustibil.

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 04 Nov 2014, 16:18
by mariuss1900
Pata de ulei este posibil sa fie de la garniturile de al pompa de vacum si cea de servo.Le schimb pe amundoua.
Check engine-ul posibil sa fie din ecu. Au zis cei de la Autocobalcescu ca au gasit un pin stramb ce nu facea contact.

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 05 Nov 2014, 14:08
by mariuss1900
Am fost astazi la Auto Cobalcescu, au zis ca am nevoie de un alt ECU si au mai gasit o valva la turbo( 55558271).

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 05 Nov 2014, 14:37
by Mihai
Ce cod are ECU?

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 06 Nov 2014, 11:24
by mariuss1900
Nu stiu, a zis mecanicul ca merge orice ECU de pe 1.8t si 2.0t 2003-2004
dar sa provina de pe un model fara sistemul acela suplimentar de admisie aer.

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 06 Nov 2014, 14:57
by mariuss1900
Poate cineva sa ma ajute cu o poza pentru aceasta valva saab 55558271 ? ? ?

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 06 Nov 2014, 15:23
by Mihai

Re: CEL Saab 9-3 2.0t p0325 p0171

PostPosted: 06 Nov 2014, 16:59
by mariuss1900
Multumesc Mihai. Asa o gasisem si eu, aveam nevoie de o poza cu ea intreaga(asamblata) pentru ca este destul de scumpa si vreau sa iau in calcul si o varianta sh .