Salutare,
Au trecut aproape 7 luni si 9500 de km de cand sunt in posesia minunatului SAAB 9-3 2.0t. Sunt foarte multumit de aceasta masina care a intors si va intoarce "capete" in Alexandria... Ador masina din toate punctele de vedere. Abia astept sa se incalzeasca afara sa ii fac un polish profi...
Din pacate nu pot sa gasesc o persoana sau un service care sa se priceapa sau sa aiba un tester dedicat pt acest avion. Am fost in reprezentante(ford,opel,dacia) prin Alexandria dar nu am gasit un raspuns la ce nelamuriri am. In speranta ca aici exista o mana(vorba)de ajutor cu toata increderea voi apela la bunavointa dumneavoastra pentru elucidarea si remedierea problemelor.
La o simpla evaluare s-a constatat ca imi pierde apa pe la furtunele de la calorifer, am scurgere de ulei pe la pompa de vacuum, (e cam plin de ulei pe sub masina)pierdere de antigel pe la fundul vasului de expansiune,un fluierat ciudat dupa depasirea vitezei de 100-110km/h.(am impresia ca imi baga aer pe undeva) ,o bataie urata dar rara in zona amortizoarelor fata, masina nu mai trage cum trebuie(se ingana cand accelerez mai brusc la o turatie mai mica). Si am proasta impresie ca trage aer fals si ca urca prea mult in ture la viteze mici. Pe langa acestea,la service mi-au spus ca trebuie schimbate si bieletele antiruliu.
Peste aproximativ 500 de km trebuie sa ii fac revizia necesara(ulei ,filtre)..dar vreau sa ii fac si o constatare mecanica profi in caz ca necesita sa schimb si bucse si ce se mai schimba uzual...placute frana,consumabile.
Preturile de la service eu le am considerat cam mari ..ex o garnitura pt pompa de vacuum 80 de lei...un furtun pt calorifer 375 lei(sau ambele,nu mai tin minte exact)..am atasat o poza cu furtunele
Din pacate nu am timp sa ajung la intalnirea din acest weekend...totusi ma gandeam ca si in Bucuresti sunt posesori de SAAB si poate exista cineva care sa imi conduca masina si sa imi recomande ce sa fac la ea...(dau o masa pentru timpul pierdut cu mine)..Pe langa toate acestea vreau sa gasesc o solutie la butoanele de la clima si icm care cu timpul incep sa arate mai urat.
Mai am multe intrebari de pus si lucruri de facut la masinutza dar sper ca odata si odata ma voi afla in preajma unor adevarati "piloti".
Va multumesc daca cititi aceaste randuri si sper sa ma ajute cineva...Ca tot omul ma plang si eu asa putin pe la preteni si cunostinte legat de problemele mai sus mentionate...mai toti zic:"de, ai vrut saab" "vinde o "...eu NEVER..o ador..
De mentionat: este fosta masina a domnului Alin Radu de la Buzau...
Cu stima ,
Gabi