Demontare comutator faruri

Ce si de unde sa cumparam

Demontare comutator faruri

Postby ess1902 » 01 Dec 2015, 08:58

S-a intimplat ceva despre care nu am mai gasit referinte pe alte forumuri: cind am incercat sa cuplez farurile de ceata am remarcat ca nu se mai activeaza si ca butonul pare infundat.am desfacut capacul de la sigurante si am apasat capacul din spate al comutatorului si si-au revenit.din nefericire situatia nu s-a remediat pt ca dupa 2-3apasari butonul iar nu mai actioneaza. Suspectez ca cineva a apasat din rautate pe butoanele alea puternic pt ca altfel nu imi explic cum se poate intimpla asta :cry: :cry: . Oricum se pare ca remedierea problemei inseamna sa demontez controllerul de pe masina si sa incerc sa refixez capacul. Problem e ca nu stiu cum: am vazut pe youtube ca are 3 cleme si ca de montat e f usor,pur si simplu se impinge si face click. Pentru demontare unii zic ca pur si simplu se impinge altii ca trebuie demontata partea de jos a bordului. Stie cineva cum se demonteaza?
9-3 TID DFP 150 cp
ess1902
Master
 
Posts: 288
Joined: 27 Mar 2009, 08:49
Location: Iasi

Re: Demontare comutator faruri

Postby andybumbu » 04 Feb 2016, 15:41

Acum am vazut postarea, iti dau eu un comutator cadou. E perfect functional, estetic, are si butoanele pt ceata, doar ca al meu s-a autodemontat :lol: in urma cu cativa ani...Respectiv de la celebrele calmatoare de trafic frantuzesti, care au reusit sa-mi calmeze si navigatia :lol: S-au rupt piciorusele otelite, parca-s trei, cele care-l fixeaza..Eu am montat unul nou, clasic, nedorind sa-l lipesc..poate poti sa muti piciorusele sau il lipesti fara probleme :idea:
Deci daca ai faruri cu halogen, ti-l dau, altfel nu se potrivesc pt xenoane
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3171
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Demontare comutator faruri

Postby ess1902 » 05 Feb 2016, 09:38

Multumesc dar chiar ieri am rezolvat problema. Se pare ca plasticul din care este facut este de foarte proasta calitate si fara nici o logica s-au rupt toate clipsurile in care statea prins capacul din spate. La mine problema era datul jos pt ca era foarte bine prins intreg comutatorul in bord si chiar fortat nu voia sa iasa. Am fost la un electrician priceput care l-a fortat cu o surubelnita si a iesit. Apoi mi-a facut o " sudura de plastic" al capacului din spate si am pus pe deasupra si niste super glue, asa ca am comutator functional acum
Inca o data multumesc andybumbu!
9-3 TID DFP 150 cp
ess1902
Master
 
Posts: 288
Joined: 27 Mar 2009, 08:49
Location: Iasi


Return to Tehnica - probleme si rezolvari

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron