s-a umezit acolo la injectoare?
daca e sschimba-le, ca ti se poate duce si electromotorul
2.2 tid este de fapt motorul ecotec de opel si la aceste motoare sunt probleme cu furtunele de retur si cu oringurile de la injectoare . In prima faza iti recomand sa schimbi numai furtunele de retur pt ca aceasta operatiune este mai simpla si mai ieftina . Pt oringuri trebuie desfacua axa cu came si aia dureaza destul de mult si nici pretul nu este chiar mic . Dar pt a verifica daca sunt duse oringurile exista o metoda foarte simpla :desfaci filtrul de motorina si daca este foarte negru inseamna ca sunt duse . Culoarea filtrului trebuie sa fie asemanatoare cu cea a uleiului uzat care de fapt este ceea ce il coloreaza .
costel_nd wrote:Pt George,
La ultima analiza de carburanti pe piata romaneasca, Rompetrol a iesit pe primul loc dpdv al corectitudinii compozitiei. Trebuie sa stii ca retetele carburantilor sunt stabilite de niste norme stricte, dar depind de legislatie.
Efix de la Rompetrol are un aditiv ( nu asa de special pt ca il au toti, dar intr-o proportie mai mica) ce curata, la propriu si la figurat, circuitele de motorina.Pana acum cativa ani putini fabricanti de masini se aruncau in a da intervale de service mari pt Romania(15-20k km). Din 2008 a trebuit sa se respecte normele UE, iar carburantii au crescut in calitate, astfel ca pana si constructori de mana a 2-a (Renault, Peugeot si alte eco-uri) isi permit sa suporte riscurile carburantilor si sa nu strambe din nas cand pica in garantie injectoare, pompe de combustibil, etc.
Iti recomand ca, avand in vedere remaparea pe care o vei face) sa utilizezi in continuare motorina euro 4 OMW - Petrom iar periodic, la 4-5 plinuri foloseste un plin de Efix.
Evita Lukoil, ei aprovizioneaza uneori cu standard Inter+, corespunzator euro3.
Nu uita ca la acest motor schimbul de ulei este sfant, si cu mapare iti dau o cifra de max 10k km la schimb. NU este nevoie de ulei superaditivat , in speta scump, atat timp cat il schimbi mai rapid.
Dac ai peste 130k km treci pe 10W40.
john_doe_cj wrote:2.2 tid este de fapt motorul ecotec de opel si la aceste motoare sunt probleme cu furtunele de retur si cu oringurile de la injectoare . In prima faza iti recomand sa schimbi numai furtunele de retur pt ca aceasta operatiune este mai simpla si mai ieftina . Pt oringuri trebuie desfacua axa cu came si aia dureaza destul de mult si nici pretul nu este chiar mic . Dar pt a verifica daca sunt duse oringurile exista o metoda foarte simpla :desfaci filtrul de motorina si daca este foarte negru inseamna ca sunt duse . Culoarea filtrului trebuie sa fie asemanatoare cu cea a uleiului uzat care de fapt este ceea ce il coloreaza .
gratiann wrote:cica se pare ca ar fi pompa de injectie.
dar nimeni nu poate sa imi spuna sigur. toti mecanicii stiu sa repare pe costul tau, adica schimba pompa si vezi daca e ea sa nu. astie e nebuni. pompa e 2000 de euro fara manopera, plus ca pompa e cu doua intrari de cablaje electronice, deci trebuie resoftat cand se schimba (incarcat soft nou in ECM).
am pus si supapa de sens, la fel nici o imbunatatire.
cine stie ceva de aceste pompe HELPPPPP
Doamne Ajuta
Return to Tehnica - probleme si rezolvari
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests