by gratiann » 28 Sep 2010, 10:43
Noutati
primul pas spre rezovlare a fost ca am desfacut electormotor.
nu am gasit in neregula, doar lipsa agentului de lubrifiere. ampus vaselina termica, am montat inapoi si surpirza, porneste mutl mai bine, nu cum trebuie dar mult mai bine, viteza cu care invarte electromotorul e mult mai mare.
mai ramane acum sa ma apuc de injectoare.
PS: se pricepe cineva la pompele de injectie? am o dilema mare mare: retururl de la injectoare intra in pompa, am schimbat furtunele de retur in 2 transe, prima data cand am scos furtunul de retur sa auzit cu se aspira mototrina din instalatie, pornirea a fost apoi tot un chin. A doua oara cand am schimbat partea celelata din furtunele de retur, nu a mai fost acel fenomen de absortie, iar masina a pornit urmatoarele zile exactg cum trebuie, instant. am zice urmatoarele ziel pentru caintradevar a pornit asa cum trebuie 3 zile, a 4-a zi nu a mai vrut, si am luato iarasi cu ponririle chinuite. interesant e ca in a 3-a zi am facut plinul. asta e peste puterea mea de intelegere.
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)